Vreme čitanja: oko 2 min.

Kako veštačka inteligencija utiče na industriju lepote?

N. M.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Da li AI kreira trendove lepote?

  • 0
AI kolumna Goran Kunjadić Foto: Shutterstock, Privatna arhiva

U savremenoj industriji lepote koja se brzo razvija, presek umetnosti, kreativnosti i tehnologije postao je izraženiji nego ikada ranije. Veštačka inteligencija se pojavljuje kao transformativna sila u mnogim sektorima a ostavila svoj trag i u oblasti lepote.

Današnje generacije znaju mnogo o lepoti, od personalizovanih rešenja za negu kože do virtuelnog isprobavanja šminke, a sve zahvaljujući veštačkoj inteligenciji koja revolucioniše način na koji potrošači koriste kozmetiku.

Uz pristup ogromnim količinama podataka i uvida, AI alati mogu pomoći u identifikaciji trendova, pa čak i da predlože potpuno nove proizvode prilagođene potrebama kupaca.

AI je revolucionisala svaki aspekt industrije lepote, od razvoja proizvoda i marketinga do korisničkog iskustva i pružanja usluga. Veštačka inteligencija, 3D štampanje, virtuelna stvarnost i proširena stvarnost otvorili su nove mogućnosti kako za profesionalce u lepoti tako i za potrošače.

Globalna veštačka inteligencija u industriji lepote kontinuirano raste sa očekivanom stopom rasta od 20 procenata godišnje. Procenjuje se da će veličina tržišta lepote i kozmetike porasti na preko 650 milijarde dolara u 2027. godini. U okruženju koje se brzo razvija, jedna od najvažnijih stavki je kontinuirano obrazovanje i prilagodljivost za profesionalce koji se bave lepotom.

Pojava veštačke inteligencije u industriji lepote menja neke od osnovnih postulata pruža uvide i mogućnosti kakvi do sada nisu viđeni. Kroz algoritme se može dati efikasan doprinos razumevanjem sklonosti potrošača. Ovaj personalizovani pristup poboljšava korisničko iskustvo, što povećava zadovoljstvo korisnika.

Preko aplikacija za negu kože koje pokreće veštačka inteligencija, korisnik dobija personalizovanu analizu i dijagnozu kože. Analizom kože, ovi alati identifikuju probleme u vezi sa kožom i zatim preporučuju rutine nege kože i proizvode korisniku u skladu sa tim. Ovi uređaji su takođe jednostavni za korišćenje i korisnik dobija tačne savete za svoje probleme dok sedi kod kuće.

Ovaj pristup omogućava potrošačima da preuzmu kontrolu nad svojom rutinom lepote. Slično tome, u nekim aplikacijama morate da unesete neke probleme u vezi sa vašom kosom i zajedno sa dijagnostikovanjem vašeg problema, dobijate savete u vezi sa tipom kose i načinom nege.

Tehnologija virtuelnog isprobavanja koju je omogućila veštačka inteligencija danas pruža korisnicima priliku da eksperimentiše sa različitim izgledima i to sve sedeći u svojoj kući.

Sada možete da vizualizujete efekte kozmetike na sebe kroz prepoznavanje lica u realnom vremenu. Ovo ne samo da poboljšava iskustvo kupovine na mreži, već́ i smanjuje rizik od nezadovoljstva proizvodima. Pored navedenog AI omogućava brendovima da kontinuirano usavršavaju i poboljšavaju svoje formulacije proizvoda tokom vremena.

Kako novi podaci postanu dostupni i želje potrošača se razvijaju, AI algoritmi mogu analizirati ove informacije i predložiti prilagođavanja formulacija proizvoda kako bi se osigurala relevantnost i efikasnost.

Jedna od ključnih prednosti korišćenja veštačke inteligencije u personalizovanom razvoju proizvoda je njena sposobnost da analizira tip kože i efikasnost sastojaka. Sa veštačkom inteligencijom moguće je naučiti kako da analiziramo ogromne količine podataka o potrošačima da bismo identifikovali trendove, preferencije i obrasce.

Ovo razumevanje omogućava brendovima lepote da kreiraju proizvode koji rezonuju sa njihovom ciljnom publikom na dubljem nivou. Naravno, konačnu odluku o svemu donose korisnici. Da li će AI i određivati ukus potrošača, pokazaće bliska budućnost.

(Telegraf.rs/Goran Kunjadić)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA