• 1

Novi Land Rover izgleda potpuno drugačije od svojih prethodnika

Na Salonu automobila u Frankfurtu, svetlost dana je napokon ugledao i naslednik legendarnog britanskog terenca, novi Land Rover Defender

  • 1

Nakon višegodišnjih odlaganja, najavljivanja, tizera, oprečnih informacija, pred nama je napokon nova generacija legendarnog britanskog terenca Defender, koji je, prema tvrdnjama iz Land Rovera, tehnološki jedan od najnaprednijih off-road automobila na svetu trenutno.

Za razliku od svog slavnog prethodnika, novi Defender više nema klasičnu šasiju kao osnovnu već je u pitanju modularna D7x platforma (x – Extreme) koja je evolucija postojeće osnove, a koju će koristiti i drugi modeli Land Rover game.

Land Rover

Foto: Land Rover

Kao i do sada, u startu će biti ponuđene verzije sa dva međuosovinska rastojanja – Defender 90 i 110, gde manji model dolazi sa troja, a veći sa petora vrata. Važno je napomenuti i to da Defender 110 može biti konfigurisan i u verziji sa 6 ili čak 7 (5+2) sedišta.

Land Rover je u startu ponudio dva benzinska i dva dizel agregata. Benzince čine četvorocilindarski P300 i šestocilindarski P400 motori, od 300, odnosno 400 konjskih snaga, gde snažniji koristi i tzv. mild hybrid tehnologiju, a Defender do „stotke“ s njim stiže za svega 6,4 sekunde.

Land Rover

Foto: Land Rover

Dizel ponudu čine četvorocilindarski D200 i D240, koji, kako i sama oznaka nagoveštava, raspolažu sa 200, odnosno 240 „konja“, a poseduju identičan obrtni moment od 430 Nm. Snažniji D240 od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,1 sekundu.

Snaga se preko 8-stepenog automatskog ZF menjača prenosi na sva četiri točka, tu je i dvostepeni reduktor, centralni diferencijal sa mogućnošću blokade, kao i aktivni zadnji diferencijal. Za oslanjanje se brinu spiralne opruge ili opciono vazdušno ogibljenje.

Land Rover

Foto: Land Rover

(Telegraf.rs/Đorđe Pavićević/TopSpeed)

Komentari

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima