≫ 

"Postali smo otpad za vozila iz Evrope": Koje mere za smanjenje zagađenja možemo da očekujemo?

 ≫ 

Jedna od prvih mera kojom će se baviti novorofmirana Radna grupa za rešavanje problema zagađenja vazduha biće rigorozna kontrola vozila na tehničkim pregledima

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Pera
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pera

    20. januar 2020 | 15:52

    Sramotno je sta se sve radi ovom nasem jadnom narodu. Voleo bih da vidim kako ce sve funkcionisati ako se ostvari sve sto planiraju. Kad bude bilo 70% manje vozila i 70% manje novca od registracije i kojekakvih gluposti uz istu u drzavni budzet, 70% manje novca od akcize na gorivo, i sav taj narod krene da se vozi javnim prevozom u kojem je i sada nesnosljiva guzva, koja je ravna nehumanom, pevace se druga pesma. A do tada, samo glupav covek ne moze da predvidi ishod ovih nebuloza koje se planiraju za "nase dobro". A posebno su mi dragi ovi sebicni stvorovi koji su protiv starijih vozila, jer su u zivotu imali srecu, a ni trunku pameti. Veliki pozdrav za glupave i srecne.

  • Drafer

    20. januar 2020 | 15:13

    Da li to znači da će biti zabranjen i uvoz za mig 29 avione koji treba da nam stignu iz Belorusije jer oni nemaju ni euro 1 standard? Da li će njima meriti izduvne gasove? Jedan takav avion zagađuje više nego 1000 automobila sa euro 3 motorom. A sta je i sa tenkovima i ostalim vozilima koji trebaju državi? Za njih to ne važi verujem. E ljudi sta vi sve dopuštate da vam rade već 100 godina nekim pogrešnim odlukama

  • GP

    20. januar 2020 | 13:55

    Pa vidite li da non-stop propagiraju kupovinu novih vozila??? U tome i jeste stos, a ne u ero 3 motoru koji se, samo, pre nekih 15-20 godina toplo preporucivao kao eko vozilo, motor koji ne zagadjuje itd. I sada odjednom najveci problem. Stala im prodaja novih vozila, u tome je stos! Ili sta cemo sa onim euro 5 ili 6 koji nemaju katalizator ili filtere i koji vise zagadjuju nego euro 3 sa katalizatorom ili filterima? Okreni obrni i ovde ce narod najvise da plati. Zasto, gospodo, ne subvencionisete termoizolaciju objekata ( zgrada, kuca) pa bi se duplo manje lozilo i duplo manje zagadjivalo? Zasto ne resite termoelektrane, rafinerije, kotlarnice, a ne udarate odmah po necemu sto u ukupnoj zagadjenosti ucestvuje sa cijelih 6%. To su pokazale analize. Zasto ste vi dobili opomenu iz EU, za auta ili za nesto drugo? Sta se pravite ludi! A ovi tatini sinovi (kojima je tata kupio novi auto) kojima je guzva na putu neka ne sedaju u ato, pa ce izbeci guzve, a garantujem da ce biti i puno manje bahatosti i saobracajnih prekrsaja. Najvise oni pobiju naroda na putevima Srbije u toku godine.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA