#KAKTUS2016: Bruno Luglio je glavni govornik i zvezda ovogodišnjeg Festivala integrisanih komunikacija

Na predstojećem #KAKTUS 2016 festivalu predavanje na temu "Who? What? Why? - The Metrics of a Simple Idea" održaće Bruno Luglio glavni govornik i zvezda festivala, a evo šta učesnici festivala mogu da očekuju

Foto: Promo

Foto: Promo

Bruno Luglio je ovogodišnji glavni govornik i zvezda Festivala integrisanih komunikacija KAKTUS 2016, a sa njegovim predavanjem započeće drugi dan ovog događaja koji će biti održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

#KAKTUS2016: Neuromarketing kao oslonac savremenog poslovanja!

IDEJE SAME DOĐU - NIOTKUD i POTPUNO NENAJAVLJENE!

Radili ste u agencijama u Brazilu, Nemačkoj, sada radite u Americi. Da li možete da uporedite ova tržišta, koliko se ona razlikuju?

Mislim da svako tržište funkcioniše na način na koje funkcioniše društvo. Ako uzmete, na primer Nemačku, sve je super ispravno i progresivno. Interakcija između saradnika je dobra, ali je fokus na pojedincu i to im je uvek prioritet. Stvari se bolje rade kada su svi fokusirani, što me je dovelo u Brazil - mesto gde je svako sa svakim prijatelj sve vreme, imate puno zabave tokom posla i smeha po ceo dan. Ali sa druge strane, zbog toga radimo više. To nije loša stvar, zapravo to se reflektuje na kreativnost na brazilskom tržištu. Mnogo slobode i inovacija proizilazi iz zabavnih momenta (mi smo zapravo igrali fudbal UNUTAR agencije, nešto kao bacanje lopte po monitorima i računarima). I na kraju sam se preselio u Njujork. Ovo je mesto gde se obe stvari mogu kombinovati. Okruženi ste ljudima iz celog sveta, gde je svako sa svojom idejom i radi najbolje u svom životu. To pomaže da se unese raznolikost i inspiracija u svakodnevicu. Generalno, ne bih rekao da je jedno od ovih mesta bolje od drugog, oni su samo različiti i kul na svoj način.

Koje ideje su najdominantnije u modernom oglašavanju? Kako biste definisali ideje koje opstaju?

Ideje koje se koriste u industriji su one koje izazivaju saosećanje. Originalne ideje koje idu preko tačke relevantne istine. To su one koje su više dopadljive, i koje zbog toga duže žive, jer su zasnovane na univerzalnim ljudskim istinama. Nema gluposti, nema preterivanja i pretencioznosti. Samo čista i dobra ideja.

Foto: Promo

Foto: Promo

Kako se ideje rađaju i gde pronaći inspiraciju za kvalitetne ideje?

Svi mi radimo pod pritiskom da damo najbolju ideju svog života. Svakodnevno, za svaki brif. Problem je u tome što niko ne zna (ili neće znati) kako će se ideje roditi ili odakle one dolaze. One samo dođu. Mislim da je mnogo važnije da ispunite svoj mozak podacima, nego pokušavati da savladate tu veštinu. "Bilo šta se računa" - iz čudnog alternativnog filma rok muzike sa Tajvana, koji se zove Tango. Sve će vam dati malo dodatnog znanja koje će kulminirati u ideju. A kada je to najpotrebnije, ideja će doći sama od sebe, pod tušem ili tokom vožnje u metrou, u zavisnosti od količine informacija koje ste dali mozgu takav će biti i rezultat.

Možete li izdvojiti dve kampanje koje su se, po Vašem mišljenju, "uzdrmale" svet tokom protekle godine i zašto?

Veliki sam fan REI i kampanje #OptOutside. Oni su baš super. Imaju toliko hrabrosti da se pitam kako je klijent reagovao kada su prvi put čuli za ideju. Mogli su da izgube hiljade dolara sa tom jednostavnim saopštenjem i umesto toga dobili su više od novca - oni su odabrali da budu napolju i da zatvore radnje. Kapa dole. Izdvojio bih još jednu, a to je "Ljubav nema oznake" kampanju koju su uradili u agenciji R/GA. To je jednostavna misao da su ljudi jednaki, bez obzira na sve. Ona ima divnu poruku i odlične rezultate. Pokreće ljude, utiče na predrasude i pokreće čitave zajednice. Samo pogledajte rezultate i videćete kako su ove kampanje "uzdrmale" ceo svet.

Foto: Promo

Foto: Promo

Na ovogodišnjem festivalu KAKTUS 2016 vaše predavanje je na temu "Who? What? Why? - The Metrics of a Simple Idea". Šta učesnici festivala mogu da očekuju?

Pokušaću malo da govorim o svom iskustvu sa svim feedbackovim koje sam dobijao tokom karijere, i kako da se pojednostavi, ne samo način na koji možemo predstaviti ideje, već i kako ih zamisliti. Govoriću o tome koliko je važna svakodnevna vežba i kako formatiramo naše razmišljanje. Nadam se da će se publici svideti!

Više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Beograd, Bruno Luglio, Crowne Plaza, Festival Kaktus, Kaktus, Predavanje

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Evo zašto bi trebalo da verujete aplikaciji za vreme sa najgorom prognozom

Neka ovog leta najbolji sadržaj u vaše domove donese najbolji internet

Bil Gejts otkrio najveću poslovnu grešku koju je napravio, i koja ga je koštala 400 milijardi dolara

Tvorac Androida optužen je da se bavio prostitucijom

Evo koliko bi iPhone koštao da se proizvodi u Americi, a ne u Kini - i cifra je nestvarna

Nove priče iz Applea otkrivaju prave razloge koji su oterali Džonija Ajva

Džoni Ajv je napustio Apple, a neko je upravo izračunao koliko tačno je vredeo kompaniji u dolarima

Kako bi izgledalo kada bi roboti počeli da uzvraćaju udarac ljudima? (VIDEO)

VESELIN JEVROSIMOVIĆ: Gužva u vazduhu

Telenor pustio u rad prvu 5G baznu stanicu

Novo istraživanje otkriva šta se desi kada neko pređe sa Windowsa na Mac

IBM: Napravili smo najmoćniji komercijalni superkompjuter

Uređaji koji vam donose osećaj sigurnosti

Comtrade treći put Microsoft Partner godine

Stvorili ste haos, a sada preuzmite odgovornost za to: Tim Kuk žestoko napao Facebook i Google

Ovaj sajt će vam reći kada dolazi sledeća sezona vaše omiljene serije na Netflixu

Korišćenje telefona menja oblik naše lobanje - a ove slike to dokazuju

VESELIN JEVROSIMOVIĆ: Proširena budućnost

Katastrofalne brojke pokazuju da su smartfoni zvanično uništili digitalne kamere

Microsoft je toliko podigao cenu softvera da je najveća laboratorija na svetu prestala da ga koristi

Apple ima novu sjajnu funkciju koju je čak i Google pohvalio

Google prebacuje deo proizvodnje matičnih ploča iz Kine - za svaki slučaj

Pogledajte koja društvena mreža je bila najpopularnija od 2004. godine do danas

Apple je nameštao cene tokom cele svoje istorije - zato najnovija tužba nije iznenađenje

VESELIN JEVROSIMOVIĆ: Digitalni ljudi

Apple je prozvan za "najgoreg lopova" jer je predstavio stalak za monitor od 999 dolara

Pogledajte šta smo najviše gledali na početku YouTubea, a šta danas (VIDEO)

Izbor korisnika: SBB vodeći telco brend

VESELIN JEVROSIMOVIĆ: Znanje na dohvat ruke

Prva "Twitter knjiga“ na svetu „izdata“ je u Srbiji: Ovako bi izgledali tvitovi srpskog vojnika tokom Prvog svetskog rata

iSTYLE u Delta City-ju slavi rođendan

Evo koliko bi vam vremena trebalo da pogledate sve filmove i serije na Netflixu

7 fascinantnih činjenica koje pokazuju koliko je Mark Zakerberg zaista bogat

Evo koliko će novca Google izgubiti ako prekine saradnju sa Huaweijem

"BMW" ispratio šefa "Mercedesa" u penziju šaljivim i emotivnim spotom (VIDEO)

Jednostavne opcije koje će vam uštedeti memoriju na Google Drive-u

Veselin Jevrosimović: Najmnogoljudnija nacija

Roboti sve bolje pišu vesti i smišljaju naslove: Nikad kreativniji, ali i dalje ne mogu da prestignu "konkurenciju"

Novo SBB prodajno mesto u centru Beograda

Društvene mreže rekle svoje: Ko će pobediti na Evroviziji i kako će se kotirati Nevena Božović?

VESELIN JEVROSIMOVIĆ: Povratak električnih automobila

Kompanija SBB svojim korisnicima otvara kanale i daje veće internet brzine, a najavljuje i dodatna ulaganja

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima