Komentari

  • Razuman Srbin

    22. februar 2020 | 11:39

    Americki koncept da je voznja automobila simbol lične slobode sociološki je prevazidjen u razvijenim zemljama. Sto veća mreza raznih oblika javog prevoza, na kracim i duzim razdaljinama, po mogućstvu šinskih vozila, bas kao i izbegavanje gradnje autoputeva, su jedini nacin da se smanji zagadjenost vazduha.

  • Boki

    19. februar 2020 | 20:58

    Gorivna ćelija je mnogo jeftinija i lakša od klasične baterije. Takođe bezbednost nije ugrožena jer boca u kojoj se skladišti vodonik gotovo je neuništiva. Puni se za par minuta i to je neosporna prednost.

  • Електро-возач

    19. februar 2020 | 03:36

    Прво, и кола на водоник су електрична и имају и позамашну батерију јер водоничне ћелије нису довољне снаге те практично служе као пуњачи током вожње. Друго, систем складиштења и доставе водоника и производња електричне енергије ћелијама није ни приближно ефикасна колико једноставна употреба батерија и електричне мреже па, ма како производили водоник испадне скупље и прљавије. Треће, пуњење батерија није никакав проблем, јефтино је и већ довољно брзо и лако доступно, за разлику од водоника (скупо, тешко, опасно). Водоник пропагира тренутни нафтни картел јер желе да производе водоник из фосилних горива.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA