Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Електро-возач
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Razuman Srbin

    22. februar 2020 | 11:39

    Americki koncept da je voznja automobila simbol lične slobode sociološki je prevazidjen u razvijenim zemljama. Sto veća mreza raznih oblika javog prevoza, na kracim i duzim razdaljinama, po mogućstvu šinskih vozila, bas kao i izbegavanje gradnje autoputeva, su jedini nacin da se smanji zagadjenost vazduha.

  • Boki

    19. februar 2020 | 20:58

    Gorivna ćelija je mnogo jeftinija i lakša od klasične baterije. Takođe bezbednost nije ugrožena jer boca u kojoj se skladišti vodonik gotovo je neuništiva. Puni se za par minuta i to je neosporna prednost.

  • Електро-возач

    19. februar 2020 | 03:36

    Прво, и кола на водоник су електрична и имају и позамашну батерију јер водоничне ћелије нису довољне снаге те практично служе као пуњачи током вожње. Друго, систем складиштења и доставе водоника и производња електричне енергије ћелијама није ни приближно ефикасна колико једноставна употреба батерија и електричне мреже па, ма како производили водоник испадне скупље и прљавије. Треће, пуњење батерија није никакав проблем, јефтино је и већ довољно брзо и лако доступно, за разлику од водоника (скупо, тешко, опасно). Водоник пропагира тренутни нафтни картел јер желе да производе водоник из фосилних горива.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA