@😂😂😂 opet nebuloze , da li tesla po dometu sije bmw 3 , jedino ima bolje ubrzanje i nista drugo a nedavno smo vidjeli sto to ubrzanje donosi kad je dotični s teslom pokosio zenu ni krivu ni duznu ! Elektricna vozila ne beleze porast prodaje bas suprotno , vecina onih koji su se zeznuli i naseli na suplje price pa kupili ev sad se pokusavaju resiti ga i dobro izgubit na ceni pa se vratit na klasica kola proverena i kvalitetna ! Ti samo nastavi lagat sebe i pokusavat lagat ostale ali u toje gluposti neko ni ne veruje , ev su promasaj , prevara i to svi znaju 😘
@Au matematiko moja Neki necete nikad da shvatite , baterije su mnogo teze . Gustoca i kolicina goriva su nedostizni za baterije, Benzinac velicine golfa je lakse od ev velicine pola .Teret nije problem za motor , problem je ukupni teret po garazama , po brodovima , potrosnja guma, uzitku u voznji ... Određenima je lase ugurat metar u straznjicu nego mm u glavu ! Rezervari su isto nisko baterije nisu na boljem mestu a elektro motor koji sije sve nije i nikad nece bit izmisljen iz razloga sto mu treba pupcana vrbca s baterijom koja je naj veci problem ev !!! Jos jedan patetican pokusaj da se od đubreta napravi nesto dobro međutim ne ide , cak i najveci naivci nece poverovat lazima elektro vozaca !
BMW 3: 1.5-2 tone. Tesla Model 3 koji ga šije uzduž, popreko, i na sve druge načine: 1.8 tona. EV se prodaju sve više, ostali sve manje (hibride ne računam, očajnička prelazna faza). Ljudi koji probaju retko zažale, pogotovo na duže staze, i ne vraćaju se na staro. Ostali se prave pametni bez ikakvog predznanja pa bukvalno ispadanu smešni i predmet sprdnje (iako to ne vide).
Sa 75kWh (75000 Wh) može da se pređe ~500km. Tri puta toliko za 1500km. Podeli sa 400-500 Wh/kg. Dođe na oko 450-550 kg. Elektromotor koji šije sve benzince je lagan - većina mase u EV je u bateriji, ne u motoru, i to na boljem mestu - nisko. Nije jasno da li je gustina na ćelijskom nivou ili ne ali EV sličnih dimenzija i daleko boljih performansi nisu veće mase od benzinaca a i u slučajevima kada jesu, to elektromotorima nije problem kao što to jeste za benzince. Ko razume shvatiće. Ostalima treba više pomoći.
Mile
Nema boljeg auta od Tesle pa ljudi moji ti njega moš voziti a da nevoziš. On sam ide. Imaju snimci na jup tubu morete videti. A i nečuje se.
Podelite komentar
🤫
@😂😂😂 opet nebuloze , da li tesla po dometu sije bmw 3 , jedino ima bolje ubrzanje i nista drugo a nedavno smo vidjeli sto to ubrzanje donosi kad je dotični s teslom pokosio zenu ni krivu ni duznu ! Elektricna vozila ne beleze porast prodaje bas suprotno , vecina onih koji su se zeznuli i naseli na suplje price pa kupili ev sad se pokusavaju resiti ga i dobro izgubit na ceni pa se vratit na klasica kola proverena i kvalitetna ! Ti samo nastavi lagat sebe i pokusavat lagat ostale ali u toje gluposti neko ni ne veruje , ev su promasaj , prevara i to svi znaju 😘
Podelite komentar
🤫
@Au matematiko moja Neki necete nikad da shvatite , baterije su mnogo teze . Gustoca i kolicina goriva su nedostizni za baterije, Benzinac velicine golfa je lakse od ev velicine pola .Teret nije problem za motor , problem je ukupni teret po garazama , po brodovima , potrosnja guma, uzitku u voznji ... Određenima je lase ugurat metar u straznjicu nego mm u glavu ! Rezervari su isto nisko baterije nisu na boljem mestu a elektro motor koji sije sve nije i nikad nece bit izmisljen iz razloga sto mu treba pupcana vrbca s baterijom koja je naj veci problem ev !!! Jos jedan patetican pokusaj da se od đubreta napravi nesto dobro međutim ne ide , cak i najveci naivci nece poverovat lazima elektro vozaca !
Podelite komentar
😂😂😂
@🤫
BMW 3: 1.5-2 tone. Tesla Model 3 koji ga šije uzduž, popreko, i na sve druge načine: 1.8 tona. EV se prodaju sve više, ostali sve manje (hibride ne računam, očajnička prelazna faza). Ljudi koji probaju retko zažale, pogotovo na duže staze, i ne vraćaju se na staro. Ostali se prave pametni bez ikakvog predznanja pa bukvalno ispadanu smešni i predmet sprdnje (iako to ne vide).
Podelite komentar
Milorad
Baterija teska 2t izem ti tehnologiju.
Podelite komentar
Au matematiko moja
@Milorad
Sa 75kWh (75000 Wh) može da se pređe ~500km. Tri puta toliko za 1500km. Podeli sa 400-500 Wh/kg. Dođe na oko 450-550 kg. Elektromotor koji šije sve benzince je lagan - većina mase u EV je u bateriji, ne u motoru, i to na boljem mestu - nisko. Nije jasno da li je gustina na ćelijskom nivou ili ne ali EV sličnih dimenzija i daleko boljih performansi nisu veće mase od benzinaca a i u slučajevima kada jesu, to elektromotorima nije problem kao što to jeste za benzince. Ko razume shvatiće. Ostalima treba više pomoći.
Podelite komentar