• 0

Sve što niste znali o brendovima Milan Miličić objavio na jednom mestu - u knjizi "Brendopedija"

Prvi put na jednom mestu sve ono o čemu smo samo slušali

  • 0

Dom kulture "Studentski grad" objavio je knjigu Milana Miličića "Brendopedija" koja je prošla zapaženo na ovogodišnjem Sajmu knjiga.

Knjiga sadrži opise više od 450 velikih svetskih brendova i načine na koji su dobili imena.

Boris Postovnik, Brendopedia

Foto: Milena Đorđević

- Miličić je pisao kako su neki brendovi nastajali, u kakvom društvenom kontekstu. Neki više ni ne postoji. Ova knjiga može biti i vrlo dobra pomoćna literatura za studente u okviru marketinga - rekao je Boris Postovnik, direktor izdavačke kuće "Dom kulture Studentski grad",

(Telegraf.rs)

Komentari

Preporuka sa Weba

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima