Legendarni ruski terenac postao češki džip na struju - za koga i dalje nema prepreka

Menjač, prenos i osovine su ostale netaknute, ali je na umesto benzinca došao "sinhroni elektromotor sa permanentnim magnetima" maksimalne snage 163 "konja"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    04. avgust 2021 | 17:49

    Lazes

  • !!!

    03. avgust 2021 | 17:15

    voleli mi to ili ne, to nam je buducnost... samo sto svet ne shvata da je prerano da sva vozila budu elektricna, jer se ne proizvodi dovoljno struje...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA