SBB korisnici imaju najpouzdaniji internet, vrhunske TV kanale i najbolje korisničko iskustvo
SBB kompanija nastavlja da postavlja standarde i investira u unapređenje svojih servisa i usluga, kako bi korisnicima obezbedila vrhunsko iskustvo u digitalnom svetu, što su pokazala i najnovija istraživanja
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Aha
Imam SBB od 2007g.apsulutno sam prezadovoljan, ne bih menjala ni da mi daju besplatno mts. Ovi iz mts-a stalno nesto menjaju, bez najave poskupljuju, nikad ne znaš na čemu si sa njima. Moja komšinica ima mts i jedva čeka da joj istekne ugovor da se prebaci na SBB..Sestra mi se prebacila na SBB a od mts-a i dalje dobija račune, ako ih ne plati, rekli su da će da je tuže..
Vojislav
Ja se iz licnog iskustva slazem i ne bavim se visokom politikom za razlikubodmnogih koji ne komentarisu uslugu nego nesto sasvim drugo. Kada god se desi neki kvar koji se ne moze resitu na daljinu, njihova ekipa je tu rekordno brzo.
podesen
Usta moja hvalite me .