GRAD DUHOVA: Gugl Plus gotovo da niko ne koristi!

Istraživanje jedne američke analitičarske firme pokazuje da 30 odsto ljudi na ovoj društvenoj mreži ne ode dalje od prvog posta, a da prosečan ima manje od jednog "plusa" i jednog komentara

  • 0

Guglova (relativno nova) društvena mreža Gugl plus možda može da se pohvali velikim ciframa što se tiče broja korisnika, ali poslednje istraživanje sugeriše da aktivnost na njoj, kao i angažovanje ljudi, su sve samo ne impresivni.

Napravljena da bi Guglu dala deo kolača na polju društvenih mreža, otvorila je svoja vrata prošlog septembra i do decembra je imala 62 miliona korisnika, dok je brojka od 100 miliona probijena u aprilu.

Međutim, prema istraživanju jedne američke analitičarske kompanije, na uzorku od 40 hiljada korisnika, Gugl Plus je grad duhova.

Prosečan post na ovoj mreži dobija manje od jednog "plusa" (koji je ekvivalentan lajku na Fejsbuku), i manje od jednog komentara. Linkovi i druge stvari su re-šerovane samo 0,17 puta u proseku.

Ipak, verovatno najdramatičniji podatak je taj, da oko 30 odsto korisnika nakon prvog javno podeljenog posta nikada više ne postuju!

Gugl ima odgovor na ovo.

- Praćenjem samo javno deljenog sadržaja se ne dobija prava slika o aktivnost na Gugl Plusu, jer se najveći deo šerovanja odigrava u zatvorenim krugovima i među pojedincima. Lepota naše društvene mreže je u tome što dozvoljava da sve svoje misli, fotke ili klipove delite privatno, odnosno sa ljudima kojima verujete - kaže Guglov portparol.

Možda su i u pravu: od kada je krenula sa radom, ova mreža je bila i jeste privlačna zbog toga što ste jednostavno mogli i možete tačno da odredite šta želite sa kim da delite.

Do koje mere su međutim u pravu, zna samo Gugl, koji to svakako neće podeliti sa nama.

Rani korisnici Gugl Plusa se sećaju ovih gifova, koji su bili deo nezvanične promotivne kampanje za ovu društvenu mrežu:

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA