Vuletić cinkario Zvezdu u odbrani pred UEFA: Ćutali ste kad je 35.000 ljudi pevalo "nemačke svinje"!

Ovo je deo Partizanove dokumentacije koja je prikožena kao odbrana. Redovi su posvećeni i ukazivanju na neke stvari sa Zvezdinih mečeva u Evropi!?

Komentari

  • NSCZ Liman

    Ovo treba časni grobari da reše sa njim, ako takvih još ima...

  • Saša

    Boli ga što zvezda ima 30 titula 24 kupa prvak evrope i sveta stadion od 60 000 mesta 31 titula na vidiku duplo više srba navija za zvezdu nego za partizan zvezda je srpski gigant najbolji srpski klub svih vremenaa... Malo li jee bolii too...

    • џџџ

      @Saša

      Друже ви сте најбољи Југословенски клуб,од како смо самостална држава,преброји трофеје Нечастиве и трофеје Партизана

  • SrbskiBek

    Dal' je ovo normalno !??? Ovaj covek je ozbiljno bolestan !! Ne radi se ni o zvezdi ni o partizanu.ali ovako "braniti" svoj klub je ...prosto neverovatno !!!!!! Sta bi imao partizan da je kaznjena zvezda !????? Jel moguce da ovakav covek "vedri i oblaci "u jednom fk !????..jel moguce da on za ovo prima platu !?????,

  • yolo

    Dajte gospodinu kartu za Ligu sampiona

  • veselko

    Nasa posla...

  • Pera Delija

    Nema mu leka.Uspesi Zvezde su njegova rak rana !

  • Grobar

    Vulleta , Vazura, Vucela uništavaju Partizan.

  • Grobar

    Ja ne vidim ništa loše što su Delije bili napisali Nemcima! Bolje bi bilo da ništa ne govoriš kada ništa ne znaš!

  • MIlovan 2

    Smenjujemo trenere, ali uprava ostaje čak i slepac vidi da sa ovakvim ljudima nemamo šansu da igramo kvalifikacije za Ligu Šampiona. Vuletiću nije mesto u upravi Partizana treba mu zabraniti ulazak na stadion. Ove godine Partizan i Zvezda mogu da nam obezbede da dva naša kluba igraju kvalifikacije za Ligu šampiona ali ovaj bolesnik očigledno to ne želi. Zvezda će i ove sezone biti Šampion ima mnogo bolji tim od Partizana. Partizanova jedina šansa je da kao drugoplasirani klub pokuša da izbori Ligu Šampiona.

  • Dex33

    Drukanje je vama grobari uvek bilo i pod A i pod B o pod C!

  • Nenad

    Nisam partizanovac ali ovaj covek nije dostojan da bude u upravi partizana

  • Omg

    Sta tebe briga sta pevaju zvezdini navijaci? Gledajte sebe,a ne nas!

  • nscz

    Do sad sam mislio da je u pitanju sportski rivalitet i mrznja. Ali ovo je bolest! Kompleksi vas masakrirase

  • DS

    Ovaj je napravio i pricu za namestanje Psg-Zvezda u sve smem da se kladim. Nula od coveka,svoju nesposobnost i to da zadrzi funkciju po svaku cenu trazi krivce u drugima i skrece temu sa pravih problema.

  • vlada

    Sta treba da se uradi da ove ludake oteramo iz Partizana ?

  • Deki

    Lepo je rekao moj najbolji ortak grobar, to sto se Partizan plasirao u LE, najgore je nesto sto je moglo da se desi, ne otera ovu upravu niko vise.Inace, nemam dokaza naravno ali licno mislim da je Vuletic taj koji je i spremio celu pricu sa kladjenjem na PSZ-CZ,on je mozak cele operacije, in je pustio buvu i zatalasao celu pricu u koju se upleo i jedan L'ekip .Medjutim bucko nam je samo pomogao jer ce Zvezda Zvezda sigurno da naplati odstetu

  • VALJAK

    VI NESPOSOBNI IZ UPRAVE NEMOZETE PO VODJE A KRIVA UEFA. DA UEFA IMA DVA ARSINA, ALI NASE BITANGE SU NAJVECI KRIVCI. VAZURO TI IH PUSTAS , DA NA TRIBINE UNESU I ZOLJE. PA KRIV TI DJAVO. UPRAVA JEDINI KRIVAC.

  • Partizan BG

    I onda kada sledeći put kažem da će ova uprava da nas uništi, vi mi opet lupajte minuse...

  • Milan

    Auuuuu sta je sa komplexima????

  • Zoran

    Zvezdas sam i mislim da Partizan ne zasluzuje ga vode ovakvi ljudi. Dok njihovi navijjaci budu cutali Partizan ce biti tu gde je sad a to nije dobro za srpski fudbal. Nesto nije u resu kada neki tim uzima pet, set titula za redom.

    • IDEA zagreb ponos severa

      @Zoran

      Ns zasluzuje gde je sad? Pa igramo skoro svake godine evropu(grupnu fazu) osvjaml svake godine trofeje u domacem prvenstvu.... Derbi smo vam nocna mora... Sta je doticni zeleo da kaze..

    • Vazi vazi

      @Zoran

      Derbi ste nam nocna mora, niste nas dobili Franjo 2.5 godine u ligi?😂

    • Bojan.

      @Zoran

      Bas ste nocna mora 3 god niste pobedili

  • Milan

    Rekao je čovek istinu. Koje cinkarenje.

  • Слободан

    Пандурска друкара! Верујем да је он креатор и оне лакрдије после меча ПСЖ- Звезда прошле јесени...

    • Nuki

      @Слободан

      Valjda ste vi pandurski klub,uvek ste bili nekako sirovine kao i panduri!

  • Nk

    Stankovicu Bog ti dao ono sto ti zelis Partizanu!!Veliki Srbine!!!

  • Doktor

    Blagi bože, pa zar je moguće da je ovo profesor Pravnog fakulteta. Zar je moguće da ovaj čovek uči našu decu pravu i pravdi. Sramota me je kao gradjanina ove zemlje, ne toga što on želi da odbrani svoj klub, već podmuklog, nesportskog i krajnje neljudskog čina ovog malog čoveka.

    • Dokture

      @Doktor

      Samo je rekao istinu vas deki i ostali

  • delija

    Ne znam da li se varam ali stekao sam utisak kod velikog broja “Grobara” da vise mrze Zvezdu nego sto vole Partizan...

  • IDEA zagreb ponos severa

    Al nema niceg sladje kad vidim da ovi iz ruoe velicaju velikog grobara komadanta Ratka 😂

    • Nscz

      @IDEA zagreb ponos severa

      Kaže se "komandant"

  • Skorpion

    A jel pomenuo transparent dugacak kao voz kojim su "navijaci" Partizana cinkarili UEFI Zvezdu a pocinjao je recima "Bastard UEFa" u prevodu "kopilad iz Uefe". Oduvek sam govorio da su u Partizanu najveci licemeri, prvo nazivaju Uefu kopiladima a posle idu tamo da mole i kmece za smanjenje kazne. Najgora sorta ljudi cinkarosi i licemeri.

    • Mile

      @Skorpion

      To su oni!Ako nisi licemer ne možeš da budeš deo te njihove mržnje i cinkarenja!

    • Pancevac

      @Skorpion

      A vi sto vicete uefa mafija pa se radujete kad udjete u ligu sampiona

  • Br@nko

    Koliko sam ja shvatio gospodina profesora,da su Zvezdu kaznili onda bi bilo sve u redu i nema veze kolika je kazna za Partizan. Čovek je više gleda u tudje dvorište nego u svoje.

  • Puritanac

    Sram te bilo! Marš iz kluba,prestani da nas brukas!

  • Poaro

    Ovome sigurno ovo nije jedino cinkarenje.Za lovu, cinkariće i državu.

  • Lud zbunjen

    I posle navijaj za Partizan kad igra Evropu... Molim?! Sve najgore!

  • DS

    Sram te bilo debeli,u zivotu macku sa praga nisi sutnuo a ne loptu i ti predstavljas fudbalski klub neki. Drukaro

  • Shone

    Debeli kompleksas cinkarose niko ne voli pa ni Uefa,dzabe ti sve sad ce jos i da vam povise kaznu !!!

  • Pfk

    Mao pravi i stari Partizanovac stidim se kada vidim ko nam predstavlja i kako,i dokle su doveli nas trofejni klub. Uprava napolje.

  • Ноле

    Дно дна

  • Drukare

    Bruka

  • Dno

    Dna

  • neverovatno

    Koja je ovo individua!? Zašto nije rekao kome se i zašto skandiralo?Trajalo je 1min, dok su trajali neredi na Jugu u ograđenom delu. Skandiranje je bilo upućeno navijačima Kelna koji su pravili bakljadu i bacali svašta na atletsku stazu...Nije se skandiralo igračima Kelna. Kakva manipulacija informacijama uvijena u kvazi pravno znanje, sa latinskim izrazima, da bi delovalo pametnije...jadno, bedno, patetično...

    • 6y66

      @neverovatno

      Ti si tek neverovatan koliko si zatupljen

  • Žika Živac

    Zvezda im je nabila dugovečne komplekse, kao Srbi Hrvatima pa ih pominju i kad treba i kad ne treba!Zato smo mi uvek iznad njih.

  • Žika Živac

    U krvi im je da budu cinkaroši!

  • milunka

    Šta nije tačno u navedenom?To nije "cunkarenje",već dokaz "duplih aršina" prema Partizanu.Opet,šta nije tačno?

  • delija

    au bolesti....pa ti i pantic smrtno mrzite zvezdu....sine samo cu reci 6 titula za redom za vas i izbacivanje zvezde iz evrope...gde si tada bio?

  • Matrix

    Retko odvratna faca! Mislim da je covek takva nula!

  • Kide

    Uvredio se čovek jer smo ga uporedili sa nemcima. Pu cinkarošu, najgora sorta ljudi.

  • Ranko

    I koji kompleksi kad vas kecamo svaki put u derbiju

    • Nesa CZ

      @Ranko

      DERBI... 108 pobeda Zvezde i 76 Partizana... Neko nekog stvarno... 😉

    • Severa deo

      @Ranko

      Treba da napravimo duplu razliku u odnosu pobeda pa neka se ugase

  • Eric cartmen

    Cinkare

  • Naj

    Da li se pravi grobari stide?

  • Pfc

    Covek potpuno upravu. Svi znamo ko stoji iza ovoga za mc donaldsa sto smo dobili dve utakmice kazne.. Fare odakle iz?

    • fkcz 🇷🇸

      @Pfc

      UPRAVU je cinkariti? Aooo ti si pravi primer frustriranog kmečala... isti si kao ovaj sto je kmecao pred uefom... a sta da se ocekuje od jsd-ovca... pih!

  • Kruska

    Dečko zreo kao kruška gnjila.......

  • Pa ja sam

    Naravno da nije skandiralo 35000 kada to nemate na 3 utakmice u evropi...

  • Janko

    Jel moguce kolika je ovo ljiga od coveka?!

  • Ppp

    Ovim komentarom si rekao sve o sebi i klubu kojem pripadaš. Suvišno je bilo šta dodati.

  • Boki

    Srbima ne treba neprijatelj, dovoljni su sami sebi.

  • Sale

    Cirkuzant 😂😂😂

  • Darko

    Jel to ovaj sto je bio u skoli oslobodjen fizickog....?

  • Srle

    Brate, ovaj ne može ni u wc da ode a da ne spomene zvezdu... Kompleksi su to... Kmekmekme... Samo nek nas cinkari, partizanen schweine 😂

  • Mile

    Tebi su vikali bre!

  • Profesor LGBT?

    Nismo isti... Teski kompleksi

  • rsrs

    Vi ste kao jaki,Bog zna što ste takvi,godinama milimetra niste makli..... Veliki Šavija sve objasnio

  • Xl

    On njima u molbi objasnjava neke stvari i pljuje drugi klub iz svoje drzave, o Boze, kakav mozak🤦‍♂️😯

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima