« Nazad

Zvezda dovela "čudovište"! Doktori su bili u čudu kada su videli rezultate Jirke: Ovakva potrošnja kiseonika se ne pamti! (VIDEO)

Slovak se pojavio na prozivci crveno-belih na Marakani, a dan ranije obavio je i testove koji su oduševili sve u klubu

Pročitajte ceo tekst
Komentari (26)
Poređaj komentare:
  • s
    sever

    Skratiti spisak na sledeca 23 igraca i to je dovoljno za prolece i uigravanje za kvalifikacije LS: GOLMANI: Borjan, Popovic DESNI BEK: Stojkovic, Gobeljic DESNI HALF: Savic, Degenek LEVI HALF: Milunovic, Babic LEVI BEK: Rodic, Hajdin ZADNJI VEZNI: Jovancic, Jovicic, Causic, Vulic DESNO KRILO: Ben, Jirka CENTRALNI VEZNI: Ebisilio, Meleg LEVO KRILO: Marin, Simic NAPADACI: Boaci, Pavkov, Joveljic PRODATI/POZAJMITI/POKLONITI/PENZIONISATI: Stojkovic, Samuila, Srnic, Kafu, Jevtovic, Terzic, Milijas...

    • M
      milan sbg

      @sever

      Ocigledno da niste dovolno upoznati sa kvalitetima mladog Terzica, momak je strasan igrac to nisam rekao ja vec stručna lica oritom dečko ima 18 god. Trece to je zvezdino dete, zvezda ga formitala kao igraca i coveka.

    • T
      Texasm86

      @sever

      Hajdin????

    • Z
      Zulender 2

      @sever

      Ostaviti Terzica, a prodati Hajdina...

  • D
    Djole

    I, koliku je potrošnju imao??

  • Y
    YYY

    Tako je bilo i kada je onaj Edson dolazio pa na kraju nije odigrao nista.

    • P
      Piksi

      @YYY

      E on je previse trosio pa su ga prebacili na plin

  • O
    Oki

    Eto kako se pravi reklama za coveka

  • U
    UŠATI i mali partizai

    Jirka je u oba meča, bio među najboljima na terenu! Nije mi jasno, da se sada iznenađuju njegovim kapacitetima, kada je valjda i pre kupovine izvršen medicinski pregled?!

    • P
      pojma vi nemate

      @UŠATI i mali partizai

      jeste prvo su ga doveli na medicinske preglede, pa su onda poslali ponudu hahahaha. Kad ne znas ne pricaj i ne postavljaj glupa pitanja.

  • P
    Pravilo 4 igrača

    Borjan, stojković, Degenek, Marin, bući!? To je 5 na terenu! Tako su igrali derbi, i nikom nista! Verovatno tako igraju i ostale utakmice...

    • T
      Texasm86

      @Pravilo 4 igrača

      Grobarcicu, stojković je srbin... To što ima i crnogorsko drzavljanstvo je druga stvar

    • J
      Ja

      @Pravilo 4 igrača

      Borijan i Stojkovic imaju dvojna drzavljanstva

    • A
      Ax

      @Pravilo 4 igrača

      Odavno sam rekao da bi za korišćenje interneta trebalo da se vrši polaganje. Od svih nabrojanih jedino Boaći nema Srpski pasoš

    • A
      Aleksandar

      @Pravilo 4 igrača

      Stojkovic ima dvojno drzavljanstvo

    • V
      Vlada

      @Pravilo 4 igrača

      Stojković je srbin,domaći.dvojno državljanstvo

    • W
      Www

      @Pravilo 4 igrača

      Decko idi prati drugi sport...

    • Z
      Zulender 2

      @Pravilo 4 igrača

      Borjan, Stojkovic, Degenek imaju i srpske pasose kojih se nisu odrekli kao vas mustafa...

    • B
      Bojan

      @Pravilo 4 igrača

      Degenek ima srpsko drzavljanstvo

    • S
      Sale84

      @Pravilo 4 igrača

      Cisto za tvoju informaciji Borjan i Stojkovic imaju i Srpsko drzavljanstvo. Prvo proveri nesto pa onda komentarisi.

  • M
    Milan

    Bili su odusevljeni i sa Cucinom iz Partizana. Pa ništa. Tresla se gora rodio se miš

  • A
    Aca

    Jos tako i da igra i super verujem u Milojevica on je napravio cudo od zvezvde!!!

  • B
    Boža zemunac

    Zvezdi ne treba " čudovište ", Zvezdi treba dobar igrač.

  • P
    Pakistanac

    Zar drugi igraci trose metan?

    • Z
      Zemunac

      @Pakistanac

      Drugi igrači troše ugljen monoksid od cigara.