Zašto su hibridi neefikasniji i više troše nego što to proizvođači tvrde?

Zvanične pretpostavke u pogledu svakodnevne vožnje po pitanju pređene distance i punjenja baterija bile su previše optimistične...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Cika Velja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • OniDE

    09. maj 2021 | 20:28

    Moja E klasa hibrid dizel iz 2014 sa 204 ps troši 6,5l na 100km i nije neka razlika od samog dizela oko 2litra manje

  • Sd

    08. maj 2021 | 14:16

    Gas je zakon.

  • Elektro-vozač

    08. maj 2021 | 13:50

    Hibridi kombinuju i najbolje ali i najgore iz oba sveta a preko toga ni jedan taj "svet" ne može da bude bez kompromisa a mora da tegli i ovaj drugi. Fosilci su fosili, hibridi su bili zanimljiva ideja ali promašaj. Vodonik je skup, opasan, neefikasan i takođe prljaviji od električnih. Sve navedene tehnologije zahtevaju više održavanja, manju praktičnost i lošiju vožnju sa većim troškovima od čisto baterijskih električnih i nemaju ni na papiru / teorijske šanse da ovo preokrenu - zakoni fizike ne dozvoljavaju. Uz to, vlasnici foailaca moraju da se maltretiraju i čekaju vucarajući se po pumpama i servisima i da za to maltretiranje dodatno plate, kao da se već nisu naplatili lošom vožnjom (kada jednom probate savremeni električni to vam postane kristalno jasno).

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA