Jedinstveni pogon ovih automobila počinje da osvaja Evropu i SAD i preti mnogo ozbiljnijim igračima

NIO Inc. je najistaknutiji kineski brend sa najvišim cenama u već krcatoj industriji električnih vozila u Kini, sa desetinama konkurenata...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    22. avgust 2020 | 22:33

    Meni zamena baterija deluje kao odličan sistem iz dva razloga. Prvi je što bi automobil mogao da se kupi bez baterije i tako bi bio znatno jeftiniji, a drugi je brza zamena bez dremanja na punjaču... Naravno vlasnik baterije ne bi bio vlasnik vozila nego onaj ko vrši zamenu i punjenje.

  • Elektro-vozač

    22. avgust 2020 | 15:43

    Ja im želim da uspeju ali im zamena baterija nije adut. Ma šta ko misli ovde punjenje baterija nije nikakav problem više. Zamena je veća nezgodacija, kao i sipanje goriva. Da podsetim, u Tesli su (na)pravili zamenu baterija koja je trajala 90 sekundi. Moj Model S to podržava. Retko ko je bio zainteresovan - samo su ljudi probali iz znatiželje. Doduše, jedna razlika jeste u tome ko je vlasnik baterije i kako se plaća - Tesla: vi ste vlasnik i želite svoju bateriju nazad zbog garancije, ne iznajmljujete je.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA