0

4 navike uspešnih pisaca marketinških sadržaja

Marketing i tekstualni sadržaji su nerazdvojni tandem, posebno kada govorimo o digitalnim kanalima komunikacije

Dizajn, Kompjuter, Posao, Marketing
Foto: Pixabay.com

Strategija koja se bazira na sadržaju (content), odnosno na informacijama koje će brendovi na kreativan način plasirati svojoj ciljnoj grupi, pokazuje sve više blistavih rezultata u poređenju sa tradicionalnim marketinškim strategijama. Istraživanja pokazuju da čak 91% poslovnih komunikacionih strategija podrazumeva i sadržaje kao neizostavni segment.

Sve ove informacije govore o tome koliko je važno imati kreativne sadržaje. Ukoliko želite da postanete uspešan kreativac, onda razmislite o ovim navikama uspešnih kreatora sadržaja.

Pišite redovno

Za dobro pisanje neophodna je vežba. Ukoliko prestanete, izgubićete osećaj, vokabular i ideje. Osećaj je nešto što se stiče praksom i što se zadržava samo ako se održava.

Čak i ukoliko nemajte jasnu ideju o tome šta želite da kažete, počnite da pišete i raspetljajte tako taj čvor koji je nastao u vašim kreativnim kanalima.

Najbolje bi bilo da odredite doba dana u kome imate najviše inspiracije i kada mislite da možete biti najproduktivniji, i da u to produktivno vreme sednete i za 10-15 minuta napišete što smisleniju celinu. Ne očekujte savršenstvo.

Komunicirajte sa svojom ciljnom grupom

Foto: Pixabay.com

Ono što je možda najteži deo u celoj priči jeste činjenica da ćete kao kreator sadržaja uvek pisati za nekoga drugog, ko ima potpuno drugačije navike i interesovanja od vas. Zato se morate na vreme upoznati sa tim ljudima.

Dobro istražite šta je to što ih navodi na akciju kako biste mogli baš na to da apelujete prilikom formiranja komunikacionih poruka.

Neke od osnovnih informacija koje morate imati jesu uzrast onih kojima se obraćate, koliko članova porodice imaju, da li su zaposleni ili nisu, čime se bave, gde žive, a i sve ostale dodatne odrednice mogu vam samo pomoći da bliže odredite kome se obraćate.

Ustanovite svoj ton komunikacije

Ukoliko zastupate određeni brend, morate poznavati njegovu ličnost kao svoju i dodeliti mu glas koji će ljudi moći uvek da prepoznaju među hiljadu drugih.

Taj način pisanja ćete primenjivati na svaku narednu objavu koju budete kreirali, jer je konzistentnost u načinu govora i obraćanju ključna kako bi se vaša ciljna grupa navikla na vas i na vaše stavove.

Ukoliko razgovarate sa mlađom ciljnom grupom, ton će vam biti ležerniji i sigurno ćete više koristiti žargon, ali na primer, za stariju, zaposlenu publiku moraćete da smirite glas i da uozbiljite priču.

Čitajte o svojoj industriji

Foto: Pixabay.com

Prvo što uradite svakoga jutra verovatno jeste da popijete kafu. Ukoliko ste tip osobe koja u tom trenutku želi apsolutni mir, onda ovo vreme možete iskoristiti i za prelistavanje vesti od prethodnog dana. Otvorite neki od portala i blogova relevantnih za vaš biznis ili, ukoliko se bavite marketingom, za biznis vaših klijenata. Pročitajte šta je to što se dešava. Da biste mogli da kreirate sadržaje koji će izazvati reakcije, morate biti dobro informisani o svakom segmentu poslovanja vas i vaših konkurenata.

Pored ovih navika i koraka koje ćete pratiti prilikom kreiranja sadržaja za brend koji zastupate, važno je da imate i osnovno poznavanje marketinga, da biste znali koje reči da koristite i kako da usmerite komunikaciju ka pravoj ciljnoj grupi. Ono što želite da postignete jeste njihovo interesovanje i konačno, akcija, odnosno kupovina.

Ukoliko još ne posedujete ove veštine, upišite obuku za kreativca i napravite pravi izbor kada je u pitanju vaša karijera i način na koji ćete iskoristiti svoj talenat za pisanje.

(Telegraf.rs)

Tagovi: Content, copywriting, Edukacija, marketing menadžment, Pisanje, posao, sadrzaji, saveti

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Evo kako da najlakše koristite "srpska" slova na vašem Android telefonu

Evo kako da se nosite sa strahom od poslovnog neuspeha ako ste rešili da postanete preduzetnik

Otkrivamo kako funkcioniše najnovija tehnika napada na bitcoin „Dust Attack“ - i kako da ga sprečite

Uskoro će svaki vaš CV prvo čitati veštačka inteligencija i određivati da li ste dovoljno dobri za određeni posao, ali i govoriti vašem šefu da je došlo vreme da vas nagradi

Zašto su PR menadžeri zaljubljeni u svoj posao? Uspešni otkrivaju šta im ne da da napuste posao

Dođite na izložbu profesora i studenata FSU u Galeriji „X Vitamin” – ulaz je besplatan!

BESPLATAN WEBINAR: Naučite kako se kreiraju uspešne SEO kampanje

Značaj obrade informacija na tržištu kripto valuta

Zašto je važno u koju će osnovnu školu ići vaše dete?

SRBIJI NEDOSTAJE 30.000 IT STRUČNJAKA – Sada je najbolje vreme da započnete IT karijeru

Decentralizacija platformi za trgovanje kripto valutama

Ovih 8 marketinških taktika će obeležiti 2019. godinu

U OVOME SMO NAJBOLJI: Srbija prva na svetu po broju frilensera!

Koliko su platforme za kripto valute osetljive na hakerske napade?

Kako postati glumac u Srbiji?

Živeti od umetnosti? Da, moguće je! Evo zašto bi trebalo da postanete grafički dizajner

IZUZETAN USPEH NAŠE DECE: Matija i Jana među 3% NAJBOLJIH KEMBRIDŽ učenika NA SVETU, a pored toga stižu da osvajaju medalje u veslanju i golfu!

Besplatna tribina za nastavnike i roditelje: Kako kontrolisati asocijalno ponašanje dece?

Kakva je budućnost blockchain tehnologije?

Želite da postanete programer? Stručnjak iz Majkrosofta savetuje šta treba znati pre nego što počnete da učite

Dizajnerski trendovi koji će obeležiti 2019. godinu

Pripremite se BESPLATNO za prijemni!

Da li će svi Samsungovi telefoni narednih generacija biti prilagođeni kripto valutama?

"Zuki" se vrti na sve strane, čim mu priđu sa upaljenim blicem mobilnog telefona: Učenici osmislili kako da uštede energiju (VIDEO)

BESPLATNA RADIONICA: Baš sve što treba da znate kada tražite posao

Novi malware koji napada Mac i Chrome pretraživače i preuzima podatke o kripto valutama

BESPLATNO ZA SVE SREDNJOŠKOLCE: Zimska škola programiranja i dizajna

ZABORAVITE NA NEZAPOSLENOST: Ovaj plan vas vodi do odlično plaćenog IT posla

BESPLATNO U POZORIŠTE: Prijavite se i gledajte „Izbiračicu” u Narodnom!

Koliko je IOTA bezbedna?

Evo kako da najlakše personalizujete komunikaciju na društvenim mrežama

Internet marketing: Kako znati da li ga radite dobro

4 trenda u dizajnu logotipa za 2019. godinu

Da li su na pomolu novi koncepti digitalnog novca?

Konkurs FSU za prijem u radni odnos nastavnika

Zimski OPEN DAY u Code centru za IT obuke

Izaberite najbolji telefon za navigaciju uz pomoć koga ćete stići gde god zamislite

Četiri načina da iskoristite veštačku inteligenciju za kreiranje sadržaja

Interaktivne, kreativne i edukativne radionice za decu od 5 do 12 godina: Prijavite se za besplatan Porodični dan u Savremenoj

Ovo se ne uči na fakultetu – šta sve posle obuke rade uspešni programeri!

4 pravila kojih morate da se pridržavate ako želite da budete uspešan samostalni programer

Comtrade System Integration i Microsoft postali partneri i u regionu

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima