
Volkswagen priznao da su kontrole osetljive na dodir u kabini vozila bile greška
Unutrašnjost Volkswagenovih automobila je uvek bilo mesto nadahnuća drugim markama. Nije tu bilo neke ekstravagancije i verovatno je zbog svega toga svaki proizvođač automobila s globalnim dometom tražio sličnu formu. Onda je 2019. godine došao novi Golf i umesto proverenih rešenja dobili smo unutrašnjost u kojoj dominiraju kontrole osetljive na dodir.
Kako piše Revija HAK, mnoge vozače je to zbunilo, pre svega klizna funkcija pojačavanja zvuka audio sistema, dodirne i klizne funkcije regulisanja temperature u kabini.
Ta ideja je, očekivano, produžena i na mnoge druge modele koncerna. U iskrenom intervjuu za Autocar, izvršni direktor Thomas Schäfer priznao je da su kontrole na dodir bile greška. On je objasnio da ja taj tehnološko-dizajnerski smer napravio mnogo štete i da je kompanija frustrirala kupce koji ne bi trebalo da budu frustrirani.
Srećom, popravka je na putu jer će se nemačka marka rešiti klizača za kontrolu klime i zbunjujućih funkcija na upravljaču.
Prvi model koji dolazi s novom/starom arhitekturom tipki je Tiguan sledeće generacije. Uz tipke, koje su vidljiva na upravljaču, dolazi i veliki 15-inčni infotainment ekran.
Bez toga se ne može.
(Telegraf.rs)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mire
Krampvagen i ekstravagancija unutrašnjosti? Dal ste normalni. Recikliranje rezervnih dijelova zadnjih 20 godina.
Podelite komentar