Šest razloga zbog kojih su društveni mediji moćan marketinški alat!

Ako još niste na društvenim medijima pokrenuli marketinšku kampanju, krajnje vreme da to uradite

  • 0

Postoji nekoliko dobrih razloga zašto bi svi brendovi i kompanije trebalo da koriste i društvene medije za svoje marketinške kampanje. Razlog nije samo to što svi to rade. Postoji mnogo više prostora i mogućnosti koje brendovi i kompanije mogu da otkriju i da dobiju tek kada odluče da svoje poslovanje predstave i na društvenim medijima.

A ovo su neki od razloga zašto je, ako još niste na društvenim medijima pokrenuli marketinšku kampanju, krajnje vreme da to uradite.

Oglašavanje putem društvenih medija je jeftino

Sve što vam treba jesu profili na Fejsbuku, Tviteru i Linkedinu i spremni ste da počnete. Trudite se da održavate sve svoje profile, pažljivo birajte informacije koje delite, ali i kako ih delite. Upamtite da svaka od ovih platformi ima svoja pisana i nepisana pravila, te se potrudite da saznate što je više moguće o najefikasnijim metodama za oglašavanje na svakoj od njih.

Pomaže izgradnju odnosa sa potrošačima i javnošću

Na društvenim medijima komunikacija je uvek otvorena. Nema zauzetih telefonskih linija i nema radnog vremena kol-centra. Potrošači znaju da mogu uvek da vam pišu i da vam se obrate.

Važno je da im odgovarate i da im pokažete da vam njihovo mišljenje i komentari znače. Zahvaljujući društvenim mrežama ruši se barijera između kompanije i klijenata. Brendovi i kompanije mogu mnogo lakše da im se približe i da deluju dostupnije. Podstičite komunikaciju i pozovite svoje klijente da se angažuju. Na taj način ćete omogućiti da se lakše povežu sa vašim brendom.

Foto: Profimedia/Michaela Dusíková - ČIF Foto: Profimedia/Michaela Dusíková - ČIF

Poboljšava SEO

Rangiranje u rezultatima pretrage, odnosno vidljivost na pretraživačima, u poslednjih nekoliko godina treba da se zasniva na kvalitetnom sadržaju internet-stranica. Sve više se sajtovi optimizuju (Search Engine Optimization – SEO) kreiranjem realnih i kvalitetnih tekstualnih sadržaja, a sve manje „trikovima” kojima se „varaju” pretraživači.

Alatke za pretraživače kao što je Gugl, prilikom rangiranja veb-sajtova u pretragama, uzimaju u obzir i aktivnost na društvenim medijima.  Kreiranjem relevantnog sadržaja za društvene medije povećavate svoje šanse da postignete bolje rangiranje na pretraživačima.

Društvene medije u profesionalne svrhe koriste najmoćniji brendovi

Želite dokaz da marketinške strategije za društvene medije zaista daju rezultate? Dovoljan dokaz je spisak brendova koji ih naveliko koriste i ulažu velike napore u strategije za društvene medije.  Tu su tehnološki giganti Sisko, Orakl, IBM, zatim modni i sportski brendovi poput Najkija i Barberija, za hranu i piće Koka-Kola, Starbaks, Mekdonalds su samo neki od istaknutih... Tu je gotovo svaki veliki brend kojeg možete da se setite, iz bilo koje oblasti tržišta, iz bilo koje zemlje.

Društveni mediji su prilagođeni mobilnim uređajima

U savremenom oglašavanju gotovo da nema važnije stvari. Verovatno ste do sada naišli na brojne blogove i članke o tome koliko je važno da sve segmente vaše internet-kampanje prilagodite i mobilnim uređajima.

Foto-ilustracija: Profimedia Foto-ilustracija: Profimedia

Dobra vest je da za prilagođavanje društvenih mreža mobilnim uređajima ne treba da brinete. One su već prilagođene, a njihovi timovi i sami rade na bezbroj unapređenja i pružanja  što boljeg korisničkog iskustva. Iskoristite tu prednost ne samo da biste se oglašavali, već i da biste od njih naučili nešto o korisničkom iskustvu i promenama.

Društveni mediji su način života

Većinu vremena koju ljudi provode surfujući po internetu oni zapravo provode na sajtovima društvenih medija. To umnogome utiče na njihov život i način razmišljanja. Iskoristite prednosti koje nude društveni mediji kako biste korisnicima pružili briljantno virtuelno iskustvo koje će zatim preneti i u svoj život.

Ponudite im video o kom će razmišljati ili melodiju koju će pevuštiti i kada više nisu na društvenim medijima. Podstaknite ih da slike iz svog života dele na društvenim medijima i da ih povežu sa vašim brendom. Posvetite malo svog vremena kako biste otkrili na koje sve načine vaš brend može da postane deo njihovog načina života.

Ako želite da kao profesionalac vodite društvene medije za klijente, nastavite da o ovom poslu učite ovde.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA