Automobilska industrija na ivici: Evropski giganti gube, a Kinezi preuzimaju igru

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika AdriatiCo1
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sale

    30. avgust 2025 | 19:56

    Ovo me ne čudi, ja imam problema sa Reno Talijom iz 2011 godine, u celoj Srbiji ne mogu da nađem rezervni deo-kućište grejača klimatizacije. Ovo mi je treći i poslednji Reno.

  • AdriatiCo1

    21. avgust 2025 | 18:38

    Ako je automobilska industrija u krizi jer Kina preuzima sve veci udeo,sta li hvala Bogu proizvode kinezi?!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA