Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Aleksandar

    22. avgust 2020 | 08:58

    Kada bi troškovi uvoza bili manji, a procedura jednostavnija, prosek starosti automobila kod nas bi bio znatno niži. Razlog je što mi automobil star 15 godina plaćamo 2500 evra, a u Nemačkoj takav automobil košta 1000 evra. Kada bi cene polovnih automobila bile približne, naš vozač bi za 2500 evra vozio auto star 10 godine, a ne 15. Za 1500 evra vozio bi star 15 godina, a ne 20 itd. Na ovaj način bi svi stari automobili preko 20 godina bili zamenjeni bar za 5 godina mlađe.

  • pero

    18. avgust 2020 | 13:20

    U EU se to Ujednacava a nama ne treba EU kazu komunisti pa smo u svemu pozitivnom daleko od nje

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA