Zvali smo ga "suza", pravili u Srbiji i bio je glavna konkurencija legendarnom Golfu "dvojci"
                    
                     ≫ 
                    
                
                
                
            Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
 - Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
 - Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
 - Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
 - Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
 - Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
 - Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
 - NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
 
<% message.text %>
Dragan
Koliko se ja secam , fabrika u Kikindi je pravilia za potrebe GM (General Motors) blokove motora koje je cele godine izvozila , a kompenzaciono je fabrika Opel u protivvrednosti tih motora isporucivala iz Nemacke fabrike gotova vozila , kojima je u Kikindi samo stavljana plocica IDA Secam se da sam tako isao u Kikindu da preuzme vozilo koje je par dana ranije stiglo iz Nemacke . Proverite jos jednom sa starijim novinarima koji su to pratili tada .
Zlaya
Hmmm, zar ga nismo zvali "Suza" zbog Isuzu dizel motora koji su se ugradjivali?
1989
Imao sam kadeta 1,3 benzinaca.Samo sipaj i vozi,motor perfektan.Terao sam ga dok ga korozija nije pojela☺.Legendarni autic.Da se proizvode isti takvi ,ali novi,odmah bi uzeo jednog .