Ovaj "jugić" je prava bomba na točkovima sa 625 "konja" ispod haube

Od "jednog od najgorih automobila u istoriji", nastao je moćni dragster nepobediv u trkama na ledu - u čemu mu, pored moćnog V8 motora, pomažu na stotine šiljaka u zadnjim gumama

  • 1
yugo dragster Printscreen: YouTube/1320video

I pored toga što na Zapadu često možete čuti da je Yugo "jedan od najgorih automobila u istoriji", upravo na tom istom Zapadu postoje primeri koji pokazuju da naš "jugić" može da bude prava - paklena mašina! I to, ni manje - ni više, nego - na ledu!

Upravo to dokazuje ovaj 33-ogodišnjak boje trule višnje, iz američke države Viskonsin, ispod čije haube se krije V8 "monstrum" zapremine 5,3 litra poreklom iz Chevroletovog terenca iz 1993. godine. Njegov vlasnik ga je posebno pripremio za trke ubrzanja na zaleđenim stazama.

Posebno "doterani" GMC Vortec 400 motor je ima oko 350KS, ali uz pomoć Nitrous Express (odnosno, nitros-oksidnog - NOS) sistema, u stanju je da razvije trenutnu snagu od neverovatnih 625 "konja".

A da bi toliki motor mogao da stane ispod haube, izbačena je zadnja klupa, prednja sedišta i komandna tabla su pomerni unazad, a volan dodatno produžen.

Modifikovani automobil je za "osnovnih" 350 konja, bez upotrebe nitra, uspeo da ostvari rezultat od 13,5 sekundi na stazi od 402 metra (odnosno, četvrtinu milje), pri brzini od 160 km/h (100 milja na sat). Uz upotrebu nitra, brzina se "penje" za celih 40 km/h.

Međutim, ovaj Yugo je stalni "work in progress", automobil na čijim se performansama stalno radi, pa kako su ovi podaci stari više od tri godine, sasvim je moguće da je danas "jugić" još moćnija "bomba na točkovima" nego tada.

Malo li je za "najgori auto u istoriji" koji je po izlasku iz kragujevačke fabrike imao motor od 1,1 litra i 55 konjskih snaga!

Video: Yugo, yugo moja tugo: Domaći auto kojeg smo voleli, mrzeli, a pre svega vozili

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA