"Tesla" za Lukašenka: Inženjeri predsedniku predstavili prvi beloruski sportski kabriolet na struju

Vozilo je lako, upravljivo je i koristi se za razvoj sopstvenih motora i drugih konstrukcionih rešenja...

Komentari

  • Elektro-vozač

    13. maj 2020 | 16:22

    Kamo sreće da i neko kod nas počne da radi bar na preradi postojećih kola na električna, ako ne novih, i na obrazovanju naroda ubeđenog da bez sagorevanja nema kola. Električna kola su bolja, pouzdanija, jeftinija za vožnju i, naravno, čistija. I vlada treba da poradi na podržavanju razvoja a ne zabrani istog nemogućom birokratijom.

    • 21. avgust 2021 | 10:11

      1111

      @Elektro-vozač

      Ne summjam da si u pravu. Ali ako kupujrm kola da bih otisao na pijaci onda mi je dovoljan i bicikl. Kojim elektricnim autom bi ti krenuo za svedsku ili francusku ili na more u grcku.? Imas ljudi koji ne podnose promene tako lako. U elektrocnom.automobilu cujes uvek kako pokretni delovi rade i dok se ne naviknes osecaj je odvratan. Sve mislis nesto ce da se odkaci. Sve te zvuke imaju i auta sa motorima.ali ih ne cukes. Mozda ce nasa deca imati bolju primenu za elektricne automobile ali ne i mi. U danasnje vreme elektro automobil je stvar prestiza a mikako stvar potrebe

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA