Nissan najavljuje kraj ekrana osetljivih na dodir u automobilima

Nissanov šef dizajna Alfonso Albaisa kaže da automobili budućnosti verovatno uopšte neće imati ekran osetljiv na dodir, ali takođe neće imati puno funkcijskih tipki

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Gogi

    09. april 2024 | 13:15

    Sećam se 2003 kada sam bio u vojsci, sedim kao požarni pored soške sa puškama i čitam jednu reviju, da ne reklamiram, donosio nam pokojni Alvirović, sin njegov bio u istom divizionu, gardijskom, kao i ja, kineski čeri nema retrovizore, ekran i brzinometre već se sve projektune na šoferci. Isto tako suvozač gleda film na šoferci a vozač iz njegovog ugla ne vidi, tjgžeda kroz šoferku normalno. U istoj reviji bio kadilak 16 najmepši auto ikada i počela proizvodnja novog fiata 500 sa pandinim motorom u italiji.

  • Stari iskusni vozač

    09. april 2024 | 07:45

    Sve je to budakaština i opasnost po živote svih učesnika u saobraćaju! To se odnisi i na vozače motornih vozila, zaprežnih vozila (tu i nije bitno, jer su i konj i magarac pametniji od kočijaša!), biciklista i pešaka! Dovoljan je trenutak nepažnje, tj neusredsređenja na put, pa da dođe do nesreće! U automobilima treba da se balaze analogni kilometar sat, i eventualno obrtomer, koji baš nije neophodan za iskusne vozače! Nekoliko kontrolnih sijalica, koje treba da su ugašene kada se auto startuje kao i sijalice-strelice za "žmigavce" uz zvučni signal i sijalice za oboreno i dugo svetlo! Od savremenih uređaja dovoljan je mobilni telefon, koji treba koristiti na nepoznatim lokacijama, bez vizuelnog kontakta! Dovoljna je aplikacija sa zvučnim obaveštavanjem o skretanju, i izlasku iz kružnog toka!

  • DRagutin

    08. april 2024 | 20:11

    Cool pa kada ti se razbije šoferka ima da je platiš kao pola auta... Baš mudro i pametno nema šta!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA