≫ 

Nastavlja se radikalo smanjenje ograničenja brzine

 ≫ 

Većini španskih vozača će nova odluka vlasti te zemlje verovatno zvučati kao poziv da ostave svoj auto i da krenu biciklom tamo gde su se zaputili...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dacha

    13. maj 2021 | 13:33

    Ako potpuno zabranite voznju smrtnost ce biti 0/10. Ovo je stvarno smesna brzina ogranicenja gde bukvalno nema smisla voziti auto

  • Milenijum

    13. maj 2021 | 12:45

    Ja bih ograničio najnižu brzinu na 25, najvišu na 35 tako da se svi kreću približno brzo. Ne postoji ništa zamornije i iritantnije nego kad jedan vozi prebrzo, drugi vozi presporo. Idemo svi 30 i to je to.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA