Novi motor za staru legendu

Nivu je prvo pokretao 1,6 benzinac sa karburatorom, zatim je dobila 1,7 motor, koji je prošao kroz nekoliko modernizacija, da bi sada dobila novi agregat...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Djordje

    18. septembar 2021 | 11:06

    Robusna i izdrzljiva Lada Niva. Stvarno ste smesni nije ni robusna ni izdrzljiva, satruli za 5 godina, motor generalna na 70k, jedno sto dobro gazi po terenu, ali je daleko iza Wranglera, land cruisera, pajera, patrola, cherokea. Vozio sam ih mnogo, Niva jedinu prednost koju ima jeste tezina i uske gume.

  • Nemanja

    17. septembar 2021 | 20:01

    Hvala bogu da promenise onaj 1.7

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA