Dva američka novinara objašnjavaju zašto Yugo nije najgori auto svih vremena

Uprkos lošim ocenama, po njima Yugo uopšte nije loš auto

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika топлистанадреалиста
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Kole

    Pojavio se skoro istovremeno kada I Hundai I KIA. Imali su slicne probleme ali vtemenom su korejanci uspeli da poprave kvalitet i opstanu na americkom trzistu. Da je bilo vremena I Yugo bi se unapredo I opstao.

  • топлистанадреалиста

    Најгори? Продавали га 7 година а најгори? Ево, нећу да питам, зашто сте га продавали 7 година ако је најгори? Ви американци сте стварно баш глупи!! Имао сам прилику да провозам "југо гвх" 1990 године, стар непуну годину, брзина је била у миљама, комплетно урађен за њихово тржиште!! Не да је био машина, посебно модели за америку у кабриолет верзији, послије ""rabita" то је најљепши кабриолет!!

  • Iseljenik

    Da se razumemo, Yugo je bio lošeg kvaliteta, menjač je zapinjao, otvaranje/zatvaranje prozora je bilo problem, materijali su bili jeftini... Ali bio je i jeftin. To ne znači da sme da bude toliko loš ali su ga slabo i održavali jer je cena bila praktično za jednokratnu (dobro, kratkoročnu) upotrebu. Ulje mu nisu menjali na vreme, recimo, zbog toga. Isto tako ljudi koji su ga kupovali su ga kupovali jer nisu imali novca za bolje, pa ni za propisno održavanje. U ovom slučaju, -1 + -1 = -3.

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima