≫ 

Sony nastoji da postane lider u metaverzumu: "Jednom smo već stvorili novi stil života"

"Metaverzum je u isto vreme društveni prostor i mrežni prostor uživo gde se ukrštaju igre, muzika, filmovi i anime"

  • 0
Sony kompanija logo, Play Station 5 Foto: Tanjug/AP

Japanski konglomerat Sony Group Corp obavestio je da je dobro pozicioniran da igra vodeću ulogu u metaverzumu, ili impresivnim virtuelnim svetovima, za koje komentatori spekulišu da će u velikoj meri poremetiti industriju i uspostaviti nove trendove.

Metaverzum je nejasan termin koji obuhvata ideju da će potrošači provoditi više vremena u onlajn simuliranim okruženjima. Dok se koncept razvija, postao je popularna reč u brifinzima i pokretač sklapanja poslova u industriji.

"Metaverzum je u isto vreme društveni prostor i mrežni prostor uživo gde se ukrštaju igre, muzika, filmovi i anime", rekao je izvršni direktor Keničiro Jošida na brifingu o strategiji , ukazujući na korišćenje besplatne bitke za igru.

Kompanija je čuvar igara sa svojom PlayStation 5 konzolom, međutim ukazuje se na rizik koji predstavlja rast višeplatformskih naslova zasnovanih na cloud-u i njihov potencijal da smanje uticaj vlasničkih platformi.

Sony je prilagođavao svoj pristup, omogućavajući unakrsnu (engl. crossplay) igru u Fortnite-u 2018. Nedavno, Epic je rekao da će valuta "V-Bucks" u igri kupljena na PlayStation-u biti upotrebljiva na drugim platformama.

Sony je takođe preduzeo korake da proširi dalje od svog fokusa na naslove za jednog igrača kao što je "Spider-Man: Miles Morales", sa ugovorom koji je objavljen u januaru da kupi Bungie, studio iza popularnog šutera "Destiny".

Sony već licencira svoj sadržaj drugim platformama, profitirajući od vrednosti za strimere sadržaja kao što je popularni američki sitkom "Seinfeld".

Iako firma poseduje Crunchyroll servis za striming animea, nije se toliko agresivno gurala da upravlja sopstvenim video platformama kao rivali kao što je Disney sa svojom Disney+ uslugom.

Osim metaverzuma, Jošida je takođe istakao Sony-jevu tvrdnju o mobilnosti, pri čemu je konglomerat razvio električno vozilo sa Honda Motor Co Ltd.

Sony je stvorio novi stil života 1979. lansiranjem Walkman-a, rekao je Jošida.

Nedavno je kompanija najavila i novi Walkman, koji će koštati do 3.200 dolara.

"Nameravamo da prostor za mobilnost pretvorimo u novi prostor za zabavu… Verujemo da će mobilnost biti sledeći megatrend", rekao je on.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA