• 11

I Nemci za zabranu benzinaca i dizelaša: Velika prekretnica najveće evropske automobilske sile?

Ograničenja emisije ugljen-dioksida pojačavaju pritisak na proizvođače automobila da uvedu klimatski prihvatljivija vozila na baterije ili na vodonične ćelije...

  • 11

Među sve češćim najavama uvođenja novog Euro 7 standarda za emisije izduvnih gasova, kao i ograničenja i zabrane prodaje automobila sa pogonom na fosilna goriva, stekao se utisak da se Nemačka drži po strani.

Naime, do sada se smatralo da je, kao zemlja izuzetno razvijene automobilske industrije, Nemačka biti neka vrsta brane bržem prodoru električnih automobila, budući da su se nemački proizvođači do sada dominantno oslanjali na benzinske i dizel motore za pogon najtraženijih, srednjih i velikih, SUV modela.

Izgleda, međutim, da sada i u Nemačkoj dolazi do promena, budući da je sada ta zemlja počela da lobira kod Evropske komisije za postavljanje strožih ciljeva za zaštitu klime, koji se odnose na automobilsku i vazduhoplovnu industriju, piše Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 / Foto: Volkswagen

Zvanični Berlin je Evropskoj uniji, navodno, uputio dokument kojim se traže stroža ograničenja voznog parka do 2030. godine. Još uvek nije jasno šta bi to trebalo da znači, ali se pretpostavlja da je možda baš tih devet godina period koji nemačkoj auto-industriji ostavlja prostor da se maksimalno pripremi izvrši potpunu tranziciju na električna vozila.

Ograničenja emisije ugljen-dioksida pojačavaju pritisak na proizvođače automobila da uvedu klimatski prihvatljivija vozila na baterije ili na vodonične ćelije, tvrde nemački zvaničnici, prenosi Revija HAK. Oni kažu da bi ta odluka mogla da poboljša izvozne mogućnosti i ojača konkurentnost proizvođača iz EU.

Izgleda da su Nemci shvatili da na početku nove tržišne utakmice treba zauzeti dobru poziciju, budući da "električna konkurencija" postaje je sve brojnija.

Primera radi, britanski MG koji je sada u vlasništvu kineskog SAIC-a, na evropskom tržištu prodaje dva svoja modela, električni SUV i jedan plug-in hibird. Baš taj električni SUV ostvaruje veoma dobre prodajne rezultate, pa se tako trenutno u Evropi prodaje više automobila sa znakom MG nego Alfa Romeo.

(Telegra.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Roki

    Nemam sta gledat svima je jasno osim tebi valjda da punjenje moras cekat ili ti poneses kanistar struje pa nodopunis kad stane. A halucinacije su tvoja specijalnost u to me ne mesaj! Ti si taj koji masta o nerealnim stvarima i poredis decje igracke na bakterije s pravim autima...

  • Roki

    Da kao i obicno lazini licemjerje, smeta ti sto ti zagaduju pod prozorom al ti ne smeta da se prekopa i zagadi okolis daleko od tebe! Naravno da ev nisu bolja ni povoljnija a kao sto poslovica kaze vreme je novac, pa oni koji imaju vremena ili ti ga novaca za cekanje punjenja nek cekaju a za one koji rade i zaraduju vreme je itekako bitno.

  • Sibin

    Hoce na silu da nam uguraju to smece ma baterije!!!

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima