Ako "država" može da sponzoriše izlapelog i ne baš u cvatu karijere Ducu Borkovića s miliončetom godišnje, zašto ne bi mogla pomoći mladom, velikom talentu ka vrlo prestižnom cilju. Izgleda " država" i "vlast" ne žele da se o njima priča lepo u svetu, već samo negativno. Auto- moto sport je kod nas na jako niskim granama samo zato što je narod siromašan i pokraden i nema finansija ni za šta drugo, osim za surovo preživljavanje. Tuga.
Zato se nadam da će Andrija naći pametne ljude koji prepoznaju potencijal, i da će, posle Đokovića i Jokića, naš narod imati prilike da bude ponosan i na nekoga našeg u auto- moto sportu
Sine. Digovori se sa roditeljima da uzmeš državljansvo od nekih ZAPADNIH ZEMALJA. Na taj način nastavi da živiš svoje snove.Ovaj sistem u Srbiji ne pomaže nikome. Na isti način su propali mnogi talenti. Srećno!.
Momak je pokazao potencijal i vredi mu pomoći, dobar je, ali jedno stalno mesto u F1 timu košta verovatno oko 20 do 30 miliona dolara sponzorskih ugovora koje ćeš doneti ekipi. Ekipa deo novca uglavnom 10 posto vraća vozaču od njegovih sponzora a ostatak je da plaća razvoj ekipe. Budžet manjih ekipa je oko 100 do maksimalno 135 miliona dolara kolika je gornja granica budžeta. Dobri vozači i ekipe će svakako privući sponzore, ali manje ekipe će želeti da uzmu manji poslovni rizik, talenata ima mnogo ali finansije su ograničene. Trenutno su TV prava najveći deo budžeta ekipa, sponzorski ugovori su posle toga na drugom mestu a najveću zaradu dobre ekipe i vozači imaju od prodaje navijačkih rekvizita. Srbija je nažalost malo tržište da može privući nekoliko miliona dolara dodatne zarade od majica, kačketa i šolji, to može samo nekolicina vozača, ali zato može država ili lokalni milijarderi da pokušaju da ulože u neku ekipu i uđu sa svojim vozačem u koga investiraju u F1 i ponude recimo 25 miliona evra za bolji sponzorski ugovor uz nekoliko manjih dodatnih za to jedno mesto? A sledeće sezone će biti 22 mesta i najbolje ekipe ne ovise od novca tako da je realno da je mesta manje, a lakše je sa novcem i doći do dobrih timova i menadžera koji će ti otvoriti vrata jer razlike u talentu top vozača su male, a bilo je i loših vozača koji su došli u šampionat zbog novca i to nije tajna, pa zašto nebi i neko naš došao tako u šampionat i ako se pokaže super ako ne barem smo pokušali?
Rage against the machine
Ako "država" može da sponzoriše izlapelog i ne baš u cvatu karijere Ducu Borkovića s miliončetom godišnje, zašto ne bi mogla pomoći mladom, velikom talentu ka vrlo prestižnom cilju. Izgleda " država" i "vlast" ne žele da se o njima priča lepo u svetu, već samo negativno. Auto- moto sport je kod nas na jako niskim granama samo zato što je narod siromašan i pokraden i nema finansija ni za šta drugo, osim za surovo preživljavanje. Tuga. Zato se nadam da će Andrija naći pametne ljude koji prepoznaju potencijal, i da će, posle Đokovića i Jokića, naš narod imati prilike da bude ponosan i na nekoga našeg u auto- moto sportu
Podelite komentar
Aleksandar
Sine. Digovori se sa roditeljima da uzmeš državljansvo od nekih ZAPADNIH ZEMALJA. Na taj način nastavi da živiš svoje snove.Ovaj sistem u Srbiji ne pomaže nikome. Na isti način su propali mnogi talenti. Srećno!.
Podelite komentar
Zola
Gdje bi ja brate dogurao da mi je bilo finansija.
Podelite komentar
Džoni
@Zola
Momak je pokazao potencijal i vredi mu pomoći, dobar je, ali jedno stalno mesto u F1 timu košta verovatno oko 20 do 30 miliona dolara sponzorskih ugovora koje ćeš doneti ekipi. Ekipa deo novca uglavnom 10 posto vraća vozaču od njegovih sponzora a ostatak je da plaća razvoj ekipe. Budžet manjih ekipa je oko 100 do maksimalno 135 miliona dolara kolika je gornja granica budžeta. Dobri vozači i ekipe će svakako privući sponzore, ali manje ekipe će želeti da uzmu manji poslovni rizik, talenata ima mnogo ali finansije su ograničene. Trenutno su TV prava najveći deo budžeta ekipa, sponzorski ugovori su posle toga na drugom mestu a najveću zaradu dobre ekipe i vozači imaju od prodaje navijačkih rekvizita. Srbija je nažalost malo tržište da može privući nekoliko miliona dolara dodatne zarade od majica, kačketa i šolji, to može samo nekolicina vozača, ali zato može država ili lokalni milijarderi da pokušaju da ulože u neku ekipu i uđu sa svojim vozačem u koga investiraju u F1 i ponude recimo 25 miliona evra za bolji sponzorski ugovor uz nekoliko manjih dodatnih za to jedno mesto? A sledeće sezone će biti 22 mesta i najbolje ekipe ne ovise od novca tako da je realno da je mesta manje, a lakše je sa novcem i doći do dobrih timova i menadžera koji će ti otvoriti vrata jer razlike u talentu top vozača su male, a bilo je i loših vozača koji su došli u šampionat zbog novca i to nije tajna, pa zašto nebi i neko naš došao tako u šampionat i ako se pokaže super ako ne barem smo pokušali?
Podelite komentar