≫

"Porno priča" premijerno prikazana u Vrnjačkoj Banji: Publika puni sale do poslednjeg mesta

Ljubitelji sedme umetnosti su ispunili salu do poslednjeg mesta

• 0
"Porno priča"

Jedini pravi 46. Festival filmskog scenarija Gorki list, još jednom premijerom prkosi letnjoj kiši.

Iako je film zbog vremenske nepogode morao da bude prebačen sa letnje pozornice "Danilo Bata Stojković" u bioskop kulturnog centra Vrnjačke Banje, ljubitelji sedme umetnosti su ispunili salu do poslednjeg mesta i svojim reakcijama u toku projekcije i komentarima nakon premijere, nagovestili da je srpska kinematografija dobila jednu značajnu komediju, koju će rado gledati sve generacije. Deluje da replike ovog film imaju potencijal da ostanu u narodu.

Sjajna izvođenja glumačke podele u sastavu: Miljan Prljeta, Ivan Đorđević Džudi, Danica Grubački, Miodrag Fišeković i Radmila Tukodi, uz izuzetno vođenje reditelja Aleksandra Jankovića donelo nam je novi film britke komedije.

Publika će od proleća moći da uživa u bioskopskim projekcijama ovog filma i da se i sama uveri u njegov kvalitet.

Drugi festivalski dan otpočeo je gostovanjem Miljana Prljete, glumca i voditelja 46. Festivala filmskog scenarija na Festivalskom radiju, Vrnjačke radio televizije. U sklopu pratećeg programa, u vrnjačkoj biblioteci „Dr Dušan Radić“ održan je Simpozijim „Hrišćanstvo na filmu“ i istoimena izložba, dok je u press centru otvorena izložba Filmskog centra Srbije „Tragovi jednog vremena – Filmski plakat 1970-1979“. U okviru Simpozijuma prikazan je i film “Božiji čovek”. Škola dramaturgije “Slobodan Stojanović” i filmske učionice, koju i ove godine vodi Dragan Nikolić, okupila je polaznike iz Srbije, ali i Crne Gore i Republike Srpske.

U konferencijskoj sali hotela “Fontana” ekipa filma “Ala je lep ovaj svet” odgovarala je na pitanja novinara, o filmu koji je svoju premijeru imao prvog dana 46. FFS. U glavnom takmičarskom programu prikazani su filmovi “Heroji radničke klase”, “Zlatni dečko” i “Porno priča” koja je imala svoju premijernu projekciju. Zbog loših vremenskih uslova sve projekcije su održane u Vrnjačkom bioskopu.