≫ 

Zvezda lobira da se dozvoli osam stranaca po ekipi: Svaki preko četvrtog se plaća više!

 ≫ 

Četiri nije dovoljno, smatraju u Ljutice Bogdana, a iza svega stoji prvi operativac kluba Zvezdan Terzić

Komentari

  • Cekajmo

    30. septembar 2019 | 13:54

    LJUDI DZABA SE PREPUCAVAMO CEKAMO OBRAZLOZENJE I SAOPSTENJE EKSPERTSKE GRUPE NA CELU SA beusanom.

  • VALJAK

    30. septembar 2019 | 13:03

    BAHATI I PREPOTENTAN TERZIC SRAMOTA ZA SPORT.

  • Floyd

    30. septembar 2019 | 12:25

    Nema smisla da se poredimo sa jednom Nemačkom i njihovim fudbalom jer stvarno nema smisla. Kod nas je jedino superliga do nekud profi Liga i to je to, dok je Liga ispod vec polu amaterska, dok u Nemačkoj osim prve Bundeslige postoje još tri niže profi lige dakle dovoljno prostora i klubova na profi nivou za razvoj domacih igrača. Tako je i u ostalim ozbiljnim fudbalskim zemljama. Hvala to je bilo moje misljenje.

  • Dragan

    30. septembar 2019 | 11:44

    Ostavimo po strani navijačku pripadnost sada je pravo vreme da su udružimo i da napišemo peticiju i krenemo u borbu protiv ovog ludila. Ovo je Srbija dajte da tražimo da se uvede pravilo obavezan klinac u startnoj postavi u domaćem šampionatu, da jedan jos klinac mora biti na klupi. Hoces 5-og stranca? 2 milona eura plati da igra....Hoces 6-og? 4 milona eura... Hoces 7-og 10 milona eura upati I neka igra.... Moramo ustati protiv ovoga... Uskoro će napraviti kao u kosarci da budu većina stranci

  • Boli derbi a tek ce da boli

    30. septembar 2019 | 11:39

    Ukoliko se ovo dozvoli i promeni pravilo u sred sezone uprkos pravilniku, koliko sutra istupiti iz lige i to je to

  • Ispravno 100%

    30. septembar 2019 | 11:27

    Pustite me toga, nasi domaci,mladi igraci, treba im dati sansu i td....To nigde ne pije vodu, domaci igrac ako je kvalitetan i dobar uvek ce igrati pre stranca, veliki broj kvalitetnih igraca u CZV i Partizanu podize kvalitet kod nasih igraca, je l u ovom slucaju moraju zestoko da se bore za mesto... Pogledajte Natcho u partizan skoro se nije pojavio ovakav igrac na nasim prostorima, La Para u zvezdi izmislio fudbal za Simica,Jevtovica i jos mnogo drugih... Jedino pravo resenje za razvoj naseg fudbala i mladih igraca je da se napravi kvalitetna liga do 21 god kao u svim Evrop.zemljama.. I to podize kvalitet, i mladi imaju kontinuitet igranja, je l prelazak iz omladinskog u seniorski fudbal je brutalan, i tako gubimo mnogo igraca...

  • Aleksandar

    30. septembar 2019 | 10:25

    Ne treba se zaletati, samo mirno odreagovati, ukoliko im i ovo udovolje, onda je jasno.. pravac UEFA! Najveca srpska bruka FSS je isto tako uveo ogranicenje Partizanu na 1 (slovima: JEDNOG) slobodnog igraca i onemogucio dolazak Rajkovica. Odavno je jasno sta se radi u "savezu", ovim potezom bi se jos dodatno ukopali! Upravo zbog ogranicenja broja stranaca Partizan su napustili Valiente i Enache. Pravila se ne menjaju tokom prvenstva, NIKAD! Bilo bi zanimljivo kada bi Partizan pred plej-of imao 5-6 bodova prednosti, verovatno bi instantno vratili i podelu bodova, koja je, ponavljam uvedena nakon zahteva jednog (ne)coveka, potom i izbacena na zahtev tog istog (ne)coveka. (ne)Sportski pozdrav!!

  • ⭐♦️⭐♦️⭐♦️⭐♦️👊👊👊

    30. septembar 2019 | 10:07

    FK OBILIC 🔐🔒🔒🔒🔒

  • Marlon

    30. septembar 2019 | 10:02

    Šta ovi ljudi rade u našem fudbalu, pa to nema ni na Madagaskar, toliko o tome koliko smo daleko dogurali u sportu..... Zvezda kroji prvenstvo kako njoj odgovara.... Sećate se da je bilo 6 stranaca dozvoljeno, pa Zvezda izadje sa predlogom da se spusti na 4 jer joj nije u tom trenutku odgovaralo 6.....pa podela bodova, opet Zvezda predlaže, pa se posle 2 god ukida isto na predlog zvezde..... Šta se dešava sa VARom gospodo..... Daj da istupimo svi iz lige, da Zvezda stalno bude prva, jer ovo šta radi Zvezda, FSS, sudije.... nema ni na Madagaskaru, rekao sam već to na početku..... Sva sreća ima par momaka, naših u Švici koji imaju prijatelje u UEEFi.... Pa redovno izveštavaju o čemu se radi u našem fudbalu..... Očekujte uskoro SRPSKI KALČOPOLITI...... A ovakve ljude poput doktora i sličnih na mesto gde i pripadaju.... Neće im pomoći ni onaj duh što lebdi iznad Rajka Mitića.....

    • 30. septembar 2019 | 10:25

      zvezdas-rajvoSa

      @Marlon

      Kada Kalcopoli nije bio za vreme Mirka Marjanovica i Toleta nece ni sada... Jadnici jedni, kad god vam ne odgovara,kukate, kmecite. Treba vam cetvrta frakcija :" Kmečavci". Tako treba da joj date ime.

    • 30. septembar 2019 | 11:38

      Marlon

      @Marlon

      Ovo što Zvezda, zajedno sa FSS radi, nije nikada zabeleženo niti u jednoj zemlji, pa ni za vreme Toleta... Da se ovoliko krade, na očigled svih i da ih za to boli uvo, nikada nije nigde zabeleženo.... Pa čak do te mere ide, da pravi navijači Zvezde vide šta se radi i sramota ih je takve Zvezde, doktora i ispranih mozgova kao što si ti..... Zvezda je rak rana Srpskog fudbala.... Ne želim nikome zlo.... Ali neće se ovo dobro završiti po CZ došlo je i do UEFE.. Pod radarom ste..... Koliko ste para uložili u tim, mogli ste neki bod uzeti u LŠ i doneti ovoj zemlji neki bod, a sa ovakvom selekcijom i ekipom, nećete uzeti ni jedan jedini.... Ima Olimijakos da vas oduči od fudbala.... A ne verujem da je dao 10mil samo na obeštećenja igrača...

  • x-XpLoSiivE-x

    30. septembar 2019 | 09:08

    Kad je Partizan trazio var zvezda je bila protiv, sve do faula nad Stojkovicem i ispravo ponistenog gola i sad je zvezda glavna da se uvede var. Tako isto i sa strancima dok je Zeljko Pantic pricao da je ogranicenje stranaca ludorija i da Partizan nema luksuz da gomila strance kao ovi sto su ojadili Agrobanku svi su pljuvali po njemo, gle cuda sad od jednom terza hoce da se ukine limit. TERZINO LICEMERJE NEMA GRANICE

  • Terza magija

    30. septembar 2019 | 08:52

    Terza trazio da se prepolove bodovi,terza trazio da se to ukine,terza trazio da igraju 4 stranca sada trazi da se to ukine,terza Bio protiv Var sada trazi da se i to ukine i da se uvede Var...samo se pitam sta taj covek zeli,on bi menjao zakone svaki minut onako kako njemu odgovara,zasto je doveo 8 stranaca,i plus Marin,Degenek i Borjan sa dvojnim drzavljanstvom,hoce li uskoro traziti da zvezda igra da 16 igraca a protivnici sa 8 od njega je sve moguce

    • 30. septembar 2019 | 10:43

      noleeee

      @Terza magija

      Marin nema dvojno drzavljanstvo jer Njemac ne moze da ima dvojno drzavljanstvo a on se njemackog nece odreci nikad.

  • Zvezdas 1960 1000posto

    30. septembar 2019 | 08:39

    Ovo je bruka pricamo o zapadu i strancima ,pola Srbije nema zube,trecina nema da jede ,polovina da se greje ,puno njih nema gde da zivi pogledajte onu grotu od Boga decu koja samo zele da jedu.A vi gospodine ako vam je u Srbiji tesno idite na zapad ,samo znajte da nebi mogli kao ovde pokradete pa se vratite ,pu pike nikom nista.Posto ste strucnjak cudi me da vas ne uze neki zapadnjacki klub ,znajte da se sa ovakvim vasim cirkusom nebi zadrzali ni dok nabrojite do cetri.Znam da ce me Zvezdasi sad napasti da sam Partizanovac ,a vi moji bajni Zvezdasi kao Zvezdas sam od vas milion puta casniji i posteniji.

    • 30. septembar 2019 | 09:00

      Istina

      @Zvezdas 1960 1000posto

      Svaka cast sve istina .

    • 30. septembar 2019 | 09:26

      Nesa CZ

      @Zvezdas 1960 1000posto

      Ok, tvoje mišljenje... Ali objasni molim te kakve veze ovo što si napisao ima sa fudbalom i konkretnim predlogom, osim tvoje želje da vređaš Terzića...

    • 30. septembar 2019 | 09:44

      Darkobg

      @Zvezdas 1960 1000posto

      Ko te pitao da li si castan i posten? Obicno ti sto sami sebe hvale budu bas suprotno. Gospodine nije fudbal kriv sto nam je u drzavi ovako stanje.. Neka svako radi svoj posao kako treba i bice bolje. Vi radite ono sto znate a nase funkcionere da nam jos mnogo godina uvode Zvezdu u LS.

    • 30. septembar 2019 | 13:15

      Saša

      @Zvezdas 1960 1000posto

      Puna podrška terzi više je uradio za zvezdu ovih 5 godina nego pre njega 27 godina zajedno... Terza magijaaa....

  • Miga

    30. septembar 2019 | 08:10

    Nije u redu kako ce se razvijati mladi igraci i gde ako zvezda ima osam stranaca gde tu ima mesto za mlade znamo da su kupili najbolje letos i gdesu u Graficaru toje lagarija Zvezdan je obicna Muckara i Zvezda i Partizan imaju po cetrdeset igraca porasturani po nasoj ligi pa nista ovoje cista laz ulaganje u mlade kupis dvadeset igraca u prelaznom roku i onda u Graficar sa njima tu je razvojni centar pa onda prodaja po Evropi za 800-1000000 mozda neki put i malo vise njemu je dok je na vlasti da ima rezultate jer on tu vecno nece biti zasto se kupuje tolko igraca nasih u toku letA ako ti treba 8 stranaca na terenu Da Komsiji lipce krava to je to😭

  • Mc

    30. septembar 2019 | 05:44

    Čas iz geografije Nemačka nema 100 miliona stanovnika. A što se tiče stranaca nisu u Srbiji samo Zvezda i Partizan ti koji igraju fudbal. Pogledajte sastav reprezentacije.

  • Aleksandar

    30. septembar 2019 | 05:10

    Lobira.. zanimljiva rec, ne sluti na dobro. A ne treba tako, Zvezda ne lobira, Zvezda trazi da se raspravlja i na kraju odluci- da li je opravdan zahtev da se poveca broj stranih igraca koji imaju pravo da igraju u domacem prvenstvu. Ako neko “lobira”, to po meni znaci da se sunja okolo, sapuce obecava preti ili kuka.. to Zvezda ne radi. Zahtev je podnet zvanicno, svi znaju koja je poenta i zbog cega je zahtev podnet. Zasto gluma i oponasanje lose zapadne medijske scene..

    • 30. septembar 2019 | 08:27

      ggg

      @Aleksandar

      U pravu si, Zvezda ne lobira, Zvezda se prvo napravila blesava, natrpala tolike strance, ni sama Zvezda ne zna vise koliko igraca ima u rosteru, onda popili samarcinu u derbiju i shvatili da nesto ne stima i da nisu toliko za*ebani ko sto su mislili, i sada ne lobiraju, nego kukaju svojim zvanicnim otvorenim herojski predlozenim predlogom, jer i oni sami znaju sta ce to znaciti ( u prevodu Terzic i Mrkela) ako ne dodju do titule i nekog boda u LS.

  • Meksa

    30. septembar 2019 | 04:09

    Mislim da za strancima nema potrebe , maksimalno bi trebalo dozvoliti dva stranca po klubu ako je klub sposoban za ligu šampiona i ligu evrope.Zakon o sportskim društvima i imovine odmah doneti .Da se privatizuje i da se zna ko šta plaća. U Srbiji ima talenata samo nam je liga očajna, problem je finansiranja klubova .Nisam rasista, ali bi bilo normalno da je klub sa ovih prostora beo , da nadjemo i stvorili te momke koji će sutra igrati i biti slavni.

    • 30. septembar 2019 | 08:33

      Ja...RS

      @Meksa

      Sta ti mislis ako bi se privatizovali klubovi da bi ostao ovaj zakon uzmi primjer Celzija kada je prodat odma je "napunjen" strancima i to vecinom spancima e tako bi se i nase skole mogle odmah da pogase jer bi vlasnici kupovali ono sto njima odgovara da dodju do sto vece zarade.

  • Mare

    30. septembar 2019 | 03:14

    Ovi i dalje placu Sta uradi crni Suma

  • Dgema82

    30. septembar 2019 | 01:59

    Terziću, Partizan ima veliki broj vanzemaljaca... U liku omladinske škole.. Koja su igrala protiv tvojih stranaca u derbiju... Neki je tek posle derbija napunio 17 godina... Neki nema ni 19,treci jedva 20...e moj terza, sjebo si OFK Beograd... Sad ćeš i zvezdu

  • Aleksandar

    30. septembar 2019 | 01:44

    Terzo ne mlati, treba uvesti granicu odlazaka nasih igraca na 27 godina. Pa kome je cef ranije da ide neka odma ko klinac pocne u Barsi, Realu ili negde van granice.

    • 30. septembar 2019 | 13:31

      Ivan

      @Aleksandar

      O cemu ti pricas, fudbal odavno nije sport nego posao kao i svaki drugi, sve se vrti oko novca, najveca je glupost ogranicenje stranih igraca, to nema nigde, pogledajte evropske lige, pa kosarku ne bi imao ko da igra da nema stranaca, i plus su doneli kvalitet u igri.....

  • Vlajko

    30. septembar 2019 | 00:43

    Može i 8 stranaca ali samo ako imaju 30 posto odigranih utakmica koje odigra reprezentacija zemlje iz koje dolazi.

  • Dado Nk

    30. septembar 2019 | 00:34

    Ja bih im dozvolio i 11 stranaca odmah...Okoreli sam Grobar,ali sam isto tako i realan.Savo Milosevic iako tek kao pocetnik u svom poslu covjek ima viziju.Trazio je da bude on taj koji ce da dovodi igrace.Spoj ekipe iskustva i mladosti,brza krila,u sredini iskusne igrace koji znaju sa loptom (Natko i Tosic) iza dva Spartanca koji ginu(Zdjelar i Šćekić)pozadi srčane i hrabre odbrabene igrace,pojedini imaju nedostataka ali to nadoknadjuju borbom i upornoscu,sa bekkovima koji imaju i ofanzivne karakteristike...Evo 26god otkad znam za Partizan i svim srcem navijam.Po prvi put me odusevljava ovakva igra.Igramo napadačk,ayraktivan i moderan fudval u kontinuitetu.Uz dobar zimski prelazni rok i jos dva,tri pojačanja dzabe tebi TERZICU i 11 Hitlera.Otkadcsi poceo da se oslanjas na strance i malo se ponio i zanio,ali si se malo zaigrao.Zvezda je najopasnija bila sa svojom nazovimo djecom,koja ginu za klub,uz par kvalitetnih stranaca koji se brzo uklope i ostali prenesu tu atmosferu na njim,i taj osjecaj.Poredis Njemacku i njihove klubove sa Srbijom i nasim klubovima.Minhenu 1860 koji je u trecoj ligi je visi budzet nego svim klubovima u nasoj ligi.Ti si tip koji se prvenstveno ne razumije u fudbal a kamoli u sport uopste.Kako si kao oporavio Zvezdu uz pomoc Vučića,tako ces je dovesti u ćorsokak opet.To si ti priznao,da ne bude posto sam Grobar da sada opet mi napadamo Zvezdu.U izjavi za Telegraf si prije jedno 20-ak dana javno rekao da ste ljubimci drzave i naroda.

  • Nesa

    30. septembar 2019 | 00:24

    Kakvo licemerje grobara, dižu glas proti stranaca, a glavni igrači im Suma, Sadik, Asano, Natko

    • 30. septembar 2019 | 08:20

      Kiza

      @Nesa

      Da, ali to je 4 a ne 8.

    • 30. septembar 2019 | 09:30

      Nesa

      @Nesa

      Kizo to što neko drugi nema više stranaca, nije razlog da tržište ne bude otvoreno... Isto ko kad nam deca od 18 godina idu u inostranstvo...

    • 30. septembar 2019 | 12:14

      Baki

      @Nesa

      A be nesko pa gde ces veceg licemerja od ovog zahteva? Kada niste imali za vodu i struju i kada su vam rasle pecurke na terenu trazili ste da se smanji broj stranaca sa 6 na 4. Sada, kada vam ide dobro uz pomoc drzave, ne i pritiv Partizana, trazite da se poveca broj. I to ne da se vrati na 6 nego odmah duplo. I to nije jedini primer, ima ih jos alu da ne nabrajam sad.

  • Krkan

    30. septembar 2019 | 00:09

    Moze komotno i 10 stranaca .pojma Vi nemate. Pored Sava Milosevica nemate sanse.

  • Stefan

    29. septembar 2019 | 23:59

    Za našu ligu postoje samo dva rešenja, da se poveća (ukine) broj stranaca ili da se uvede pravilo da domaći igrači ne smeju da napuste ligu pre 28 godine (kao u vreme bivše Jugoslavije), ne postoji treće. Najveći problem naše lige je to što najveći talenti našeg fudbala brzo odlaze u inostranstvo i tamo propadaju, a u ligi ostaju oglavnom igrači koji nemaju nikakav ili imaju nešto malo kvaliteta.

    • 30. septembar 2019 | 09:13

      GP

      @Stefan

      Najveci problem nase lige je sto se sve udovoljava zvezdi. Ako im i ovo sada prodje, a odigrano vec deset kola onda ovo prvenstvo treba prekinuti zbog, vise nego ocite, neregularnosti. Oni trazae osam stranaca zato sto ih toliko imaju, jer da imaju npr 7 trazili bi 7 ili 11 trazili bi 11. Vi mozete da pisete sta hocete, da pricate sta hocete, ali zvezda je uz ovakav FS i sudijsku organizaciju, najvece zlo srpskog fudbala. Posle onog zasluzenog poraza u derbiju izneli su nekoliko glupi saopstenja, pa zasto ih sada ne kazne? Da je to uradio Partizan vec bi bio kaznjen i to sigurno oduzimanjem bodova. Na ovaj nacin fudbal u Srbiji nikada nece stati na zdrave noge. Sada cemo da vidimo ko drzi sve konce u rukama sto se tice fudbala u Srbiji? Da li je to stvarno FSS (koji je inace crveno-beli) ili zvezdan terzic, doktor?

  • GROBAR PODGORICA

    29. septembar 2019 | 23:48

    Kakav je ovaj tvoj blago-teleći osmeh, koji pokazuje tvoje namere da uništiš fudbal u zemllji Srbiji. Loše su ti namere, druže.

    • 29. septembar 2019 | 23:55

      dejan

      @GROBAR PODGORICA

      zato se vrhunski fudbal igra kod rocena i djukanovica

  • Ivan

    29. septembar 2019 | 23:45

    Lako je kad ti drzava placa i petog i sestog i ostale. Bolje nasoj deci dajte te pare da se razviju kako treba nego nekim sumnjivim strancima. Upropastili ste nasu decu da moraju da idu u inostranstvo u nekim manjim klubovima da se razvijaju jer ste napunili drzavne mezimice crncima iz Afrike ili iz pitaj boga odakle a jos je i to malo pa hocete jos. Boze me sacuvaj kad bi se zbog jednog kluba menjala pravila.

  • Alo

    29. septembar 2019 | 23:44

    I to ce vam biti malo,haha namate blage veze sa zivotom balvani glupi.

  • M.D.

    29. septembar 2019 | 23:38

    Terziću u stranim klubovima strane igrače plaćaju sami kubovi ,a kod nas država.Što manje stranaca veći dražavni buđet,i veća arfimaciva domaćih igrača.Možda čelnici klubova nemaju koristi ali država ima.Što se tiče poboljšanja kvaliteta igre zbog srani igrača mala je korist od gledanja jer ne mogu da igraju zbog tih stranac.

  • terza1.

    29. septembar 2019 | 23:38

    Koliko meseci bajboka ukupno ima Uprava ovog kluba, koji stalno ima predloge za spas srpskog fudbala? Naravno u sred sezone, kad ih Partizan rastavi na sitne komade.

  • Gio 610

    29. septembar 2019 | 23:31

    6 je pretaman

  • trener

    29. septembar 2019 | 23:29

    A kada ce onda naša škola da dodje do prvog tima. Pa što samo juče si pričao da je to budućnost i novac Zvezde. Pa jel bi to onda bio srpski klub, kako se hvalite ili? Sami ste tražili limit od 4 stranca, navodno zbog omladinaca, šta sada, brzo ste ih zaboravili. AV oteraj ovu bagru.

  • Duke

    29. septembar 2019 | 23:28

    Unistio Covic srpsku kosarku a ovaj ce srpski fudbal!Od kada je Zvezda prvak u fudbalu i u kosarci krstenog igraca nisu izbacili za reprezentaciju.Pardon jesu Gobeljica!

  • Hwhb

    29. septembar 2019 | 23:23

    O pravilima je trebalo da se brine prilikom sastavljanja ekipe, bar su neki tako radili... Cuj 8. stranaca ni manje ni vise, toliko jer ih toliko ima Zvezda. Da se razumemo, i ja sam prvi protiv pravila o 4. stranca, trebalo bi da ih ima vise ali 8. je mnogo. Ali cak i da izglasaju pravilo o povecanju ono bi trebalo da stupi na snagu tek od 1. januara jer su klubovi gledali da uoci ovog prelaznog roka gledali da ne premase broj od 4. stranca, dakle ako bi ga automatski to bi znacilo da se favorizuje Zvezda jer oni su u prelaznom roku nagomilali strance, potom van prelaznog roka izmenili pravilo o strancima, svi ispadose ovce samo Zvezda pametna.

  • Hogar

    29. septembar 2019 | 23:23

    "Druže Tito nešto bih te pit'o, nešto bih te pit'o. Smiju li se imati po dvije, imati po dvije? Smije sedam, samo budi vrijedan, samo budi vrijedan."

  • crvena zvezda tirana 1945.

    29. septembar 2019 | 23:23

    Kako su bistri ovi što su navikli da od osnivanja pišu svima pravila. Da se plaća svaki stranac preko 4, a samo njima država u šleperima doprema novac. Sve to u sred sezone kad samo oni imaju stranaca na kilo i ne znaju da ih iskoriste. Dajte prvo da vam se prizna još neka titula iz vremena Vlastimirovića , a VAR neka uvodi naslednik Don Terze kao najiskusniji fudbalski radnik.

  • Vakum

    29. septembar 2019 | 23:21

    Zasto to nije trazeno pre ili posle Salzburga, Krasnodara, YB? Ako je vec zbog njih problem? Ne, nego se trazi posle Partizana da se opravda abnormalan novac ulozen u najskuplji tim ikada na ovim prostorima.

  • Siniša

    29. septembar 2019 | 23:15

    Dovoljno im je face "prepostene" videti i svakom normalnom ima sve da bude jasno.

  • Istina boli...

    29. septembar 2019 | 23:09

    Pa tebi ako se ne sviđaju pravila (uzgred, vi ste lobirali za tim da mogu da igraju 4 stranca na prvenstvenoj utakmici) napustite ligu i idite negde gde ćete ih sami pisati.

    • 29. septembar 2019 | 23:14

      Baster

      @Istina boli...

      Ako nam bude odgovaralo i deset stranaca u našoj ligi,biće tako. Mnogo smo moćni.. Može nam se.

  • ...

    29. septembar 2019 | 23:04

    Ma i da vam dopuste da imate 11 stranca u startnoj izgubili bi...

  • Vojvodinaš

    29. septembar 2019 | 23:04

    Uništili ste srpski fudbal, sada biste i da ga dotučete! Najbolje naša deca više ni da ne igraju... Dajte sve strance. Ma sram vas bilo... Država vam sve plaća i ovako... sada vam je malo što sve igrače pokupiste iz Srbije, hoćete i brdo stranaca da dovedete. Ma privatizujte sve klubove pa dozvolite 10 stranaca, pa neka država od toga ima nešto... Ovako trošak do troška, a pola Srbije nema leba da jede. Bolesnici.

  • Ckm

    29. septembar 2019 | 23:02

    Zasto nije objasnjeno na ciji je predlog usvojeno da je sada dozvoljeno 4 stranca na terenu?

    • 29. septembar 2019 | 23:15

      Baster

      @Ckm

      Tada nam je odgovaralo tako,sada nam odgovara ovako. Biće kako mi želimo! MOĆ

    • 29. septembar 2019 | 23:55

      Dado Nk

      @Ckm

      Na terenu ste baš moćni...Dominirate..😂😂😂

  • Samo Kazem

    29. septembar 2019 | 23:00

    Zvezdas sam ali nemoj da krivis propise. Za nase uslove imamo fantastican budzet i ti dovodis Van La Parlu, Levog beka ne mogu imena da se setim, Tomanea , onaj zadnji vezni Spanac i ne znam koga jos, vise ne mogu da ih se setim. Umesto tih poluigraca trebalo je dovesti dvojicu-trojicu kao Marin. Ovog Argentinca kao mladjeg pwrspektivnog i kraj price. Ostalo popuniti domacim i mladima iz svog pogona. Ovo je zlocin protiv zdravog razuma. Nismo mi fudbalski strucnjaci ali svi smo se hvatali za glavu kad smo citali Van La Parlinu statistiku iz donjeg dela druge lige. Ali Miloju strunjaka je ponelo malo, on misli kako je madjionicar kako ce on da napravi nesto od nekog sto niko pre njega nije. Gobeljic, Jovancic... sve Milojevi abortusi. Imali smo srecu, svi su nas nadigrali u kvalifikacijama i sve smo izbacili. Ima tu jos neki kvalitet, ne moze se sve prepisati sreci, ali SVI SU NAS NADIGRALI. Tacka.

    • 29. septembar 2019 | 23:18

      Baster

      @Samo Kazem

      Van La Para još malo pa perfektan. Odličan je. Komentar ti je baš nebuloza.

  • Nesa CZ

    29. septembar 2019 | 22:55

    Kakva histerija i ludilo grobara... Vi kao da živite u džunglama Amazona a ne u Evropi... Mnogo ste isfrustrirani...

    • 29. septembar 2019 | 23:01

      Era

      @Nesa CZ

      Ovde jedino vi histerisete sekundarci, ti prednjacis u tome evo nedelju dana. Pa kako vas bre nije sramota? Jos cete poceti da trazite da golovi vasih protivnika budu od korner do korner zastavice a visina ko u ragbi kako bi mogli da date gol. Vi ste sramota i bruka za celu Srbiju, jadni ste i isfrustrirani.

    • 30. septembar 2019 | 00:16

      Nesa CZ

      @Nesa CZ

      Evo Ero odgovori mi zbog čega ne bi tržište bilo slobodno i zbog čega ne bi igrali stranci... Verovatno zato što ih vi nemate...vidi ako već dozvoljavamo deci od 17-18 godina da nam odu u inostranstvo, onda moramo da dozvolimo i veći broj stranaca... E kada bi doneli odluku da nam igrači ne mogu otići pre, bar, 23 godine to bi bila druga priča /ali to ne možemo jer time ograničavamo pravo na rad, po zakonima EU/... Vidiš Ero ja kao Zvezdaš razmišljam racionalno i bez predrasuda, a ti kao grobar razmišljaš pun mržnje prema svemu onome što predloži Zvezda...

    • 30. septembar 2019 | 00:40

      Baki

      @Nesa CZ

      Ok, Neso CZ, bio je gol nesice nas.

    • 30. septembar 2019 | 10:45

      Bojan Radovanovic

      @Nesa CZ

      Neso, slazem se....ali da te podsetim da je upravo na zahtev Zvezde uvedeno ogranicenje stranih igraca (posle Partizanove dominacije sa Cleom, Moreirom,Diarom...), kako bi srpski igraci dobili priliku i "prosperiteta" srpskog fudbala. Zatim, da te podsetim i na regularnost samog takmicenja...mislis da je ok da se propozicije menjaju u toku takmicenja!? Na pocetku sezone se to radi, a ne u sred. Ali tu su i druge teme: Hoce li stranici povecati kvalitet domaceg fudbala!? Hoce, ako su reprezentativci ili mladi perspektivni talenti. Dakle treba imati nekakve kriterijume. Takodjer, kako ce domaci igraci dobiti priliku ako se samo trci za rezultatima??? Znaci uz pravilo o strancima treba staviti i ono o bar 3 igraca iz domace skole fudbala.

  • .

    29. septembar 2019 | 22:53

    Koliko laznih patriota na jednom mestu. O kakvim vi to nasim klincima pricate? Evo jednog mk navedite a da je vodeca figura u nekom jacem klubu, jdnog mi navedite tog? Ovo nema veze sa Zvezdom j ako ce ona trenutno imati korist od toga jer je puna stranaca. Slika i prilika su mladje reprezentacije sa sve prvim timom, dno dna. Ovde upravljaju agenti koji obrcu silne brze pare na mladim igracima koji trule po inostranstvu. Zadnjih 20 godina ni jedan nas igrac nije kljucna figura u nekom jacem evropskom klubu. Tadica sad u 30tim necu ni a racunam. A vi ovde pricate kako mladji trebaju da igraju. Sta da igraju? Bwm i audija sa 16 ko Filip Jankovic eno ga u ceskoj trecoj ligi.igracina nema sta. Pa partizan sad isto tri stranca su napravila ovu ekipu uz dva dobra klinca koja se kale sa ostatkom ekipe. Al ne mi smo zatucana nacija nama je sve sveto al zato kad nas neka Flora naguzi onda smo prvi da pljujemo timove. Sve znamo bolje od svakog a najbolji smo da delimo savete preko internet komentara. Aj bre vise patetici lecite se na drugoj strani. Nasoj ligi su potrebni stranci i potrebna finasijska korist od igranja u evropi a ne mudrovanje iz srednjek veka. I tad se uvozili stranci da rade bolje,a ne sad u 21 veku. Glumimo patrijahlnost a crkve obilazimo jednom godisnje ako i toliko. (cast izuzecima)

    • 29. septembar 2019 | 23:12

      zoki Zürich

      @.

      Bravo kralju, potpisujem ovo.

    • 29. septembar 2019 | 23:20

      Sinke Melbourne

      @.

      Bravo majstore svaka ti čast sve sam ovo htjeo da napišem i sad cu samo da kopiram tvoj komentar. Mi kao divljaci uvijek protiv svijeta i onda sa 50 godina kasnjenja usvojimo ista pravila. U ovom momentu to je potrebno Zvezdi da igra vise stranaca ali do godine isto ce biti sa Partizanom i jos barem jednim klubom, pa kad vecina bude imala više stranaca kao svaki normalan klub u EU bice nam i kvaltet fudbala veci a samim ti i navijaci ce nazad na stadione da se vrate, koga danas da gledaju pa imamo derbi sa polupraznim stadionom o cemu da pricamo onda, budimo realni mi nemamo lovu za nase fudbalere oni su skupi ali zato 90% njih greje klupu u evropskim klubovima a mladi kod nas cim se razigraju odose iz Srbije.

    • 29. septembar 2019 | 23:22

      Peki

      @.

      Vazi 11 stranaca ali i strane sudije

  • marko

    29. septembar 2019 | 22:48

    To ti je kad gleda samo svoj interes a to sto ti trunu mladi igraci po pozicijama i idu za male pare nema veze bitno da ima 8 i vise stranaca

    • 29. septembar 2019 | 22:57

      Nikola HN

      @marko

      Tako je, 8 +Degenek Marin i Borjan (polovni srbi) i za koga da navijamo?

    • 29. septembar 2019 | 23:16

      Nexa

      @marko

      @Nikola HN druze nisi informisan, Marin je stranac u tih 8 vec ubrojan, a ne pored tih 8, informisi se pre pisanja netacnih informacija.

    • 30. septembar 2019 | 05:44

      Mile sdve leve noge

      @marko

      a, đe li odlaze mladi igrači iz engleske,nemačke,španije..i tamo ima mnogo stranaca

  • Gost

    29. septembar 2019 | 22:46

    Ko ti je kapiten u U16? Dumaj Aljoša...

  • Goran

    29. septembar 2019 | 22:45

    Hahahahaha...prijatelju dzaba ti...pazi, SVE ali SVE strance da si uveo ove god na teren u derbiju isto bi bilo...PS.Znamo mi sta vas boli

  • sasa

    29. septembar 2019 | 22:43

    da je ovaj tamo gde treba,ne bi lupao ovakve gluposti...

  • GROBAR PODGORICA

    29. septembar 2019 | 22:42

    Ovaj čovek toliko želi da u njegovom klubu igra ne manje od 8 stranaca, to je čista ludost ovakvog predloga. Štaćemo sa igračima iz domaćih liga, gde oni da igraju, možda u tvom Grafičaru ili Sopotu. Naj opasniji rezultat 2:0.

    • 29. septembar 2019 | 23:08

      bio

      @GROBAR PODGORICA

      A tebi je samo bitno gde će igrači iz naše lige,a nebitno je sto nam je najslabija liga na svetu.Ne sekiraj se ti mnogo za njih,ko vredi igrace,ko ne vredi neka gleda na TV kao mi.

    • 29. septembar 2019 | 23:14

      Strasno

      @GROBAR PODGORICA

      Neka igraju isto gde i sad igraju, ne sramoti se kad se ne razumes.

  • Oni

    29. septembar 2019 | 22:42

    Koji ovo prihvate gori su od ovoga ljigavca.

  • N...

    29. septembar 2019 | 22:41

    Nista kad vec uvodimo nova pravila daj onda da uvedemo da se partizanu u derbiju ogranici broj igraca na terenu na 9 igraca, mozda ce zvezda tad imati sanse?🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    • 29. septembar 2019 | 23:13

      zoki Zürich

      @N...

      Izješće te mrznja

    • 30. septembar 2019 | 09:24

      GP

      @N...

      I sledeci derbi obavezno bez golmana da ne bi smeo da intervenise niti da dolazi u kontakt sa zvezdinim igracima.

  • Deki

    29. septembar 2019 | 22:39

    Jeli moguce da je ovaj jos ziv nakon prosle nedelje? "Prepostenko" osim toga trazi da svi ostali igraju sa deset igraca u terenu kad igraju protiv vas, onda fino da svi imaju pravo na tri izmene a vi na svih jedanest. Fudbal je postao cirkus u Srbiji a ovo lice sa poternice glavna dvorska luda.

  • Miloske.srbija

    29. septembar 2019 | 22:38

    Ja kao delija kzem ovo nikako,ajd cetiri dovoljno al uveo bi bar cetiri koji su ponikli u omladinakoj skoli kluba ili igraci u21

    • 29. septembar 2019 | 23:12

      MrX

      @Miloske.srbija

      I ihrao bi domacu ligu samo, evropska takmkcenja ne bi ni video i to je to.

    • 30. septembar 2019 | 00:32

      Nesa CZ

      @Miloske.srbija

      I šta stim... Gde bi igrali, trebala bi UEFA da napravi bar još dve evropske lige... Ono za amatere i poluprofesionalce... U kom veku ti živiš

  • 😳😳😳

    29. septembar 2019 | 22:36

    Najbolje neka budu SVE stranci,a nasa deca neka trunu i propadaju a ustvari kolko odlaze iz Srbije za desetak godina i bice sve stranci

    • 29. septembar 2019 | 23:12

      Nexa

      @😳😳😳

      Ta "nasa" deca o kojoj pricas, i ovako beze odmah cim vide priliku, tako da veci broj stranaca apsolutno nece promeniti nista ni na gore ni na bolje po tom pitanju.

    • 30. septembar 2019 | 11:04

      Bojan Radovanovic

      @😳😳😳

      Naravno da ce nasa deca odlaziti kad ih ovakvi robovlasnici kao Terzic prodaju cim dobiju priliku. Prvo ih ponizavaju, e placaju jer kao nema separa...a onda dovode strance za po par miliona uz milionsku platu...

  • Era

    29. septembar 2019 | 22:35

    Ha ha ha ha koja histerija i vrsenje pritiska na sve u ovoj zemlji od ovoga cirkusanta. Ovo nije zabiljezeno u istoriji sporta u ovoj zemlji cuda i cudaka.

  • Siko

    29. septembar 2019 | 22:31

    Pa podelite im Srpske pasoše i problem rešen

  • mister no

    29. septembar 2019 | 22:27

    Strasno!!!!

  • Realan

    29. septembar 2019 | 22:26

    Nema problema, ali tek od 2021/2022...jer su neki na osnovu ovih pravila formirali timove. A neki koji nisu razmiljali treba da izmisljaju pravila.

    • 30. septembar 2019 | 00:34

      Nesa CZ

      @Realan

      A kada vam ti iz formiranih timova odu zimus, šta ćete... Ti misliš da će vam ovaj mali Stevanović ostati još godinu dve...

  • Ujka Zitko PFK

    29. septembar 2019 | 22:26

    Pusti to sa strancima,nego kaze vako: ne treba nam placena titula,drzava cela zna da je lopovcina Karadzic Tomislav o leola ...🤣🤣🤣🤣

  • zvezdan tvorzic

    29. septembar 2019 | 22:24

    lobiram naravno.i moj sin uvodi VAR-anje

  • marko

    29. septembar 2019 | 22:24

    treba da modernizujemo nas fudbal malo,muka mi je vise od nasih jadnih pravila koja nikome ne donose dobro,pogledajte malo jace zemlje,ne zaboravimo Antica su jos kad najurili iz reprezentacije jer je hteo da se umesa u savez i da promeni neke stvari ali mi prosto navikli da stojimo u mesto i zato ni u evropsku uniju ne mozemo da udjemo jos

  • maja

    29. septembar 2019 | 22:23

    KRCUNA TI TVORZICU

  • marko

    29. septembar 2019 | 22:23

    novo pravilo fss.partizan u ligi igra bez stranaca

  • Partizan pa Bog

    29. septembar 2019 | 22:23

    A sta cemo sa nasom decom ? Hocemo ih prodavati od 16 -17 a dovoditi strance sa dve leve noge , odakle novac za strance kada nemate ni nase da platite .

    • 29. septembar 2019 | 22:36

      Cek

      @Partizan pa Bog

      Nisi u pravu nikako..toj nasoj deci su roditelji i menadzeri toliko isprali mozgove da dozvoljavaju sebi da ucenjuju klubove. Ne moze tako. Seti se koliko ih je otislo mlado preko i sta su uradili ? Nista, igraju trece lige ili sede na klupi ili su na pozajmicama...

    • 29. septembar 2019 | 23:10

      Nexa

      @Partizan pa Bog

      Koji god mladi bude extra klasa sigurno ce ostati u klubu. Sem ako kao u mnogim slucajevima do sada ponegne glavom bez obzira slusajuci roditelje i menadzere.

  • zvezdan

    29. septembar 2019 | 22:22

    mi smo sekta koja pokusava na sve nacine da dodje do titule. sad ce zvezdine filijale da se sloze sa tvorzicem

  • DLZ

    29. septembar 2019 | 22:22

    Sve je to u redu ,ali sta cemo sa klubovima koji nemaju novca za strance,ako nisi sposoban da sa cetri stranca uzkes prvenstvo ,batali se tog posla.

    • 29. septembar 2019 | 23:08

      Nexa

      @DLZ

      Ti sto nemaju, nece ni kupovati strance i to je to. Sta je tu problem?

  • @Žika Živac

    29. septembar 2019 | 22:19

    Dajte da Dr. doktorira na ovu temu jos jednom! Da objasni kako je to zbog dobrobita srpskog fudbala! 😁 😋 😊

  • Ujka Zitko PFK

    29. septembar 2019 | 22:19

    Ma ne pomaze huk severa... ne pomaze ku*vi nista,a mnogo je ona htela,titula je CRNO BELA!

  • R R

    29. septembar 2019 | 22:18

    Zasto bi se uvek neki njihovi predlozi usvajali, od uvodjenja podele bodova pa onda ukidanja iste, protivljenja protiv uvodjenja var tehnologije a sada i ovo sa strancima ? Nisu oni jedini klub kako bi se samo njima ugadjalo za tako nesto mora da se izjasne svi klubovi nase lige , a ako se mimo njihove volje na zahtev jednog kluba usvoje tako neke bitne odluke onda ostali klubovi treba idmah da izadju iz cirkus lige.

  • Ujka Zitko PFK

    29. septembar 2019 | 22:16

    Opa idemo,dajte jos neka nova pravila,kako vama odgovara.FK imigranti😂😂😂😂 ne treba vam placena titula🤣🤣🤣🤣

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA