« Nazad

Odigrali smo dobar meč: Miletić smatra da su crno-beli eliminisani zbog malog pada koncentracije (VIDEO)

Tugovao je Miletić zbog kiksa

Pročitajte ceo tekst
Komentari (29)
Poređaj komentare:
  • X
    Xxl

    Kakav igrač takva i izjavs.Dečko nisi ni za beton ligu.Odlazi u paketu sa onim koji te stavlja u tim.

  • D
    Delije KiM

    Dali je ovaj normalan

  • s
    sa

    Zar ti verujes u ovo i dali mozes samog sebe da ubedis u ovo sta pricas. Dobra igra ? Ni jednu ozbiljnu sansu, a protivniku ste dozvolili 6-7 sansi . Sta lupas bre, pad koncetracije i jedan gol, pa nije ovo rukomet pa ovde jedan gol odlucuje . Pa vi nemate srce nemate borbu htenje , Sinoc ste bili bruka . Ne smete bre da nosite ovaj dres. , sem Stojkovica..

  • p
    pavle krstic

    Majko bozija dokle ce te da nas lazete I Vi i ovi iz Zvezde Sansu niste napravili,na gol niste sutnuli i pricate da ste bolji U Utorak Zvezda cuva 1:0 sa CSK-a i napada zadnjih 15 minuta Kao i partizan juce Pa svejedno je izgubis li 3:0 ili 1:0 kad juris rezultat Donal ne moze da se krece a on uvodi Srnica da za 13 minuta napravi cudo Kao i Suma u Partizanu Pa to ni Mesi i Ronaldo nisu u stanju da urade Jad i beda

  • k
    kraj sage

    Mali pad koncentracije 90 minuta. Da nije bilo Stojkovica primili bi petardu.

  • P
    Pera Poštar

    NAJBOLJI IGRAČ UTAKMICE STOJKOVIĆ HA HA HA.

  • B
    Bobi

    Ljudi moji ponekad se zapitam da li gledam isti mec,kaze jednom sutnuli na gol a koliko ste puta vi sutnuli na gol

  • R
    Ridžis

    Dečko ovo što vi igrate bez zalaganja, bez ideje, bez volje pa ovo je blamaža, ja bih vam preporučio da da pokrijete uši i da ćutite. A ovaj vaš trener Đukić i Ilijev pod hitno da podnesu ostavke momentalno.

  • T
    Top

    Da si ti gledao na tv video bi kolko ste jadni i nemocni

  • M
    Mile

    Dobar meč 😂😂😂idi begaj

    • N
      Nesa CZ

      @Mile

      Dobar, dobar...samo nastavite tako

  • R
    Rogozin

    Da li si ti bio prisutan na terenu, i da li pricas o utakmici Viktorija - Partizan ili o utakmici Partizan - Mladost? Nesto te ljudi ne kapiraju ili patis od amnezije. Nesto se cudno desava sa tobom.

    • F
      francuz

      @Rogozin

      pa vidis da nije hahahha

  • J
    Ja

    Realno za nas fudbal za obe ekipe,mora to mnogo bolje,jace i sa vecom zeljom.

  • D
    Dejan

    Мајсторе, добро си рекао, из шута су дали гол, оно што ми нисмо имали 90 минута. Па да се скинуло 11 навијача са трибина показало би више жеље него ви који сте играли, част изузецима. Мој Партизан никада кукавичкије није одиграо утакмицу у Европи, против тима који је, реално, нижа класа од Партизана. Мене је као Гробара срамота да гледам овај Ђукићев Партизан. Вечерас, у средњем реду ко не овери лопту 10 пута, да му умре мајка. Лоша тактика, лоша поставка, закаснеле измене. Када неки наш удари лопту главом као да је у дрво ударила а они свако одигравање играчу у ноге. Мука ми је од овог вечерашњег Партизана, а Ђукић ако има имало образа, а Илијев имало образа Партизан ће имати новог тренера. Пацери, дозволили су да им Столица оде у Војводину. Па он је Мурињо за овога.

  • L
    Lik

    Vic dana...zamalo da Partizan šutne na gol

  • L
    Lik

    Odličan meč. Na vašem nivou

  • N
    Nenad Bec

    Ne niste dobro odigrali cak sta vise skoro da ne moze losije !!! Urosevic,Zdjelar i Ti prelazna ocena ali Jankovic i jos neki bi morali da potraze drugu sredinu !!!

  • N
    Nemanja

    Dobar mec bez suta na gol,to samo partizan moze...

  • G
    Grobar

    Ovi se hvale igrom kao da mi nismo gledali utakmicu!Jeste li vi normalni..?Igrali ste kao babe,setali terenom kao manekeni moďnom pistom..

  • S
    Srdjan

    Jesam grobar ali ovakva taktika Djukića je nešto najgore što sam video. Moram da priznam da je sinoć Zvezda bila i hrabrija i konkretnija

  • C
    Ckalja

    Brate šta uzimaš, daj malo meni. Vidim da ti vijuge u mozgu rade 200 na sat

  • P
    Penkalo

    Mali pad koncetracije ? Mora da se salis...

  • %
    %+%

    Koji dobar meč? Gde su bili Tošic, Jankovic, da ne nabrajam. Vi niste imali ideju. Ne može se ovako u Evropu. A Stojkovic šta traži u napadu. Oba gola su njegova. Oba.

    • S
      Sumadinac

      @%+%

      Sta oba, sva 3! I onaj u Beogradu...

  • C
    Cubaka

    Realno je u pravu, oni ovo smatraju vrhunskom utakmicom jer bolje niti mogu niti znaju.

  • У
    УШАТИ и мали партизаи

    Уме да објасни!

  • o
    oppp

    Mora da se pravda .... bolje da cuti!

  • G
    Gile

    Kako li izgleda kada odigrate loše?