
Audi ima sjajne vesti koje se tiču njegovog najboljeg motora
U ovim vremenima, gde je ekonomičnost sve, veliki motori su izumirujuća vrsta.
Čak i moćni Audi R8 V10 će najverovatnije u svojoj sledećoj verziji imati neki vid električnog motora.
I dok Audi svom snagom ide ka elektrifikaciji svojih vozila, ipak nije spreman da se reši motora sa unutrašnjim sagorevanje, bez borbe.
U modelima RS3 i TT RS nalazi se 2.5-litarski motor sa pet cilindara i turbopunjačem i u pitanju je omiljeni agregat mnogih automobilskih novinara.

Audi je ovaj motor unapređivao 40 godina i čini se da nema planove da ga zaboravi u bliskoj budućnosti.
Kompanija je nedavno i osvežila TT RS, a radi i na sledećoj generaciji modela RS3 u kom bi ovaj motor mogao da stvori preko 400 konjskih snaga.
Očekuje se da će sličan motor koristiti i RS Q3 naredne generacije, kao i nekoliko Volkswagenovih vozlia.
Audijevi motori sa pet cilindara poznati su i po tome što stvaraju najjedinstveniju buku iz auspuha i sva je prilika da kompanija neće preći na motore sa četiri cilindra - barem dok su mušterije zadovoljne.
(Telegraf.rs)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
1111
1.8 g60 se pretezno ugradjuje u tt. Sad ubacuju i 2.0 diesel sa 150 konja v5 i nije pravi v motor . moze chak i da se kaze da je redni jer im cilindri imaju v razmak od 3 cm zbog duzine motora. V10 i nije interesantan za nas. Odrzavanje je skupo a cena pada nenormalno brzo. Za srbe je auto koji plate 2-3000€ voze ga dok ga ne isisaju do kraja i hoce da ga prodaju za 3-4000€.
Podelite komentar