
Jeep "utegao" Compass: Spreman za off-road i probijanje kroz džunglu na asfaltu
Uz model Renegade, Jeep Compass je svakako jedan od najpopularnijih modela čuvene američke marke na evropskom tržištu. A da Jeep "ne spava na lovorikama", potvrđuje i činjenica da je Compass upravo restilizovan kako bi ostao u vrhu.
To znači da "novitet" sada ima neznatno izmenjen prednji deo, sa izduženijim svetlosnim grupama i povećanim otvorima za usis vazduha, koji čine automobil nešto agresivnijim i robusnijim i naglašavaju njegovo off-road poreklo.
Ipak, čini se da su veća unapređenja unutar samog vozila, tačnije u kabini, budući da je Compass sada dobio novu digitalnu instrumentaciju od 10,25 inča, a tu je i displej infotejnment sistema, osetljiv na dodir, dijagonale 8,4 ili 10,1 inč, u zavisnosti od paketa opreme.
Uvedeni su i sistemi prepoznavanja saobraćajnih znakova, pospanosti vozača, automatskog kočenja, adaptivnog tempomata i asistencije održavanja vozila unutar kolovozne trake što Compass čini prvim Jeep modelom na evropskom tržištu opremljenim Nivoom 2 autonomne vožnje.
Uz IT "gedžete", izmenjena je i sama centralna konzola koja sada pruža više prostora za odlaganje sitnica - Jeep navodi gotovo 4,5 litara zapremine više, a enterijer je obogaćen i novim, kvalitetnijim materijalima. U ponudi je pet paketa opreme: Sport, Longitude, Limited, S i Trailhawk.
Kod motorizacije, ponuda ostaje ista: 1,3-litarski turbo benzinac od 130 ili 150 konjskih snaga, kao i 1,6-litarski turbo dizel od 130 "konja". U zavisnosti od agregata, kupcima su na raspolaganju 6-stepena manuelna, automatska ili DCT transmisija, kao i pogon na prednje ili na sva četiri točka.
(Telegraf.rs/TopSpeed)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marko
Odlican, oprobao bih ga ako budu imali u autorentu.
Podelite komentar