Da li se još isplati kupovina polovnog automobila iz Nemačke? Stručnjaci upozoravaju na jednu veliku zamku
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Srbija
Nije problem oce neko u Nemackoj manipulisati kilometrazom jer nece i to je kaznjivo i lako se dokaze, nego je problem ovi sto ga kupe pa odvezu za Srbiju i usput smanje kilometre za 200,300 hiljada i dok dodje u Srbiju on magicno ima 100 hiljada a star 10 god sto nije realno. Znaci nasi koji se bave uvozom su problem a ne da ce vas neko u Nemackoj prevariti. Realno cene su skoro pa iste u Srb i Nemackoj znaci sve ove sto uvoze moraju biti krsevi sa puno km da bi se isplatilo.