Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Сл.Ђ.Бијелић
Е, кад се, већ, “догодио” овако “специфичан” састав жирија онда је, бесумње, сасвим легитимно да ја замишљам неку хипотетичку околност у којој се, по овом истом “калупу”, у неком жирију за доделу награде “Милош Жутић”, налази наша сва од друштвеног ангажмана драмска уметница... И тако, како она, једаред, рече да су јој се “бракови преклопили осамдесетих”, ма шта јој то значило, тако ја гледам како јој се и сви ти ангажмани “преклапају”: мало жирира у једном жирију па мало урбано-мондијалистички бунтари у фазону “Двојке”; жирира у другом жирију па ружи по народу па хвата предах у култном бифеу “Атељеа”, потом се упушта у дипломатске воде и, напунивши батерије, враћа се кући да подучава презрени део Србије како се иде према еденском Западу па, кад посустане с “активизмом”, опет жирира... И све тако редом... ПС: Честитам лауерату Носову, вероватно је заслужио!