Komentari

  • supergnu

    AO je sada ATP 250 brate. Budimo realni. 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

    6
    1

    Podelite komentar

  • Svetlana Miljkovic

    Jadno, jadno, jadnoooo !! Kakva je ce biti tvoja pobeda??? Novaka niste pobedili na terenu vec podmuklo, kako jedino i mozete. Ma bedan si spanac!

    13
    1

    Podelite komentar

  • Реално

    Dopingovani siledzija sad daje izjave kako njemu nisu vazne GS titule vec da igra tenis i te gluposti...sve da bi bio drugaciji od Djoleta. Kakva losa i otrcana izjava. Sto nije izjavio npr "Hvala Bogu sto Djokovic nije tu da mogu da uzmem jos koju GS titulu" i onda bi znali da je iskren. U arenu sa bikovima siledzijo..

    17
    2

    Podelite komentar

  • sedi1

    .... provera dopinga,.... verujem da je rađena Beretiniju....

    11
    1

    Podelite komentar

  • Neca

    Raduje se kao da je igrao protiv Novaka, budaletina!!!

    12
    2

    Podelite komentar

  • Pero

    Dopingovan

    20
    2

    Podelite komentar

  • Gox

    Nadrogiran bik,nije igro zbog operacije,povrede,dajte bre bezte.Ovo je isto ko i americki atleticari.Divi se ceo svet,cemu,kome?!

    25
    0

    Podelite komentar

  • Част и Карактер

    Што ли нас помињете,па ми се и не сећамо да ли смо икада обитавали у неког Западњака?! Тамо често иде онај што облачи наше одело да би обмануо сентименталне глупаке.

    3
    0

    Podelite komentar

  • djenka

    Ma ovaj lik je na drogama nekim

    22
    0

    Podelite komentar

  • Nije nego

    Tacan je navod da Nadal daje tenisu drugu dimenziju. Onu prvu i pravu dimenziju tenisu, dao je Novak Djokovic. Za sva vremena.

    29
    1

    Podelite komentar

    • Zoro osvetnik

      @Nije nego

      Svaka čast za komentar 👍👏👏 Nole je za sve njih "prva dimenzija"..Nadal i ekipa,mogu da igraju samo u DRUGOJ DIMENZIJI,u onoj gde NEMA NOLETA 🤣😂🤣💪

      16
      0

      Podelite komentar

  • Sibin

    Cast i karakter, hahahah

    10
    2

    Podelite komentar

  • Zoro osvetnik

    E moji španci,jadni li ste...Mi Srbi imamo jednu lepu izreku,koja se odnosi na vašeg "šampiona": "kad mačke nema,miševi kolo vode"...Radujte se miševi,dok možete,neće ni vaše trajati "do zore"..Vratiće se Nole kralj,samo polako,opet ćete plakati...✊👊

    36
    2

    Podelite komentar

  • Pera

    Simpatičan je on lik, nego boja te majice njegove... Znam da njima to ne znači ništa, al' čestitom Srbinu baš bode oči.

    10
    2

    Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima