Poništen gol Zvezde pod lupom do srede: Sudijska komisija već najavila analizu ovog momenta! (VIDEO)

Crveno-beli tvrde da su oštećeni, oglasio se i Karadžić

Komentari

  • Dragan

    A kazna za Stojilkovića ??? A da, to ne sme da se komentariše "po preporuci UEFA". A za prekršaj nad golmanom sme??? Dobro pogledajte snimak: pre nego što je igrač gostiju uputio loptu prema golu sudija je svirao prekršaj nad golmanom!!!

  • Mister No

    Budimo realni, 5-erac je 5-erac svaki kontakt sa golmanom u ovom prostoru ide u golmanovu korist. Bili su toga svesni i igraci zvezde, pogledajte njihovu reakciju, nisu se bunili..

    • Dragan

      @Mister No

      Mislim da u 154 derbiju Tavamba dade identican gol koji bi priznat? Bez obzira zasluzena pobeda Partizana.

  • Delija

    Gol je čist ko suza odigrali smo tužno ali ovo je velika greška

  • ДР

    Стојковић ову лопту није пипнуо...

  • Nebojsa

    Zvezdas sam i nemojte molim vas da me zasmijavate,nismo zasluzili nista...pa da nam se ista i analizira kao i proslih 6,7 derbija,samo TISINA !!!

  • Џокс

    Гол чист као суза

  • S

    Pa sto onda nije sviran faul nad Manojlovicem pre par sezona? Prekrsaj je bio jos zesci, Tavambi je gol priznat?!

    • 1389

      @S

      2:0 sudija svirao kraj hahahahaha

  • Cemu, gde obraz

    Stani, pravdas se nekom posle onakva dva penala sa Indjijom??? Pa ko je ovde lud?

  • sever

    Ako cemo redom, posteno je reci da je protiv Indjije prvi penal bio nepostojeci (jeste prekrsaj ali van kaznenog prostora), drugi penal stvar sudijskog uvjerenja i pitanje da je bilo u zvezdinom kaznenom prostoru da li bi to sudija svirao. Isto tako reaalno je da je danas ponisten cist gol Zvezde i da nije bio Stojkovic golman, nego neko sa manje rejtinga, nisam siguran da bi to sudija svirao kao faul. E sada, druga je stvar igra Zvezde i ne samo veceras nego u zadnju godinu dana. To je stvar posebne analize (jedva prosli Suduvu koja nas tamo sabila u bunker, izgubili od Helsinkija, sabijeni u misiju rupu u dvomecevima protiv Kopenhagena i Yang Boysa, Borjan u Danskoj brani 4 penala a nasi 4 puta prebacuju precku...,, protiv Bayerna bez suta u gol, veceras isto, nevidjena bruka protiv Indjije, odgadjanje teskih gostovanja protiv giganata Vozdovca i Cukarickog...). Takodje, nije igrac iz nase skole dolaskom Milojevica dobio sansu, kao sto nije moguce da su svi promasaji kao Ilic i Milosevic iz Spartaka, Meleg, Jevtovic, Causic, Stojiljkovic, Pesic, Ivanic, Cafu, Ebisilio,Gajic, Hajdin...ostali koji igraju uglavnom dolaskom u Zvezdu nazaduju. Jednom reci niko nije napredovao kod Milojevic jer ne postoji sistem, sva igra se svodi na beskonacno vracanje lopte golmanu i nabijanje kao na seoskim livadama.

  • Marko

    Cist faul nad golmanom vidi se iz aviona ne gubite se.

    • Delija

      @Marko

      Leci se,cist faul kao sto je cist Zvedi penal protiv Indjije

  • Pravilo

    Čim golman stavi ruku na loptu u petercu, ne sme niko da pipne ni loptu ni golmana.Tako da je ovo čist faul jer je golman imao obe ruke na lopti.

    • Џокс

      @Pravilo

      Погледај мало боље

  • Trtoguz

    I sta ima Zvezda od toga...kaznice se sudije 1do 2 utakmuce i to je to..sudija odradio dobar posao za partizan, uzeo dobar novac i boli ga uvo za dve utakmice pauze

  • U

    Ma kako da ne pod znakom pitanja je. Postavite vi pod znakom pitanka mec sa Indjijom, Vojvodinom i ostale sklanjalice i sumnjivi penali za Zvezdanu.

  • miki

    cist gol zvezde ovde se prica o ovoj utakmici partizan je bio bolji al da je priznat gol sasvim bi bio frugojaciji tok utakmice da je zvezdi priznat gol..... stojkovic promasuje celu loptu i jps nije ni bio jak centarsut

  • AHAB

    ŠTA IMA DA SE TU PREGLEDA... PRE NIJE FAUL, NEGO ŠTO JESTE....ALI,IGRA TOLIKO BEZIDEJNA, NAŠA,DA OVAJ DETALJ NE TREBA NI POTEZATI,DA SE NE SRAMOTIMO....TAKO SMO I U MINHENU PRIMILI 2 U ZADNJIH 10 MINUTA,I UVEK ĆEMO DOK ONO MRTVO PUVALO MILUNOVIĆ,I OSTALI IZ ODBRANE BUDU OVAKO IGRALI.... NAPAD,TEK NEĆU DA KOMENTARIŠEM... DAJTE NEKOJ OZBILJNIJOJ EKIPI BAR 2,S DA NIJE PENAL....ZEMLJACI,STRPLJENJE NAM JE PRI KRAJU !!!!

  • Aco

    Evo mene je sramota u vase ime "delije" kad vi ne znate sta je sramota.Vi ste danas trebali imati 2 boda manje od Partizana a ne 1 vise jer da nije bio osamnaesterac protiv Indjije tako bi bilo.Pravi navijaci Zvezde su priznali poraz i to je to kao sto su svi normalni navijaci Partizana radili prije ,a ovde niko nije kvalifikovan da komentarise sudjenje jer da jeste neko od vas bi bio sudija a ne komentator na postu novina.

  • rf

    Prvo da izanaliziraju utakmicu protiv Indjije iz proslog kola. Tek onda moze ova na analizu

    • Nesa

      @rf

      E lepp si napisao... Brze bolje sazvali hahahah A ona analiza ceks... Pu jadnici

  • Mbappe

    A Indjija rodjaci, jel ce se i to razmatrati i zasedati?

  • BojanSK

    Jel nas neko ovde namerno zajebava??? Tu su bar pravila jasna, golmana ne smes.jace da duvnes u oetercu, kamoli da ga povuces pa.izgubi ravnotezu. A sta li je tolko hitnije za razgledanjen od.poklona u Indjiji, ja.mogu samo da se dosekjam.

    • Boba

      @BojanSK

      O kom povlacenju pricas kada je golman bio iza igraca zvezde i kada je video da ne moze doci do lopte bacio se unazad simulirajuci prekrsaj.Ali,i partizan je nekoliko puta bio ostecen u derbiju i to je u fudbalu normalno,nekad ti sudije pomognu a nekada ostete

  • Istina

    Oko indjije se niste cimali.. Smesno

  • Era

    Svaki kontakt sa golmanom u petercu je faul, valjda toliko znate pravila sekundarci ili da se ponisti tekma i dva gola fore dako se zadovoljite time 😂. Oducili su vas od fudbala, ni jedan udarac na gol za 90 min., pokrijte se usima i cutite najpamenije vam je.

    • Dreka

      @Era

      To je tacno Zvezdas sam Ali isti tako je bilo kad ste pobedili 1 3 na marakani kad je tawamba dao gol Isto je bilo kontakta sa manojlovicem u petercu i nije bio faul i dali ste gol Tako da cuti te molim vas Da je vama ovo bilo kukali bi sledeceg derbija

  • Oki

    Sad ce nesto strucnjaci da nadju da zadovolje terzu

  • Kiza i Komina

    Da se ponovi utakmica i da se svira dva penala za zvezdu.

  • 🇮🇩

    Iskreno cist gol ali bi bio najverovatnije uteha...

  • Vex

    Mislim da smo i prošle sezone izgubili derbi,ali to već prelazi u zaborav. Pamti se broj titula a i ova tekuća je u vitrini Zvezde. I o ovom derbiju ce se pričati par dana i to je to,pa grobarčići,uživajte u ovih par dana,a na titulu će te morati da sačekate bar deceniju. Tako smo u mogućnosti.. U svakom slučaju,čestitke. Imali ste mnogo veću želju da pobedite. Valjda je to zbog kompleksa..

    • Aleksa

      @Vex

      Prijatelju,mene bi bilo sramota to da slavim sto si ti rekao... znas kako se kaze: " Derbi boljem,titula kome mora".

    • Oki

      @Vex

      Druze bolje mislu kako cete sa ovom igrom dalje o evropi da ne pricamo

  • Kole

    Potpuno "neprimeceno", Zvezda je u poslednja tri prvenstvena derbija dva puta pokradena. Prvi put kada je Benu ponisten regularan gol i kada je Partizan dao gol iz ofsajda, a evo i sada..Ranije je ostecena i u derbiju kada je Leonardo laktom udario Friponga a za to nije dobio ni zuti karton (kod rezultata 1:1 u derbiju koji je odlucivao titulu). A za svo ovo vreme graja i vika na Zvezdu, valjda da se sakriju tragovi..

    • PFCNesa

      @Kole

      a gol posle dodavanja van linije.....a da tu je ostecen Partizan cekaj a odbranjena lopta na gol liniji..... a da isto....

    • Nenad Republika Srpska

      @Kole

      E pa pajdo kako zaboravi gol iz auto gola, pa onaj čuveni boacijev ?

  • Kole

    Jeste bio cist gol i sigurno Zvezda ne bi izgubila da je priznat (ista situacija kao kada je priznat gol Partizanu za titulu, kada je Tavamba bio u kontaktu sa Manojlovicem). Sa druge strane, proslo kolo je uzela tri boda zahvaljujuci sudijama, pa se sad iznivelisalo. Inace, Partizan danas puno bolji..

  • sonsi

    Cuj smetao golmanu...

    • nibrS

      @sonsi

      Peterac je u pitanju, neznalice...

  • pfc

    Peterac svaki kontakt s golmanom je faul a ovde ga ima znaci 2:0 i cao do iduce...🙂

    • Nexa

      @pfc

      Znaci golman moze da pukne pesnicom iz cista mira protivnika i da dobije faul u svoju korist, i to je kontakt j da? Daj nre ne lupaj, smesan si.

    • Djole

      @pfc

      Je li bio peterac kada je Tavamba bio u kontaktu sa Manojlovicem i kada vam je priznat gol u derbiju koji je odlucivao titulu?

  • pfc

    Peterac svaki kontakt s golmanom je faul a ovde ga ima znaci 2:0 i cao do iduce...🙂⚫️⚪️

  • Marlon

    Gospodo iz Zvezde i sudijske organizacije, kako vas nije sramota, pa vi treba najviše da ćutite.... Sram vas bre bilo....

  • posmatrac

    Kad je kontakt sa golmanom u 5 metara to je faul...samo ovde je problematicno sto je Zander prvo igrao sa loptom pa tek onda imao kontakt sa golmanom. Cinjenica je da smo sramno igrali i zasluzeno izgubili.

    • Nesa CZ

      @posmatrac

      Ma nije Žander imao kontakt sa golmanom, već je Stojković umesto lopte zgrabio Žandera... Ok slabo smo igrali i izgubili, ali već 3 puta nas u derbijima kradu sudije...

  • Veljko

    Realno partizan celu utakmicu bio bolji..zvezda nije imala sut u okvir gola..sami su krivi...

  • Koga briga

    O cemu pricate... Penal ko kuća

  • Fflf

    Мало је један тенк хахахахаха.

  • Danilo

    Cim nesto nije u korist Zvezde odmah je pod lupom FSS. Svaki kontakt sa golmanom u sesnaestercu je prakticno faul a igrac Zvezde je prosto odnio Stojkovica pa ne znam sta tu noje jasno. Ali zato penal za Zvezdu zbog faula na 18 m nije sumnjiv i nije ni pod kakvom lupom. E moja crveno-bela kokezijado i terzijado dokle ces sijati razdor medju srpskim narodom?

    • Nesa CZ

      @Danilo

      Misliš Stojković skočio na Žandera... Alo dubiozo pogledaj ko je koga faulirao...

  • terza1.

    Eh da je zvezda uspela da uvede VAR.

  • Veljko

    Ajde bre vi komentarisete sudjenje..realno odgurnuo je stojkovica ledjjima..zvezda davala golove na derbiju iz kornera i svaki predhodni derbi obavezno nepostojeci penal...a ovo protiv indjije da ne govorim..ne vredjam nikog ali ljudi budite realni..pozdrav.

    • Nexa

      @Veljko

      Ako iko bude realan kao ti, onda mrka kapa.

    • Kole

      @Veljko

      Odgurnuo ledjima, a covek se sa mesta nije pomerio? Pa vi imate dva penala u poslednjih 4-5 derbija a Zvezda jedan.

    • Boba

      @Veljko

      Odgurnuo ledjima,vecu glupost nisam skoro cuo,golman pogresno procenio let lopte,zakasnio i iscenrao kontakt i pao unazad,providno ali je sudija naseo.

  • Srbin

    Faul kao kuća smetao je golmanu da uhvati loptu, golman ima 100%pravo na loptu ako je bliže njoj samo malo da mu zasmeta faul.....

    • sonsi

      @Srbin

      Ido preskaci lastis nije ovaj sport za tebe

    • Nesa CZ

      @Srbin

      Tako je, ako je bliži njoj... Eeeee, pa pogledaj snimak naučniku pa vidi koje bliži lopti i ko je prvi dotakao loptu... ČIST GOL

  • Gost

    Žander igrao rukom. Tišina i ispoštuje tu komisiju kako treba. Ne brukajte se pred Svetom.

  • miki

    nije govora o faule.grobari su nas zasluzeno pobedili.nismo zasluzeno dobili taj gol!

  • duka

    Faul nije bio ali nema opravdanja za ovakvu igru a i sudije padaju puno na foliranja

  • Milan2

    Ma odmah da se ponisti utakmica...lopurde zvezdaske

  • Bice bolje

    Marin od pocetka utakmice nekako delovao nemotivisano...o ostatku ekipe necu ni trositi reci. Pohvake jedino Borjanu I Zanderu.

  • Nexa

    Nikad gori nismo bili, i opet moraju da nas pokradu da ne pobedimo...

    • Zic

      @Nexa

      Ovo liči na izjavu recimo nekog igrača Inđije posle utakmice sa zvezdom.

    • ...

      @Nexa

      Ma sta nam rece dete malo aj na spavanje molim te...

    • Nexa

      @Nexa

      @... Rekoh ti ono sto je i ekslert za sudjenje rekao, ali klincima je dzaba pricati neke stvari dok ne odrastu.

  • Eee

    A mak'se,pa zna se sta je golman u se'snestercu,faul k'o kuca,!!!

    • Lomi

      @Eee

      A ne u sesnaestercu, nego do Autokomande..

  • Dokle vise

    Sramota od drzave i sudija, sta je sa Indjijom ? Gde je hitan postupak ????

  • Munja

    Gol je čist, nema ni f od faula. Ali dragi moji zvezdasi, mi nismo zaslužili taj pogodak jer smo igrali sramno da ja ne znam da li da osjećam tugu ili bes. Sramota!!!

  • Milan

    Smesno kakav faul.al nas igra je sramota

    • zvoncica

      @Milan

      Apsolutno se slažem!

    • 1992.

      @Milan

      Priznajte im taj gol, ali vratite Inđiji barem jedan bod(da ne idemo dalje u prošlost). 🌑⚪🌑⚪🌑

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima