Ratno stanje u Jermeniji menja lokaciju duela Ararata i Crvene zvezde?

Sada ostaje da UEFA odluči gde će meč biti odigran da li u Jerevanu ili negde drugde

Komentari

  • Vratiće se rode

    Ja sam za to da se meč obavezno odigra, ali nikako u Jerevanu, jer je tamo proglašeno ratno stanje...

  • djura

    necemo sluzbeni rezultat hocemo da se igra na marakani

  • Ds

    Najbitniji je mir, ali kolko god zeleo da Zvezda igra LE, tolko ne bih voleo da prodjemo bez odigrane utakmice...

  • Mire

    Verovatno ce zvezdana dobiti utakmicu sluzbenim rezultatom .

  • caki

    kad smo mi bili u ratnom stanju 90-tih izbacili su nas iz svih takmicanja!sto bo igrali sa njima…

  • Žerac LeCZ

    Voleo bih da se meč odigra ma gde bilo a ne da se pobednik odluči za zelenim stolom. Samo je pitanje na koji bi način oni napustili zemlju? Sada je najvažnije da se što pre vrati mir a fudbal neka bude ono što i jeste, najvažnija sporedna stvar na svetu. Imamo naše ljude u Jermeniji a ne samo u Araratu, neka je svima njima dragi Gospod Bog u pomoći. I ne samo njima već i svim žiteljima Jemenije.

  • Nja

    Nek Se igra na Jna. To bi bilo lepo

  • Marko

    Najrealnija opcija je neutralni teren. Medjutim, ako oni ne budu mogli da napuste zemlju, onda ni zamena domacinstva ne moze da se desi. Tako dolazimo do registracije rezultata 3:0 za Zvezdu, opet kazem samo ako oni ne mogu da napuste Jermeniju. Rat ne bih pozeleo nikome. Samo da se smiri, pa kako god bude sa fudbalom. Sportski pozdrav!

  • Šajkaš

    Sve je to Terza zakuvao, zbog Zvezde se vodi rat. A pre par godina se vodio zbog Partizana na JNA ,zaboravljeni ,zabranjeni ,Grobari , Hrvati Splićani i ne znam već ko. Koliko su naši klubovi popularni pa to je...

  • Dusan

    Ne moze u Jermeniji, mi Delije hocemo da igramo u bratskoj nam drzavi Albaniji.

    • 4pl

      @Dusan

      O ljubi te legenda kluba Fadilj Vokri

    • Kodiaq

      @Dusan

      Pozdravu se pridruzuje i Kujtim Šalja

    • aleksa77

      @Dusan

      A i Fahrudin Jusufi 😂

    • Kodiaq

      @Dusan

      Jusufi je bio Goranac a ne Šiptar

  • I mi smo bili u ratu pa su drugi prolazili zvezda ide dalje šta je tu nejasno

    I mi smo bili u ratu pa su drugi prolazili zvezda ide dalje šta je tu nejasno

  • El komadante

    Prvo, nije sprotski radovati se i prizeljkivati prolaz na takav nacin, a drugo jos manje radovati se jer Armeni su nama blizak narod i imaju trenutno velikih problema, nesto slicno kao i mi. Ako se desi prolaz na takv nacin, visa sila Boze moj, mada vise bih zelio da izadjemo na teren, pokazemo koliko mozemo i sportksi obezbjedimo ulazak u LE protiv kluba iz nama prijateljske drzave. Sportski pozdrav.

  • Daca

    Jadni ljudi j***m ti rat

  • Bane

    Nirmalan covek ne moze a da se ne zapita koliko oni jos mogu da imaju srece! Prosto je vise nemoguce!

    • Sve ludo

      @Bane

      Nije bolest sve što boli.

    • Гоги

      @Bane

      Ако је теби ово срећа нама није! Радовати се ,нама пријатељском народу, због рата у њиховој земљи је до дна! Прво требамо да будемо људи па онда да гледамо спортску страну. Нека победи бољи!

    • Gogi-11

      @Bane

      Tamo ljudi ginu a ti.... fujjjj

    • Dragan

      @Bane

      Ovo pricaju navijaci koji su se jedini na svetu radovali zbog korone ahahahahahahahahahahah

    • Zvezdan

      @Bane

      Stvarno ne mogu da verujem da neko ovako komentariše. Ali i ne čudi. Prvo su navijali za Tiranu, pa za Omoniju i ne znam šta još. A sada pričaju o "sreći". Pa čoveče uključi malo glavu. Tamo se ratuje. Ljudi ginu a ti pričaš o sreći.

  • Grobar sabac

    Jeri moguce da vi egipcani ste toliko da imate srece da zbog vas bude rat kad rata vise nema nigde na svetu i da bog da vas sada izbacili jeri zasluzivate to i tacka

    • boy

      @Grobar sabac

      „Jeri“ a sto si ti toliko nepismen?

    • Sve ludo

      @Grobar sabac

      Nepismen.

    • Pana

      @Grobar sabac

      Gledacete,Zvezdu i jesen i prolece u Evropi,grobarcici!

    • Svoje ime

      @Grobar sabac

      Zasluzivate.. ahahahhahahahahahahshshhshsshshhsshshhshshshsahaagaahahaha

    • Sasa UCZ

      @Grobar sabac

      Sto si toliko nervozan... Pametnije bi ti bilo da krenes od prvog razreda sto se tice pravopisa. Zali Boze sto si cepao obucu dok si isao u skolu. Da trazis od uciteljice da vrati novac, nista nisi naucio...

    • Zvele

      @Grobar sabac

      Kako je tebi lepo ništa ne razmišljaš samo mrziš Zvezdu .Šta li si jeo kad si takav ?????

    • Milan

      @Grobar sabac

      "JERI" moguće ili "JERI" nemoguće? Od sad, pošto o fudbalu lupate gluposti, komentarišem samo glodarsku katastrofalnu nepismenost.

    • Delija Sabac

      @Grobar sabac

      Jeri zasluzivam ja da me mozak boli od tvog komentara?!

    • Norge

      @Grobar sabac

      Da nisi i ti iz Donju Dubravu isao da si gi skupljas kamencici?(Sabirni Centar)Od kude si?

  • Blok 61

    Moze I u Splitu na poljudu Ali u crno belim dresovima

    • Donbro

      @Blok 61

      Kako kazete vi plivaci.

  • Dragan

    Koliko ovaj klub ima srece to je vise nenormalno

    • NSCZ

      @Dragan

      Ahahahaha. Sipaaaj nek boli jos jace hahah

    • Ja

      @Dragan

      Sreća prati hrabre a ne ko one tvoje

    • Pana

      @Dragan

      Sreca prati hrabre!

  • Nusknvp

    Grobari koliko kuna vredi 2 sata igranja na vasem pasnjaku?

    • SrpskiBek

      @Nusknvp

      Volim ga ko oka dva

    • Milan

      @Nusknvp

      To nije njihovo vec vojno

  • CTAHKO

    Sto ih ne izbace kada ratuju?? Tako su izbacili i Jugoslaviju 90tih, pa je Danska postala sampion :)

  • Sinke

    Logično je da se igra u Beogradu onda.

  • FANTOM

    Ako je proglašeno ratno stanje i nema sportskih aktivnosti onda Zvezda ide u ligu Evrope. Kad su zbog korone neki gubili utakmice zašto Ararat nebi zbog rata. A možda je kod Jermena korona veći protivnik od rata? Sad je opet politika na potezu. Ko voli Azerbejdžan a ko Jermeniju. Dali je ovo još jedan potez zapada da uz Rusku granicu isceniraju sukobe i uvek biraju stranu koja je siromašnija i filuju novac da izazovu sukob. Azerbejdžan je ekonomski stabilna zemlja, a Jermenija, neka kažu Turci zašto su ih hteli istrebiti.

    • Nusknvp

      @FANTOM

      Ne brini ti za prolazak, izginuce Jermeni i opasuljiti vas gde god da se igra

  • Pitanje

    Jel moze u Zagrebu na stadionu partizana ?

    • S

      @Pitanje

      Ili u albaniju na stadionu zvzd.

    • Džek

      @Pitanje

      Tirana ima lep stadion. Od 1945. tamo ste kao kod kuće

    • kralj

      @Pitanje

      Moze i u belgiju

    • Dusan

      @Pitanje

      Da li mozemo da trazimo od UEFA da igramo na stadionu nase brace u Tirani?

  • Srbin

    Tesko da ce se igrati u Jermeniji, mislim da je tamo proglaseno ratno stanje.

    • Nikola

      @Srbin

      Videli smo u naslovu i tekstu ne moras da nam prevodis

    • Дража

      @Srbin

      😂😂😂🤦‍♂️

    • Srbin

      @Srbin

      Druze tada u naslovu jos nije stajalo da je ratno stanje, zbog toga sam i napisao.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima