≫ 

Problem elektromobila o kome proizvođači uopšte ne govore nedavno je izazvao dve velike tragedije

 ≫ 

Baterije, iako prividno ugašene, mogu same da nastave da se pregrevaju i da tako izazovu ponovno izbijanje plamena

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pedja

    11. jun 2021 | 11:37

    E auta su veoma opasna kada se upale i nije moguce ugasiti. Zato kada gore ubacuju se u kontejner pun vodom da bi se baterija smirile i tako prati do 48 H.

  • Roki

    10. jun 2021 | 10:14

    El vozac lazov! Nije poenta dal gori nego kako gori, ono sto uporno izbjegavas komentirat!!!

  • Elektro-vozač

    09. jun 2021 | 21:30

    Tačno, i nije novo. Nisu sve baterije sa litijumom jednako sklone tome (npr. litijumske i litijum-jonske baterije nisu iste), a zanimljivo je to da se baš oni što obožavaju da udišu isparenja eksplozivnih goriva oduševljavaju tome. Valjda im sličnost odgovara. Kako bilo, problemi sa baterijskim vatrama se dešavaju 11 (jedanaest) puta ređe nego kod fosilaca (CRS Automotive) pa su zato i vest. Savršeno je normalno da fosilci gore, gotovo da su zato i napravljeni. Na stranu sve to, gde ima energije ima i opasnosti. Iako su daleko bolji i u ovom pogledu od fosilaca, i dalje se radi na napretku. Svakako da nije poželjno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA