@obavezni u zemljama EU, jasno je da će se sprovoditi i u drugim zemljama....
jasno je da nije jasno da li ce samo u eu ili 2% sveta to da vredi ili vredi i za ameriku i kinu..
a ste ustedeliii,,
Pritiskate vlasnike jer vam je namera da prodate više novih vozila koja su preskupa u odnosu na kvalitet.Uporedimo zagađivače za koje niko ni slova;avioni,brodovi,podmornice,kamioni i autobusi,vojna tehnika(tenkovi,kamioni i sva druga vozila),rakete raznog tipa i razne veličine...Ima još zagađivača koji zaslužuju pažnju ali,niko ih ne spominje niti im neko može propisati normu...
Nisam neki strucnjak,ali drzava ako zaista vodi brigu o zagadjenju mogla bi da zabrani ratove,da se za Novu godinu i druge proslave ne koristi vatromet cak ni obicne petarde.Hibridi i Elektro auta budu pristupacna sa cijenama ili da se opravke istih prilagodi standardu gradjana.
EU se polako pretvara u Severnu Koreju jer se metodom ekonomskog raslojavanja ograničavaju slobode. Kvazi ekološki propisi čiji efekat na životnu sredinu ima minoran uticaj ali teraju ljude da se odreknu automobila (ili su dizelaši zbog filtera čestica, adblue i ostalih šarenih laža preskupi za održavanje ili vas teraju da kupite vasnosčovno skup i nepraktično strujaš) pa te teraju u buseve, avione i vozove koji su sve neudobniji. Cilj je da kao nekad ceo život čovek provede u svom mestu i nikad iz njega ne ode dalje nego što može biciklom da ode.
Sve pod plaštom 'brige za životnu sredinu'
Sva vozila kada su registrovana ispunjavala su sve tadasnje zakonske uslove. Prisiljavanje vlasnika vozila koji su tada kupili vozilo da ono ispunjava neke nove zakonske uslove ne samo da nije eticki, nego nije ni zakonski moguce. Tj. nije moguce tamo gde zakonski uslovi jos uvek nesto znace, sto izgleda za EU nije slucaj.
Iz kog razloga bi vozilo sa "ovalnim" kocionim diskom, ili kakvim to auspuhom, islo na otpad ? U krajnjem to su sve zamenljivi rezervni delovi. A inace je kocioni disk u tom smislu tehnoloski promasaj, jer je kociona povrsina izlozena atmosferskim uticajima I sasvim je normalno da se ona strana koja se pri vrelini kocenja izlozi jacem hladjenju (voda, sneg...itd.) krivi. Kod samoventilirajucih diskova je to jos izrazenje. Zasto ih u F1 vise I nema. A naravno nasao se neko I da na tome zaradi.
Pre dva meseca u Belgiji prosao tehnicki ( nema privatnih tehnikih pregleda u Drlupi kod Zike)euro 4 sa 290 hiljada km i star 16 god. 88% u zelenom polju na testu gasova. Auto bio u servisu pre 180 hiljada km tj pre skoro 13 god. Sto je "najgore" auto je Alfa 159. Zamerka: ima rdje na prednjem i zadnjem mostu kao o svi posle par godina
pera
@obavezni u zemljama EU, jasno je da će se sprovoditi i u drugim zemljama.... jasno je da nije jasno da li ce samo u eu ili 2% sveta to da vredi ili vredi i za ameriku i kinu.. a ste ustedeliii,,
Podelite komentar
Manojlo
Pritiskate vlasnike jer vam je namera da prodate više novih vozila koja su preskupa u odnosu na kvalitet.Uporedimo zagađivače za koje niko ni slova;avioni,brodovi,podmornice,kamioni i autobusi,vojna tehnika(tenkovi,kamioni i sva druga vozila),rakete raznog tipa i razne veličine...Ima još zagađivača koji zaslužuju pažnju ali,niko ih ne spominje niti im neko može propisati normu...
Podelite komentar
Nikola
Evo bas smo se potresli sto necemo moci da vozimo svoje aute u holandiji, nemackoj i francuskoj 😂
Podelite komentar
Nenad
Nisam neki strucnjak,ali drzava ako zaista vodi brigu o zagadjenju mogla bi da zabrani ratove,da se za Novu godinu i druge proslave ne koristi vatromet cak ni obicne petarde.Hibridi i Elektro auta budu pristupacna sa cijenama ili da se opravke istih prilagodi standardu gradjana.
Podelite komentar
Miroslav
EU se polako pretvara u Severnu Koreju jer se metodom ekonomskog raslojavanja ograničavaju slobode. Kvazi ekološki propisi čiji efekat na životnu sredinu ima minoran uticaj ali teraju ljude da se odreknu automobila (ili su dizelaši zbog filtera čestica, adblue i ostalih šarenih laža preskupi za održavanje ili vas teraju da kupite vasnosčovno skup i nepraktično strujaš) pa te teraju u buseve, avione i vozove koji su sve neudobniji. Cilj je da kao nekad ceo život čovek provede u svom mestu i nikad iz njega ne ode dalje nego što može biciklom da ode. Sve pod plaštom 'brige za životnu sredinu'
Podelite komentar
akus
a sto ne stave aditiv u gorivo za unistavanje stetnih gasova onda nece da treba ni dpf ni egr
Podelite komentar
Whisperer
Sva vozila kada su registrovana ispunjavala su sve tadasnje zakonske uslove. Prisiljavanje vlasnika vozila koji su tada kupili vozilo da ono ispunjava neke nove zakonske uslove ne samo da nije eticki, nego nije ni zakonski moguce. Tj. nije moguce tamo gde zakonski uslovi jos uvek nesto znace, sto izgleda za EU nije slucaj.
Podelite komentar
Miki
Pa i kod nas od 5 jula treba da se gleda ovalnost kocnica i izduvni sistem, ako se ne odlozi 50 procenata auta na otpad.
Podelite komentar
Whisperer
@Miki
Iz kog razloga bi vozilo sa "ovalnim" kocionim diskom, ili kakvim to auspuhom, islo na otpad ? U krajnjem to su sve zamenljivi rezervni delovi. A inace je kocioni disk u tom smislu tehnoloski promasaj, jer je kociona povrsina izlozena atmosferskim uticajima I sasvim je normalno da se ona strana koja se pri vrelini kocenja izlozi jacem hladjenju (voda, sneg...itd.) krivi. Kod samoventilirajucih diskova je to jos izrazenje. Zasto ih u F1 vise I nema. A naravno nasao se neko I da na tome zaradi.
Podelite komentar
Radovan
Pre dva meseca u Belgiji prosao tehnicki ( nema privatnih tehnikih pregleda u Drlupi kod Zike)euro 4 sa 290 hiljada km i star 16 god. 88% u zelenom polju na testu gasova. Auto bio u servisu pre 180 hiljada km tj pre skoro 13 god. Sto je "najgore" auto je Alfa 159. Zamerka: ima rdje na prednjem i zadnjem mostu kao o svi posle par godina
Podelite komentar
Map
Samo opusteno, vozim stari dizel i vozicu ga do smrti a ta i takova EU ce na kraju neminovno propasti
Podelite komentar
miro
Malo se prodaju hibridna i E auta pa hoce na ovaj nacin da nateraju ljude da se rese dizela i kupe njih.
Podelite komentar
Dzoni
@miro
Naravno ,ev lobisti ne prestaju da guše i silom hoće da nametnu nesto sto narod ne želi. Nadam se da nece uspeti u svojoj nameri.
Podelite komentar
Lobisti nisu potrebni
@miro
... zapravo samo usporavaju napredak. Prošlo je vreme za "gorivo", nikakvog smisla više nema.
Podelite komentar