≫ 

Novi problem sa električnim automobilima: Kako bezbedno ugasiti požar kada se zapale?

 ≫ 

Proizvođači automobila predstavljaju sve više novih modela e-vozila, pa bi vatrogasne i šlep-službe trebalo da znaju kakvi su rizici kada ih zahvati požar i kako se nositi sa električnom i hemijskom energijom baterija posle sudara...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Otto
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Otto

    15. januar 2021 | 22:43

    Naravno da sam pogodio nova gomila lazi, a sta drugo i ocekivat od tebe. Sigurno te neko placa da pises sve te bezsmislice a ako te ne placa onda si jednostavno zaluden ili opsjednut! Naravno da je postotak na strani fosilaca zato sto ih ima beskonačano vise al je zanimljivo kako ta tvoja genijalna nova tehnologija lako plane i ode u dim kao i sve tvoje suplje price!!! Samo zanemarujes da el kad se zapili gotovo ga je nemoguće ugasit dok se sam ne ugasi a i mogucnost ekspolozije je znatno veca. Okretanje price kako ti pase nece promjenit istinu koja svakim danom izlazi na povrsinu.

  • Lobista

    15. januar 2021 | 04:41

    Tolika količina energije u bateriji je velika potencijalna opasnost. Naravano postoje bezbednosni sistemi, nazovi ih osigurači, ali imaju i drugi automobili osigurače pa se zapale zbog instalacije, a ovo je baš opasno jer ogroman je kapacitet baterije.

  • Otto

    14. januar 2021 | 17:59

    Sad ce el vozac da nam napise kako je i ovo sve izmisljotina i kako se fosilci puno lakse zapale i kao i inace samo negiranje cinjenica i blacenje klasicnih vozila! Kao i sve tako i el vozila imaju svoje lose strane koje nisu ni malo bezazlene, opasnost je stvarna i zabiljezeno je mnogo slucajeva gde su baterije gorile... Neki su cak planuli u garazi na punjacu pa ko voli nek izvoli. Ne nasedajte na suplje price el coveka i na njegovo ulepsavanje stvarnosti kako njemu pase!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA