Vreme čitanja: oko 2 min.

"Na pola puta sam ostao bez snage i energije": Nikola Rokvić otkrio šta mu je bilo najteže na humanoj misiji

A. Š.

Pevač se vratio u kući

Nikola Rokvić Foto: Mileta Mirčetić

Pevač Nikola Rokvić je nakon više od mesec dana pešačenja stigao u Beograd.

On je krenuo na put dug 1060 kilometara ne bi li se poklonio moštima Svetog Nektarija Eginskog i sakupio novac za dečije bolnice.

- Bio sam sam tokom rute najveći deo, sa mnom su krenula i moja tri prijatelja, koja su bila u kamperu, gde sam ja i spavao, prvu noć nije stigao kamper, pa sam spavao u šatoru, a to nije tako dobro opcija, jer je bilo 4 stepena. Posle je bilo lakše, bila je i opcija da krenemo bez kampera, ali onda bi mnogo gubio energije da nađem smeštaj, naročito što sam poznata ličnost. Verovatno bi ljudi hteli da me ugoste i da popričamo i to bi mi oduzelo mnogo energije, Tokom rute sam bio isključivo sam, oni su me s vremena na vreme posetili da me pitaju da li mi treba hrana, voda, banana ili neka čokoladica i tada iskoriste trenutak da me uslikaju. Nas četvoro muškaraca je bilo u kamperu, nije bila nijedna nesuglasica - rekao je Nikola i otkrio kada mu je bilo najteže.

- Najteže su mi bile stvari oko životinja i nekih predela gde sam bio sam samcijat, u šumama i njivama, gde sam išao mimo puta i taj dan kada sam ušao u Grčku, tada mi je bilo jako teško zbog promene klime, velika je vlažnost, na pola puta sa ostao bez snage i energije - rekao nam je on.

Podsetimo, Rokvića smo dočekali na aerodromu Nikola Tesla, te smo sa njim sumirali utiske sa humane misije, a pevač se potom uputio ka zgradi na Novom Beogradu, gde živi sa porodicom.

Ispred ulaza su ga dočekale brojne komšije i deca iz kraja, koja su u trenutku kada je Nikola izašao iz kola u glas rekli:

"Dobrodošao kući", poručili su mu oni, a Rokvić nije mogao da sakrije oduševljenje, pa im se srdačno zahvalio i sve ih izljubio.

- Kakve komšije imam!!! Ovo se pamti ceo život!!! Bog vas blagoslovio dragi moji!!! - napisao je Nikola Rokvić koji je ovaj dirljivi trenutak podelio na svom profilu na društvenoj mreži Instagram, a možete ga pogledati ovde.

(Telegraf.rs)

Video: Gest Đokovića ga je posebno dirnuo! Nikola Rokvić sumirao utiske sa putovanja

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.