≫ 

70 kilometara za 4 minuta: Superprevoz budućnosti prvi put testiran sa "živim" putnicima

 ≫ 

Vagoni-kapsule, koje pokreću električni motori, kreću se lebdeći u vakuumskom tunelu, a njihova brzina bi u budućnosti trebalo da ide i do nezamislivih 1.000 km/h

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Miki
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Miki

    11. novembar 2020 | 20:50

    Najlepše u celoj priči za onoga ko bude naplaćivao prevoz je da su troškovi prilično mali, jer se početna uložena energija ne baca na trenje. Najveći energetski trošak su elektromagnetski gubici zbog levitacije iznad šina, ali to je i dalje vrlo mali trošak. Drugi trošak je vakuumiranje početnog segmenta tunela prilikom svake nove vožnje, da ne objašnjavam sad zbog čega je to neophodno. Treći trošak je obezbeđivanje vazduha za disanje. Najveći problem u celoj priči je bezbednost, jer planirane brzine su ogromne i u cevi ne sme da nastane problem, ne sme negde na putu da uđe vazduh i izazove opasnost po kapsulu koja se kreće ogromnom brzinom. A u kapsuli nikada ne sme da nestane vazduha za disanje.

  • Strelac

    11. novembar 2020 | 07:30

    Kod nas 4 km za 70 minuta

  • Crnogorac

    10. novembar 2020 | 08:42

    Nije to nista Bar - Beograd 7 km na sat

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA