Držite se desne strane: Treba li na autoputevima u Srbiji uvesti pravilo 20 sekundi?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
bobo
Laki, kretanje vozila u jednoj traci brze od druge ne smarta se ni preticanje ni zaobilazenje
bobo
U Nemackoj preko pedeset odsto vozaca ostaje u levj traci sve dok ih ne upozorite svetlosnim signalom i tada se ljute i komentarisi rukama kako su ovo iza nasilnici
Aaa
U Fr i Italiji ljudi ne znaju sta je desna traka.Svi voze srednjom.Mislim da naso vozaci bolje voze.