Nissan najavljuje kraj ekrana osetljivih na dodir u automobilima
Nissanov šef dizajna Alfonso Albaisa kaže da automobili budućnosti verovatno uopšte neće imati ekran osetljiv na dodir, ali takođe neće imati puno funkcijskih tipki
Sećam se 2003 kada sam bio u vojsci, sedim kao požarni pored soške sa puškama i čitam jednu reviju, da ne reklamiram, donosio nam pokojni Alvirović, sin njegov bio u istom divizionu, gardijskom, kao i ja, kineski čeri nema retrovizore, ekran i brzinometre već se sve projektune na šoferci. Isto tako suvozač gleda film na šoferci a vozač iz njegovog ugla ne vidi, tjgžeda kroz šoferku normalno. U istoj reviji bio kadilak 16 najmepši auto ikada i počela proizvodnja novog fiata 500 sa pandinim motorom u italiji.
Sve je to budakaština i opasnost po živote svih učesnika u saobraćaju! To se odnisi i na vozače motornih vozila, zaprežnih vozila (tu i nije bitno, jer su i konj i magarac pametniji od kočijaša!), biciklista i pešaka! Dovoljan je trenutak nepažnje, tj neusredsređenja na put, pa da dođe do nesreće! U automobilima treba da se balaze analogni kilometar sat,
i eventualno obrtomer, koji baš nije neophodan za iskusne vozače! Nekoliko kontrolnih sijalica, koje treba da su ugašene kada se auto startuje kao i sijalice-strelice za "žmigavce" uz zvučni signal i sijalice za oboreno i dugo svetlo! Od savremenih uređaja dovoljan je mobilni telefon, koji treba koristiti na nepoznatim lokacijama, bez vizuelnog kontakta! Dovoljna je aplikacija sa zvučnim obaveštavanjem o skretanju, i izlasku iz kružnog toka!
Hvala ti Bože da se i to desi. Ovako vozači ako ne bulje u telefon onda moraju u ekran i onda se čudimo što je ovoliko nesreća. Išlo se dotle da vozaču treba pomoćnik kao kopilot u avionu. Nego radost će biti kratka jer će uskoro sve da radi AI pa neće trebati ni vozač.
Gogi
Sećam se 2003 kada sam bio u vojsci, sedim kao požarni pored soške sa puškama i čitam jednu reviju, da ne reklamiram, donosio nam pokojni Alvirović, sin njegov bio u istom divizionu, gardijskom, kao i ja, kineski čeri nema retrovizore, ekran i brzinometre već se sve projektune na šoferci. Isto tako suvozač gleda film na šoferci a vozač iz njegovog ugla ne vidi, tjgžeda kroz šoferku normalno. U istoj reviji bio kadilak 16 najmepši auto ikada i počela proizvodnja novog fiata 500 sa pandinim motorom u italiji.
Podelite komentar
Stari iskusni vozač
Sve je to budakaština i opasnost po živote svih učesnika u saobraćaju! To se odnisi i na vozače motornih vozila, zaprežnih vozila (tu i nije bitno, jer su i konj i magarac pametniji od kočijaša!), biciklista i pešaka! Dovoljan je trenutak nepažnje, tj neusredsređenja na put, pa da dođe do nesreće! U automobilima treba da se balaze analogni kilometar sat, i eventualno obrtomer, koji baš nije neophodan za iskusne vozače! Nekoliko kontrolnih sijalica, koje treba da su ugašene kada se auto startuje kao i sijalice-strelice za "žmigavce" uz zvučni signal i sijalice za oboreno i dugo svetlo! Od savremenih uređaja dovoljan je mobilni telefon, koji treba koristiti na nepoznatim lokacijama, bez vizuelnog kontakta! Dovoljna je aplikacija sa zvučnim obaveštavanjem o skretanju, i izlasku iz kružnog toka!
Podelite komentar
Zloča
@Stari iskusni vozač
Po opisu bih rekao YUGO Koral 45
Podelite komentar
DRagutin
Cool pa kada ti se razbije šoferka ima da je platiš kao pola auta... Baš mudro i pametno nema šta!
Podelite komentar
Oldtajmer®
Hvala ti Bože da se i to desi. Ovako vozači ako ne bulje u telefon onda moraju u ekran i onda se čudimo što je ovoliko nesreća. Išlo se dotle da vozaču treba pomoćnik kao kopilot u avionu. Nego radost će biti kratka jer će uskoro sve da radi AI pa neće trebati ni vozač.
Podelite komentar