≫ 

Milan Popović nakon što je dobio starateljstvo: Aleksandar će konačno ići u školu, a ne na koncerte!

 ≫ 

Aleksandar Popović će od sada živeti sa ocem Milanom umesto sa majkom Severinom kao do sada

Komentari

  • Ada

    29. novembar 2019 | 18:48

    Znaci; mogla je da ga rodi jos u 40-toj , sigurno odrzavana trudnoca zbog godina, da bude sa njom do 7 godine tj da ona vodi brigu o njemu, pa i ostale pevacice imaju decu i vode ih na koncerte i niko im ih ne uzima . I sad ona ne valja ! On braca ima 2 sina jos, svaka cast! A njoj da uzme i to jedno dete! Za mene je on monstrum! Posebno sto je Srbin, ja sam Srpkinja. Medju nama je sve vise ovakvih. Majke im nisu svete!

    • 29. novembar 2019 | 20:30

      O cemu ti

      @Ada

      Ti devojko? Ko je monstrum? Covek je legalno dobio pravo na svoje dete koje mu svakako pripada a koje mu je Upravo Severina pokusala uzeti i to bez razloga! Ocigledno si ista kao i ona i uradila bi isto! Ovaj covek nije napravio nista da bi mu ona zabranila da vidja dete!

  • Milly

    29. novembar 2019 | 09:16

    Meni je iskreno zao sto nije dobila dete i sa Igorom, godinama su zajedno ali nista! O ovom gestu oduzimanja deteta sve je jako tuzno, mislim da su oni terali inat jedno drugom i tako se i zavrsilo !

    • 29. novembar 2019 | 21:50

      Mika

      @Milly

      Zalosno je to sto je u celoj prici za Severinu dete bilo instrument za kaznjavanje Milana. Severinina ljubav prema detetu je bila opsesivna i sebicna. Svako dete treba da ima u zivotu i oca i maku podjednako. Milan je pokusavao da mu bude otac koliko god je to bilo moguce ostvariti u jednoj teskoj vezi. Da je Sevreina bila tolerantnija i onda kada nije mogla da bude sa sinom umesto sto je ostavljala dete bebi sinterkama to prepustla Milanu mozda ga ne bi izgubila no bi ga imala vise no sad.

  • Miki Barca

    29. novembar 2019 | 09:14

    ANA@ ali nije greh odvojiti dete od oca? To nije nista? I taj otac ne pati? I tom detetu pored majke sigurno ne nedostaje otac? Jel? Kako bre vas zene nije sramota da stalno srozavate ulogu oca? Sta znaci izraz majka je majka? Pa otac je otac!!! Dokle bre vise? Voda dete po koncertima, trazi desetine hiljada evra za alimentaciju, samo zato sto covek ima? I onda mi kaze majka je majka? Svetite se muzevima ili bivsim muzevima preko dece, samo zato sto niste znale da zadrzite svoje muskarce. Kad se rastanete od partnera vise vas deca ne zanimaju vec samo sto surovija osveta i brutalnija osveta. Sram vas bilo sve koje kazete majka je majka i nema veceg greha nego uzeti dete od majke.

    • 29. novembar 2019 | 10:07

      Ana

      @Miki Barca

      Vidis ja imam normalan brak i ne svetim se nikome...Ja pricam o tome da je taj otac prvih par godina zivota tog deteta propustio radi svojih avantura i ko zna cega a ne zato sto mu je ona branila da vidja dete tad...Jer ako ste otac onda znate da dete kad je bolesno ili mu nesto fali ide majki i trazi majku koliko god taj otac bio prosutan tu.Ne kazem da dete ne treba da gleda oca ili da se ocu brani da gleda dete...ali ovo sto je on uradio nije ljudski...i kakve veze ima da li je to dete nekad otislo na koncert...Otislo je i dete Darka Lazica na ocev koncert iako je razveden covek...ne vidim u cemu je tu problem...

    • 29. novembar 2019 | 10:11

      Ana

      @Miki Barca

      Vidis moj suprug je dete razvedenih roditelja pa taj prvi otac ne prica sa decom jer ne prica sa njihovom majkom...Obicno su muskarci ti koje deca ne zanimaju posle razvoda a ne zene...Malo si pristrastan.Ja kazem da dete treba da bude kod oba roditelja a ne samo kod majke ili oca..Jer jeste najveci greh oduzeti dete od majke.

    • 29. novembar 2019 | 12:48

      Max

      @Miki Barca

      @Ana Aha, greh je uzeti dete majci a nije greh ne dozvoljavati ocu da vidja i gradi vezu sa vlastitim detetom? Komentar ti je sraman a pricas o pristrasnoscu. ‘Ok je da dete gleda oca..’ sta to treba da ti znaci? Da, dete mozda prirodno ide majci kada je bolesno ili sl kao sto navodis ali da li si svesna da i otac i majka igraju bitnu ulogu u zivotu deteta? Da li je sramno ponasanje pojedinih majki poput Severne ? Jeste. Da li je Severina sama kriva za ovu situaciju? Naravno da Jeste! Nazalost sama je sve kreirala! U svakom slucaju tuzna prica ali veoma poucna!

    • 29. novembar 2019 | 12:49

      Max

      @Miki Barca

      @Ana Aha, greh je uzeti dete majci a nije greh ne dozvoljavati ocu da vidja i gradi vezu sa vlastitim detetom? Komentar ti je sraman a pricas o pristrasnoscu. ‘Ok je da dete gleda oca..’ sta to treba da ti znaci? Da, dete mozda prirodno ide majci kada je bolesno ili sl kao sto navodis ali da li si svesna da i otac i majka igraju bitnu ulogu u zivotu deteta? Da li je sramno ponasanje pojedinih majki poput Severne ? Jeste. Da li je Severina sama kriva za ovu situaciju? Naravno da Jeste! Nazalost sama je sve kreirala! U svakom slucaju tuzna prica ali veoma poucna!

    • 29. novembar 2019 | 13:52

      Miki Barca

      @Miki Barca

      Ali bi ti, siguran sam, bilo sasvim u redu da je ona dobila na sudu? Da li je detetu mesto na koncertu? Da li je ta majka razmisljala na vreme kad je snimala film? Ili je to "PA MAJKA JE MAJKA". Dete kad je bolesno trazi majku? Pa koliko to majki kad su deca mala rade po ceo dan? Ili su to ocevi uglavnom? Koliko ti radis a koliko tvoj muz? Ko zbog posla vise odsutvuje od kuce? Kojo se roditelj vise zrtvuje da ne vidi svoje dete zbog posla da bi zaradio vise? Pa otac. Koji ce to otac, suprug da kaze "idi ti zeno radis, jacu da budem sa decom?". Budi iskren prem sebi, ne meni ili bilokpme drugom. Svaki muskarac, pravi muslarac ce reci ostani ti sa detetom ja cu da radi, zar ne? Nama kao muskarcima je nametnuto da izdrzavamo porodice, automatski nam vi zene oduzimate tu deciju ljubav. Ja mesec dana sam kuci mesec dana u inostranstvu radim pa koga dete da trazi utoj situaciji, oca ili majku? Nemoj mi te fkre dete trazi majku. Zasto? Zato sto sumajme zakonski zasticene, pa ne rade po dve godine kad rode da bi bile sa detetom. I sad mi ti pricas kako dete trazi majku. Sram te bilo i tebe i sve koje pricaju kao ti!!!

    • 29. novembar 2019 | 17:44

      Miki Barca

      @Miki Barca

      Izvinjavam se zbog rukopisa u prethodnom komentaru ali me je Ana bas iznervirala. Jos sam ja nepristrasan.

    • 29. novembar 2019 | 18:35

      Ana

      @Miki Barca

      Miki Barca,nemoj da se nerviras 😂😂Ne mozemo svi misliti isto.A i bilo bi dosadno da svi imamo isto misljenje.Opusteno 😉.

    • 3. decembar 2019 | 17:04

      Aldo

      @Miki Barca

      Ništa nisi shvatila. Dete je malo više vremena provodilo na koncertima, a manje u školi. Pokušala si da umanjiš njene gluposti.

  • Max

    29. novembar 2019 | 08:29

    Nije laka odluka oduzeti majci dete. Ipak majka je majka. Ali Da li neko moze da mi objasni molim vas zasto zene (cast mnogima) misle i smatraju da je u redu uzeti dete ocu, ne dozvoljavati mu da vidi dete i obrnuto, dovesti novog muskarca u detetov zivot i dati mu ulogu “oca” i sve to samo radi osvetoljublja? Da li su to dobre majke? Da li su svesne da povredjuju vlastitu decu? I zasto, ali zasto mislimo da je to u redu samo zato sto je majka u pitanju? Molim vas moze li neko da mi objasni

  • 🍀

    29. novembar 2019 | 08:00

    Smislijo taktiku kako da joj uzme dete.

  • Tuga

    29. novembar 2019 | 07:42

    Jel to onaj kome je smetao bebin plac ? Onaj koji rece da prvih godinu dana detetu nije potreban otac ? Odvojio dete od majke koja ga ispod srca nosila , uzaaaas !

    • 29. novembar 2019 | 08:21

      Tugo

      @Tuga

      Odakle tebi to oni jisu ni ziveli zajedno sa detetom.

  • mima

    29. novembar 2019 | 07:18

    👏👏takvog oca treba imati svako a ne da keba vodi dete na koncertu 👏👏covece ..uzivaj sa tvoim sinom!!

  • 123

    29. novembar 2019 | 06:39

    Ma daj ga u Srb u skolu,sta u Zagreb?

    • 29. novembar 2019 | 14:47

      Mijat

      @123

      E moj moj Milane, sve mi je jasno kad ti sin u Zagrebu ide u školu, pa zar nisi dete ostavio u Srbiju.

  • Aco

    29. novembar 2019 | 06:22

    Majka je majka moju djecu kad nesto zaboli poyaju gdje mama tako da.

  • љиљана

    29. novembar 2019 | 04:48

    Обоје су му (Александру) родитељи, зато не треба тровати децу каква је мајка или какав је отац. Дете треба да воли оба родитеља.

  • J...

    29. novembar 2019 | 02:09

    Razlog je dovoljan za takvu presudu(nepohadjanje skole)a g milane zar nije moglo drugacije???dok vam je bivsa zena na koncertima mogli ste da vi vodite u skolu!majka je majka

    • 29. novembar 2019 | 08:20

      NS

      @J...

      Moglo je drugacije da je Severina htela, ona je dovodila dete u BG i nije htela da ga da Milanu nego ga je cuvala dadilja. Covek je kupio kucu u Zagrebu i preselio se tamo da bi bio blizi detetu, ali njoj to nije bilo dobro. Glavni problemi su nastali jer Milan nije hteo da placa alimentaciju koliko je ona htela. Da je ona bila normana bila bi srecna da otac hoce da pomogne i ucestvuje u vaspitanju deteta, a ne da pravi probleme.

  • Sašasasa

    29. novembar 2019 | 00:37

    O tome si trebao ranije da razmišljaš

  • Hd

    29. novembar 2019 | 00:23

    Mali je sluzio samo da uzima pare preko njega.

  • Miroslava

    28. novembar 2019 | 23:00

    PodrškaSeverini. Dete je još malo i vezano za majku. Ovo je više pokazivanje moći nego ljubavi. Ako voli sina neka sačeka da još malo poraste i sam odluči....

    • 29. novembar 2019 | 04:10

      Jupiter

      @Miroslava

      Da si Miroslav drugacije bi razmisljala.

    • 29. novembar 2019 | 07:03

      ....

      @Miroslava

      Da, da saceka jos 5 godina da dete ne ide u skolu. A to da li je vezan za majku dadilju ili oca rekao je na sudu.

  • Natasa

    28. novembar 2019 | 22:54

    Sta je lose u tome sto je dijete islo da slusa majku na koncert??? Znaci ako je majka (na primer)odbojkasica i dijete dodje da gleda majku sa tribina,ta majka je losa i dijete uci pogresno????? Kako je danas sve pogresno...Mislim da je najljepse dati mu telefon,pare i poslati ga na ulicu sa 10 godina...uzas.Lako je biti uz djecu kada imate sredstava,a Vi imate i mozete tako. Ne mozete tom djetetu biti blizi od majke zapamtite a sutra cete napraviti da vas mrzi jer ste ga smjestili sa svojim sinovima kojima je majka uz njih a on ce za svojom da pati. Uzasno je to kako pare mogu da uniste djetinjstvo jednog djeteta....njemu ne trebaju pare,njemu treba ljubav,a na takav nacin mu je vi pruziti nemozete. Kada shvatite koliku stetu pravite tom djetetu nadajte se da nece biti kasno.

    • 28. novembar 2019 | 23:20

      Iva

      @Natasa

      Bravo, svaka cast na komentaru nadam se da ce procitati ovaj otac.

    • 29. novembar 2019 | 04:12

      Jupiter

      @Natasa

      Auuu....ala se ti nalupa, Natasa. Pa, dete zbog koncerata dva meseca ne ide u skolu. Ko tebi tastaturu u ruke dade...

    • 29. novembar 2019 | 11:56

      @jupiter

      @Natasa

      A ti znas da dijete nije islo 2 mjeseca u skolu??? Kakav plitak mozak koji uipe sve sta procita. Sada se tata prosvijetlio pa ce dijete on da podigne a gdje je bio dok se provodio i drugoj djecu pravio??? Znas kako takve kao ti lako covjek kupi e to i ovaj tata pokusava da kupi svoje dijete. Ljubav se ne kupuje. Kada ga dijete zamrzi onda mu nece sve pare svijeta pomoci da vrati svoje dijete. Vidjecete. Da je covjek treba naci resenje za dobrobit djeteta a ne dokazivanje sile ko je koliko novca dao. Ovdje se radi o ljudskom zivotu,dijetetu,a ne potrosnom materijalu!

  • 534

    28. novembar 2019 | 22:46

    Oboje žive u Beogradu a sude se u Zagrebu. Šta je mislila? Dobiće ga tamo? Štafeta koja ide iz ruke u ruku.

    • 29. novembar 2019 | 00:31

      Aca

      @534

      Sve se ti razumes a vozis taxi???

    • 29. novembar 2019 | 05:35

      Gacesa

      @534

      Ona je stalno pljuvala milana i to je potpuno nenormalno oca svoga deteta,zalosno je da se prepucavaju kod koga je dete malenom su oboje potrebni. Kako to izgleda kada mu uzmu dete zna samo onaj ko je to preziveo. ......

  • lka

    28. novembar 2019 | 22:41

    Tako je Kralju ,nedaj ti nikome SVOJE SINOVE !

    • 29. novembar 2019 | 08:24

      Ana

      @lka

      Ti bas nisi pri cistoj svesti...Nedaj nikom svoje sinove...To je i Severinin sin...Ocigkedno nemas decu i nemas pojma sta znaci biti majka...Najveci je greh odvojiti dete od majke a onaj ko takav greh napravi ne moze se nadat dobrom...Bog ce ga kazniti.

  • Ljiljana

    28. novembar 2019 | 22:34

    Jedna je majka, oh Severina ne bih da sam na tvom mestu.Ne predaj se.

  • Mika

    28. novembar 2019 | 22:14

    Žalim svako dete na ovome svetu kome je otac i staratelj Milan Popovic i njemu slični. Ljudska beda, a on najbolje zna zašto. Svi ostali u procesu koji su se nafatirali brdo para od ove odluke čeka poseban krug pakla. Toliko

  • Ivana

    28. novembar 2019 | 22:08

    Podrška majci. Popoviću

  • Bruka

    28. novembar 2019 | 21:46

    Sram te bilo , odvojiti malo dete od majke pored koje je rastao , to ni jedan pravi otac ne bi napravio !

    • 28. novembar 2019 | 21:58

      najstručniji stručnjak

      @Bruka

      zar treba da dozvoli da mu sina vaspitava kebin mali.

    • 28. novembar 2019 | 22:06

      Una

      @Bruka

      Ne, nego treba nova Popovićeva žena da ga vaspitava. SRAM te bilo, Popoviću! Izivljavas se na ovoj ženi!

  • Čemu

    28. novembar 2019 | 21:46

    Koliko inata i ludila a dete u haosu.Nije mi jasno da li otac uopšte nije viđao dete ili jednostavno smatra da on treba da bude sa detetom stalno i da raste sa njim a majka ne mora,njoj to ne treba.Sve bez veze....On ima još dvoje dece a ona samo njega.

    • 29. novembar 2019 | 01:33

      Kiks

      @Čemu

      Pa da,sveti se Severini....preko njenog jedinog deteta!!!ona ce psihički da propadne!

  • Karma

    28. novembar 2019 | 21:15

    Karma joj dosla na naplatu. Ona ima jaku sujetu,Milan nije hteo igrati po njenom scenariju. A kad je bila sa drugim Milanom iz videa bila dal je mislila na njegovu decu?

  • Deja

    28. novembar 2019 | 21:02

    To care neka si dobijo

    • 29. novembar 2019 | 07:35

      M

      @Deja

      Cim to napisa dobiJo, nema šta dalje da se kaze

    • 29. novembar 2019 | 08:19

      Сека

      @Deja

      Не каже се добијо, него добио, ко ти је био учитељ.?

  • Jeee

    28. novembar 2019 | 20:40

    Strasno kako ego radi ovom coveku pa mora preko deteta da napakosti bivsoj zeni. Ko kod zeli dobro detetu ne bi ga odvojio od majke... Bas me zanima po kom principu je donesena presuda, sta to gospodin doticni moze da pruzi detetu sto ona ne moze?

    • 28. novembar 2019 | 21:02

      C.c.c...

      @Jeee

      Ti sigurno nisi roditelj. Sramota je koliko predrasuda ima medju ljudima. Pa zar otac manje voli dete od majke? Zar ga manje zasluzuje?

    • 28. novembar 2019 | 21:04

      I...

      @Jeee

      Nije vazno po kom principu je presudio sud, cisto sumnjam da bi HR sud presudio protiv majke Hrvatice i dao dete ocu Srbinu da nije imao debeo razlog. To sto mi ne znamo razloge je jos jedan dokaz da je Milan gospodin i nece da blati ugled majke svog deteta. Za razliku od majke koja malo po malo pa pusti neki filmic.

    • 28. novembar 2019 | 21:15

      Alo

      @Jeee

      Neka bude samo prisutan u njegovom zivotu i bice dosta. Za razliku od nje. Davala je dete dadiljama samo da ne bude kod oca. Pa jel to majka. Umesto da bude srecna sto otac hoce da bude prisutan, ona ga tera. Covek nije imao izbora i naravno da ce da se bori da bude sa detetom jer sutra ces zaliti sto nisi se vise trudio.

    • 28. novembar 2019 | 21:21

      mihailovic

      @Jeee

      Jeste li procitali Telegrafov tekst ? Dete ima veliki izostanak iz skole zbog Severinih koncerata i putovanja. Sud je dosudio roditelju koji moze trenutno najvise pruziti detetu za ravoj i potrebno skolovanje. Presuda je potpuno korektna ! Srpski sudovi bi morali da se zauzmu za malu decu nekog roditelja koji je u rijalitiju i zadruzi umesto da bude uz dete. Sve one osobe u rijalitiju i zadruzi bar vecina ima malu decu a pogledajte kako uzrastaju bez roditelja.....

    • 28. novembar 2019 | 21:23

      Сићо

      @Jeee

      Мање естраде и рекламе.

    • 29. novembar 2019 | 11:01

      Jeee

      @Jeee

      Greska, bas zato sto sam roditelj tako mislim. Dete sedam godina nije zivelo sa njim da li znate koji je to sok za njega da od danas na sutra promeni sve?

    • 29. novembar 2019 | 11:07

      Jeee

      @Jeee

      Sve se plasim da ce ga on licno odgajati, da li stvarno mislite da gospodim biznismen ima vremena da cuva dete? BIIitno je da otac bude prisutan samo, o cemu vi to? Verovatno ce svaki dan sa njim raditi domaci zadatak kada mu je toliko stalo do detetovog obrazovanja.

  • ime

    28. novembar 2019 | 19:14

    Ne mogu da verujem da dete ne ide u skolu vec mesec ipo. Strasno

  • pancevac

    28. novembar 2019 | 18:47

    Bravo milane💪🏻

  • 937

    28. novembar 2019 | 18:29

    Stvarno sta se petljao sa pevacicom i pravio decu ima toliko boljih zena koje su prave majke...

  • Ja

    28. novembar 2019 | 18:28

    Izborio da platila je i ona

  • Lena

    28. novembar 2019 | 18:17

    S obzirom da samo jedan od cetri oca posle rastanka od partnerke (po statistici) iole se interesuje za svoje dete, ovom coveku treba dati medalju. Em je preselio celi svoj zivot u drugu zemlju da bi dete moglo biti i sa njim i sa majkom u istom gradu,em se ovoliko bori...daj Boze da ne gresim i da tu nema neka pozadina.

  • Косингас

    28. novembar 2019 | 18:10

    Као отац и пре свега Србин требало би свог сина да доведеш у Србију! Да се ту школује и расте у свом окружења.

    • 28. novembar 2019 | 19:15

      ime

      @Косингас

      Mali svakako ide u internacionalnu privatnu skolu na engleskom tako da bez brige...

    • 28. novembar 2019 | 19:29

      Iskreno

      @Косингас

      Nije vazno gde ce da raste nego s kim i ko ce da ga vaspitava.

  • lea

    28. novembar 2019 | 18:10

    Ja licno znam majke kojima je greota dati decu i trebalo bi u vrticima da ispituju decu sta su jeli i kad i sa kim im je bolje jer pojedine majke su postsle strasne a za Severinu neznam i iskreno mi je zao kao majke .

  • Mimi

    28. novembar 2019 | 17:38

    O ovom coveku ne znam puno ali nijedna majka na ovom svetu ne sme ucenjivati i zaplasivati oca detetom. Mnoge zene se svete muzevima preko dece i na kraju se mnogo puta zavrsi tragicno. Te igre ne smeju da se desavaju jer ako prestaju da budu supruznici ne prestaju da budu roditelji i u ime toga moraju da zadrze zdrav i stabilan odnos da bi dete uspesno prebrodilo sve to. Sve ostalo je za osudu.

  • Rici77

    28. novembar 2019 | 17:32

    A sta treba Severini???

  • Bojan

    28. novembar 2019 | 17:12

    Ne podrzavam nikoga, ali dete ne pripada nikako severini. Ona nikad nije sa detetom. Stalno je odsutna, a dete cuva neko drugi. Cak je tuzila Milana zbog alimentacije jer joj je malo, a covek placa najvecu alimentaciju na svetu...

    • 29. novembar 2019 | 07:40

      Bojana

      @Bojan

      A kako ti to znaš? Pročitao si u novinama?

  • Sasa

    28. novembar 2019 | 16:58

    Dijete pripada majci ,jer ona vodi brigu o njemu jednom ,a ne sije djecu dje stigne ,kao posveceni tata..

    • 28. novembar 2019 | 17:21

      🦂

      @Sasa

      Severina ti si ?

    • 28. novembar 2019 | 17:25

      NS

      @Sasa

      Dete pripada roditeljima podjednako, samo neodgovoran roditelj ne zasluzuje dete. A to sto po nekom automatizmu dete pripada majci jer ga je ona rodila, je greska jer ima gomila neodgovornih majki koje hoce decu zbog alimentacije (kao Severina). NARAVNO CAST PRAVIM I POSVECENIM MAJKAMA.

    • 28. novembar 2019 | 18:13

      Naj

      @Sasa

      Kako ograniceno i glupo razmisljas!Ali jos gore je sto vecina tako razmislja!

  • sljivovitza_ljuta

    28. novembar 2019 | 16:37

    Ne razumem zašto, žena extra čuva Kebinog sina kao da je njen.

  • Aca

    28. novembar 2019 | 16:13

    Dati ulicu Milanu Popovicu! Izborio se za nesto sto je malo ko mogao da poveruje. Bravo Milane,bravo legendo!!! Cuvaj dete i uzivaj!!!!

    • 28. novembar 2019 | 16:40

      Mclk

      @Aca

      On da je normalan ne bi udarao recke sa poznatim cicama. On da je normalan ne bi pravio jos 2 deteta nekoj klinkici. Tipican malipulator koji je potkupio sve.

    • 28. novembar 2019 | 17:23

      ronaldo

      @Aca

      Potpuno se slažem !!!

    • 28. novembar 2019 | 17:51

      Margo

      @Aca

      Izborio????? Misliš, platio?????

    • 28. novembar 2019 | 18:17

      Ana

      @Aca

      Bas tako izborio se tako sto je dao pare i to je to...briga njega za dete.Da mu je toliko stalo do deteta ne bi radio sve sto radi...Ali dobro "biznismeni" se inace lako izbore sa svakim problemom.

    • 29. novembar 2019 | 20:28

      Tanja

      @Aca

      Izbirio se jer ima kintu a ne zato sto je bolji roditelj

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA