Jedinstveni pogon ovih automobila počinje da osvaja Evropu i SAD i preti mnogo ozbiljnijim igračima

NIO Inc. je najistaknutiji kineski brend sa najvišim cenama u već krcatoj industriji električnih vozila u Kini, sa desetinama konkurenata...

Komentari

  • Boki

    22. avgust 2020 | 22:33

    Meni zamena baterija deluje kao odličan sistem iz dva razloga. Prvi je što bi automobil mogao da se kupi bez baterije i tako bi bio znatno jeftiniji, a drugi je brza zamena bez dremanja na punjaču... Naravno vlasnik baterije ne bi bio vlasnik vozila nego onaj ko vrši zamenu i punjenje.

  • Elektro-vozač

    22. avgust 2020 | 15:43

    Ja im želim da uspeju ali im zamena baterija nije adut. Ma šta ko misli ovde punjenje baterija nije nikakav problem više. Zamena je veća nezgodacija, kao i sipanje goriva. Da podsetim, u Tesli su (na)pravili zamenu baterija koja je trajala 90 sekundi. Moj Model S to podržava. Retko ko je bio zainteresovan - samo su ljudi probali iz znatiželje. Doduše, jedna razlika jeste u tome ko je vlasnik baterije i kako se plaća - Tesla: vi ste vlasnik i želite svoju bateriju nazad zbog garancije, ne iznajmljujete je.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA