Izbor za budućnost: Da li su automobili na vodonik povoljniji od električnih?

I šta ustvari koči proizvodnju vozila na vodonik?

Komentari

  • Razuman Srbin

    Americki koncept da je voznja automobila simbol lične slobode sociološki je prevazidjen u razvijenim zemljama. Sto veća mreza raznih oblika javog prevoza, na kracim i duzim razdaljinama, po mogućstvu šinskih vozila, bas kao i izbegavanje gradnje autoputeva, su jedini nacin da se smanji zagadjenost vazduha.

  • Boki

    Gorivna ćelija je mnogo jeftinija i lakša od klasične baterije. Takođe bezbednost nije ugrožena jer boca u kojoj se skladišti vodonik gotovo je neuništiva. Puni se za par minuta i to je neosporna prednost.

  • Електро-возач

    Прво, и кола на водоник су електрична и имају и позамашну батерију јер водоничне ћелије нису довољне снаге те практично служе као пуњачи током вожње. Друго, систем складиштења и доставе водоника и производња електричне енергије ћелијама није ни приближно ефикасна колико једноставна употреба батерија и електричне мреже па, ма како производили водоник испадне скупље и прљавије. Треће, пуњење батерија није никакав проблем, јефтино је и већ довољно брзо и лако доступно, за разлику од водоника (скупо, тешко, опасно). Водоник пропагира тренутни нафтни картел јер желе да производе водоник из фосилних горива.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima