Legendarni ruski terenac postao češki džip na struju - za koga i dalje nema prepreka

Menjač, prenos i osovine su ostale netaknute, ali je na umesto benzinca došao "sinhroni elektromotor sa permanentnim magnetima" maksimalne snage 163 "konja"

Komentari

  • Roki

    4. avgust 2021 | 17:49

    Lazes

  • !!!

    3. avgust 2021 | 17:15

    voleli mi to ili ne, to nam je buducnost... samo sto svet ne shvata da je prerano da sva vozila budu elektricna, jer se ne proizvodi dovoljno struje...

    • 4. avgust 2021 | 14:47

      Elektro-vozač

      @!!!

      1. Struju troši i infrastruktura podrške za fosilna vozila - crpne stanice, rafinerije, transport sirovog i gotovog goriva, pumpe, servisi, svi u daleko većoj meri nego ekvivalenti za električna vozila. Ukupna energija "izgubljena" samo na ovu infrastrukturu i proizvodnju je veća nego energija potrebna da se podmire baš sva vozila na svetu kada bi bila električna. 2. Struju nije teško napraviti, i to efikasno i po ceni koja i dalje čini vožnju na struju jeftinijom od one na fosilna goriva. Solarne ćelije, vetrenjače skoro svako može da postavi na neki način. Fosilna odnosno sintetička goriva je jako teško napraviti i proces je jako neefikasan pa i skup. Ironija sudbine fosilnih goriva je i to da je efikasnije i čistije prvo generatorima gorivo "pretvoriti" u struju pa uživati u boljoj, električnoj vožnji. Proizvodnja struje više ne mora biti centralizovana pa je ovo mnogo manji problem nego što misliš. 3. Fosilna vozila su prošlost ali, na žalost većine (osećali oni to ili ne sada), i da električna vozila proizvode istom brzinom kao što su proizvodili fosilnu tehnologiju, biće potrebno još više godina da se sav samohodni fosilni otpad zameni savremenim vozilima. Za to vreme i proizvodnja električne energije će porasti, i već raste.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA